De film is 17 min 32 sec en 135 mb

Post by Fons Moors »
Speciaal voor u en dit voor uwe nieuwjaar, zal ik dat filmke morgen in de vooravond weer voor een paar dagen op het net zetten.daelman wrote:ik zou graag het filmpje van stany smoll - tilff nog eens bekijken. maar ik kan het niet terug vinden.
ge bent ne schat van een mens fons.Fons Moors wrote:Speciaal voor u en dit voor uwe nieuwjaar, zal ik dat filmke morgen in de vooravond weer voor een paar dagen op het net zetten.daelman wrote:ik zou graag het filmpje van stany smoll - tilff nog eens bekijken. maar ik kan het niet terug vinden.
Post by Fons Moors »
Ja, zo goed als zeker. Is ieder jaar een toffe TT.daelman wrote:ge bent ne schat van een mens fons.Fons Moors wrote:Speciaal voor u en dit voor uwe nieuwjaar, zal ik dat filmke morgen in de vooravond weer voor een paar dagen op het net zetten.daelman wrote:ik zou graag het filmpje van stany smoll - tilff nog eens bekijken. maar ik kan het niet terug vinden.![]()
en trek je ook naar gulpen?
Hey Fons waar vind ik iets over die tocht van Gulpen ?? Is dit nu zondag ??daelman wrote:ge bent ne schat van een mens fons.Fons Moors wrote:Speciaal voor u en dit voor uwe nieuwjaar, zal ik dat filmke morgen in de vooravond weer voor een paar dagen op het net zetten.daelman wrote:ik zou graag het filmpje van stany smoll - tilff nog eens bekijken. maar ik kan het niet terug vinden.![]()
en trek je ook naar gulpen?
Post by Fons Moors »