scott scale ltd 2008

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

zo'n fietsje moet een verende vork op.
Zoals hij er nu staat, lijkt het eerder een roadbike, met die Fredjes.
toon...
Mountainbiker

Post by toon... »

ga je er geen wedstrijde met doen met je scale 2008 ?
toon...
Mountainbiker

Post by toon... »

ga je er geen wedstrijde met doen met je scale 2008 ?
sharplikeascalpel
Mountainbiker

Post by sharplikeascalpel »

Prachtige bike voor aan de weegschaal en voor het oog! Minder prachtig voor in het veld denk ik? 8)
Snijdie
Mountainbiker

Post by Snijdie »

Het inzetbereik van deze bike is erg klein. Wanneer het droog en een vloeiend parcours dan is deze bike niet te kloppen. Zelf zou ik ook eerder een geveerde vork kiezen, maar ik deel zeker zijn keus dat op zo'n bike een starre vork kan zitten. Het gaat niet alleen om de FF's, of om alleen de starre vork. De hele set up is gemaakt om maximale snelheid te halen uit droge omstandigheden. Ik denk dat het hebben van een tweede bike wel een vereiste is, omdat het in Belgie de parcoursen vaak niet echt vlak of vloeiend zijn en het lang niet altijd droog is.

By the way: hoeveel tanden heeft je cassette? Lijkt me vrij weinig, ik gok 21 of 23?
Fabian
Mountainbiker

Post by Fabian »

Hoi, ben mijn 2de bike aan het opmaken MET verende vork (sid worldcup) voor TT's in de ardennen. Voor de rest rij ik bijna alle TT's in het antwerpse of brabantse zonder een verende vork. De FF zitten erop met notubes latex op ZTR race velgen van notubes. Omwille van het moeilijk erop krijgen op de velg laat ik ze liever erop liggen. Op mijn 2de bike komen de RRés 2008.
cassette is een 11-23 en voorste tandwielen zijn 46, 34, 24.

grtz

Snijdie wrote:Het inzetbereik van deze bike is erg klein. Wanneer het droog en een vloeiend parcours dan is deze bike niet te kloppen. Zelf zou ik ook eerder een geveerde vork kiezen, maar ik deel zeker zijn keus dat op zo'n bike een starre vork kan zitten. Het gaat niet alleen om de FF's, of om alleen de starre vork. De hele set up is gemaakt om maximale snelheid te halen uit droge omstandigheden. Ik denk dat het hebben van een tweede bike wel een vereiste is, omdat het in Belgie de parcoursen vaak niet echt vlak of vloeiend zijn en het lang niet altijd droog is.

By the way: hoeveel tanden heeft je cassette? Lijkt me vrij weinig, ik gok 21 of 23?
Fabian
Mountainbiker

Post by Fabian »

ga ik er zeker mee doen !

toon... wrote:ga je er geen wedstrijde met doen met je scale 2008 ?
Supra
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...

Post by Supra »

Fabian, zou je mischien onder een quote kunnen typen, ipv er boven, dit is overzichtelijker.

Voor de rest: =P~ bike
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Werken die drankhouders in volle afdaling naar behoren?

Voor de rest vind ik het wat overkill! Mijn mening natuurlijk!
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

'k Vind het mooie bike, misschien niet voor alle omstandigheden inzetbaar maar in de Vlaanders moet dit wel lukken.

Mogen we nog speclijstje verwachten? Ik zie grotendeels wel wat erop zit, maar een compleet overzicht zou leuk zijn.

Veel bike plezier toegewenst!
Post Reply