29/12/2007 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Zaterdagmiddag ook nog vertrokken thuis met de bike richting Diest.Onderwegen op het parkoers ingepikt aan het slecht bollend gedeelte aan die boomgaarden #-o dat was het slechste stuk dat er in de tocht zat.De 41km gevolgd en tegen dat ik aan het warandestadion aankwam waren er nog redelijk wat bikers aan het inschrijven.Met de stempel op de kaart en de inschrijvingsbon bijdehand terug vertrokken,ik ben mijn inschrijvingsbon niet kwijtgeraakt :cry: of was ik al zo moe :bounce: :bounce: dat ik nergens iets heb zien staan om de bon in te deponeren.Terug aangekomen op mijn vertrekpunt afslag genomen richting huis waar ik na 75km terug ben geland. :-D :-D
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

lucky7 wrote:ik ben mijn inschrijvingsbon niet kwijtgeraakt :cry: of was ik al zo moe :bounce: :bounce: dat ik nergens iets heb zien staan om de bon in te deponeren.
stond links aan de deur bij het naar buitengaan van de kantine
Joe Katsjoe
Mountainbiker

Post by Joe Katsjoe »

En in het begin voor de vroeger vertrekkers bij het begin aan het oversteken van de grote baan.
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Voor het eerst sinds lang nog eens tocht gaan rijden,en afgezien op momenten!!! 8-[
Wordt hoog tijd dat ik terug een beetje fysiek ga opdoen want ik kan het mountainbiken niet laten!!!
vond het weer een mooie tocht daar!!! :wink:
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

wanneer komen de piccies?
dschreurs
Mountainbiker

Foto's staan online

Post by dschreurs »

Sorry voor het wachten, ... maar jullie geduld wordt beloond: de foto's van de toertocht in Diest (d.d. 2007-12-29) staan online (http://www.mtbkelberg.be).
dschreurs
Mountainbiker

nog foto's

Post by dschreurs »

Als iemand nog foto's zou hebben van onze toertocht, dan mag je ze mij altijd bezorgen.

info@mtbkelberg.be
http://www.mtbkelberg.be
Post Reply