06/01/08 Snellegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

Voila, de lus voor de grote toer is ook af. In deze 20 km zijn er geen grote vernieuwingen aangebracht. We hebben wel de bestaande stukken weer eens anders aan elkaar gekoppeld. En door het feit dat de laatste 10 km samen met de kleine toer gereden wordt, heb je ook daar nog wat nieuws.
Na de bevoorrading gaan we dus allen(=grote en kleine toer) door Beisbroek naar de "heirweg". Daar wordt er gesplitst. De 29km gaat onder de tunnel weg, de grote toer rechtdoor, over "Tudor" naar "Tillegem". Daar kun je evt. je avg wat optrekken tot aan het derde technisch stukje.Dan trekken we richting "Zevenkerken" om daar het vierde technisch bosje mee te pikken. Daarna rijden we opnieuw naar de bevoorrading. Jawel, er wordt opnieuw tweemaal bevoorrading gegeven op DEZELFDE PLAATS. Na de tweede bevoorrading wordt er een kleine twee kilometer voor de tweede maal gereden, en aan de splitsing volg je dan gewoon de pijlen van de kleine toer.
Dus als je hoofd nog vol nieuwjaarsbubbels :drunk: zit, of je lijf vol eten :oops: en alcohol :oops: , kom dat er gerust uit stampen in Snellegem. De bevoorrading zal ruim en gevarieerd zijn, de tongerlo koud, en de soep warm.
In de douches is er warm water voor iedereen.

TOT ZONDAG !!!!!!!
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

ik zal er zijn met goede voornemens voor 2008
bqn
Mountainbiker

Post by bqn »

Mannekes, mannekes, wat heeft het voor zin elkaar te zitten uitschelden op een forum.
Kenny, ge spreekt van het woord 'zielig' over Kilted Biker, maar hetgeen gij hier nu zegt en doet, dat is pas zielig.
Als je de persoon / personen in kwestie niet persoonlijk uw gedacht kunt zeggen, doe het dan niet.

Roger zegt altijd: "Wat je zelf doet dat doe je meestal beter". Degenen die nog van die flauwe commentaren en kritieken hebben, mogen anders een keer komen helpen om alles in orde te brengen!!

By the way: ik zal zeker de toertocht in mijn thuishaven rijden.
adilo
Mountainbiker

Post by adilo »

We mogen content zijn dat er zoveel mensen hun vrije tijd besteden om iets te organiseren zodat de andere hun hobby kunnen beleven ....ontspanning daar draait het om
En als er al eens een pijltje of een lint ergens blijft hangen op een traject van 50km ...
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Canyon boy wrote: Kenny, ge spreekt van het woord 'zielig' over Kilted Biker, maar hetgeen gij hier nu zegt en doet, dat is pas zielig.
Mag ik u er op wijzen dat ik niet de persoon was die deze discutie in gang geschoten heeft. Ik reageerde op de post van I-mac die erop wees dat het beter was de organisatie te wijzen op achtergelaten pijlen wat dus al meermaals gebeurt was (ook persoonlijk). Als het vas gereageerd had met: "Ja, wij waren in fout. Dit jaar zullen we ervoor zorgen dat ons werk wel in orde is" dan was voor mij de kous af. In plaats daarvaan gaan ze in de rechtstreekse (en persoonlijke) aanval. Dit getuigt volgens mij welke mentaliteit sommige mensen van het organisatiecomité daar in Snellegem hebben. Ik heb tot hiertoe elk jaar gereden in Snellegem en op enkele kleine details na was er niets op aan te merken naar de bikers toe. Voor de mensen die achteraf ook proberen een tocht in te richten (zoals ik) liggen de zaken voledig anders.
j.b.
Mountainbiker

Post by j.b. »

Ik kom ook af naar deze rit en er komen nog 3 gasten mee.
zo te lezen ziet het er al een mooie rit uit. =D>

met een houten kop of zonder houten kop. :drunk: :oops:
maar we zullen er staan.
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

'k probeer af te komen want 'k heb het in MTB tocht Middelkerke beloofd aan die "highland gamers " . De echte highlands zullen er wel niet bij zijn daar in Snellegem in 't platte
eddy caesar
Mountainbiker

Post by eddy caesar »

Hallo,
Hoeveel km is de grote toer juist?Het is een kwestie van hoe vroeg moet ik uit mijn bed.Ik moet weg tegen de middag versta je .Soms is 50km ,55 soms 45 dat is een half uur verschil hè.Thx
kilted biker
Mountainbiker

Post by kilted biker »

eddy caesar wrote:Hallo,
Hoeveel km is de grote toer juist?Het is een kwestie van hoe vroeg moet ik uit mijn bed.Ik moet weg tegen de middag versta je .Soms is 50km ,55 soms 45 dat is een half uur verschil hè.Thx
Beste Eddy, op mijn kilometriekske tekent de grote toer exact 49.26km.
We zijn er bewust niet te ver over gegaan, omdat er in de namiddag ook nog BK Cyclocross is. Dus, kom maar af, je zult het je niet beklagen. :-D
marge
Mountainbiker

Post by marge »

Allee, we zullen ook ne keer afkomen naar Snellegem. Vanaf thuis met de fiets om kilometers te maken. Het is eigenlijk voor het eerst sedert jaaaaren dat ik op het eerste weekend van januari kan fietsen. En dan nog enkel op zondag.
Westrozebeke lijkt me leuk maar de streek heb ik daar al genoeg gezien.
Hulste zou ik graag ook rijden maar dat blijken daar baggerwerken te zijn.
Snellegem en de streek errond hebben we al eindeloos in rond gefietst (Bloso, Varsenare, Brugge, Jabbeke, enz. enz.). Maar de streek is altijd leuk en berijdbaar.
Trouwens we moeten de conditie dringend opkrikken. Normaal rijd ik van groepje naar groepje (systeem: "er op en er over") maar de laatste twee TT's gebruiken die groepjes mij als springplank. Blijkbaar hebben al de fietsers die ik in 2007 heb voorbijgestoken, me de laatste 2 TT's van 2007 me terug voorbijgestoken.
Ik word ouder papa....
Post Reply