en zeker niet Vervecken hij wint dan wel het Wereldkampioenschap maar verder wint hij geen enkele wedstrijd(bijna nooit)
Wie wordt WK Veldrijden in Treviso?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
Hopelijk Sven Nys, en niet weer een of andere onzichtbare Vervecken of dergelijke. Sven is de beste, punt uit, de rest is goed, maar dat is de 2e plaats. (Allee omdat het nog nieuwjaar is mag het evt ook Wellens zijn van mij, die jongen doet ook zijn best)
Pike jr
Pike jr
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Hierover heb ik overlaatst nog een pittige discussie gehad met Antonio's pizza, hij zei dat het niet is omdat Nys dit ooit gedaan heeft voor Groenendaal, dat een ander ook zoiets zou uithalen, ik beweerde toen ook dat ze bij Fidea, nu ze ook een buitenlandse titelkandidaat hebben, hem ook zouden laten rijden als die alleen voorop zit.Mister No Chaïn wrote:Het is weeral een WK op geen echt selectief parcours dus dan gaat de tactiek beginnen spelen. Als het dezelfde snelheidrace word als vorig jaar met de Wereldbeker is er maar 1 favoriet en dat is Mourey.
Laten we toch maar hopen op een eerlijke cross en geen tacktisch steekspel, want wie rijd achter wie? Ik neem aan dat Wellens niet achter Stybar gaat rijden als Nys achter hem zit ...
Ps: heb op Boom gestemd.
Nu on-topic, ik hoop écht dat Nys wereldkampioen zal worden, maar het is niet omdat je héél het seizoen bijna alles wint, dat je ook wereldkampioen bent op het einde. Maar ik hoop het in elk geval. En ik heb een beetje de indruk dat Nys iets anders bezig is als de vorige seizoenen, vorige seizoenen begon hij precies op een héél hoog niveau, wat hij dan lang vasthield om iets voor de kampioenschappen een terugval te hebben. Nu had ik de indruk dat deze terugval iets vroeger kwam, en dat hij vlak voor de kampioenschappen terug beter op dreef is.
Enfin, het is toch afwachten hé.
-
miester fens
- Mountainbiker
Post by miester fens »
Als er maar geen Jersey's (of hoe heten die ondingen van vorig jaar) id weg staan!
Droomscenario: Nijs (weer 2 trapjes te sterk vr de rest vandaag) en Wellens (mss net op 'tijd' ziek en fris ad start vh WK) rijden er na een loodzware wedstrijd Boom, Mourrey en Stybar af en vechten onderling uit wie de sterkste is!
Er schijnen trouwens veel 'Boom'-stroken en bovendien weing technisch te zijn.
Droomscenario: Nijs (weer 2 trapjes te sterk vr de rest vandaag) en Wellens (mss net op 'tijd' ziek en fris ad start vh WK) rijden er na een loodzware wedstrijd Boom, Mourrey en Stybar af en vechten onderling uit wie de sterkste is!
Er schijnen trouwens veel 'Boom'-stroken en bovendien weing technisch te zijn.
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Dat snap ik toch nie helemaal?Sjoerie wrote:... dan nog 'thuis'rijders zoals Stybar
En ik denk dat Mourey wereldkampioen wordt! Die gast live zien rijden in Igorre en ik zeg het je, 't was imposanter dan wat Nys de laatste weken laat zien! Mourey spaart zich op alle mogelijke manieren maar doet toch voldoende wedstrijdritme op in sommige crossen! Ik denk wanneer een buitenlander aangaat, de Belgen allemaal naar elkaar zullen kijken!
1 naam hier nog niet genoemd, Radomir Simunek, maar tzal daar niet kei hard liggen van de vorst.... maar miss geen slijk en dan is dat kereltje ook deftig goed! We zien wel maar de Belgen zullen mijnsinziens meer weerwerk krijgen dan de voorbije jaren! En Nys en een WK... ik hoop het voor hem dat het nog één keer goed afloopt maar een mooi huwelijk is het nog niet geweest!