29/12/07 Assebroek-Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fotografke
Mountainbiker

Post by fotografke »

Ik vond het niet echt den tocht van het jaar.... [-X [-X [-X

Voor de late starters ... bevoorrading : nikske ofwel 0,0 , o sorry wel een limonadeke of een waterke. Ik had mijn kids mee voor den eerste keer, die waren wel zwaar ontgoocheld zulle.

En achteraf een douchke : ijskoud water in ons douche, we zijn dan maar verhuisd naar een ander douchekamer.

Ik weet niet of we volgend jaar terugkomen... [-X [-X
vuul vintje
Mountainbiker
Location: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

Post by vuul vintje »

We stonden vanmorgen nog in twijfel; Oudenaarde of Brugge; we kozen voor Brugge wegens het voorspelde (on)weer.Geen druppel gezien ( of het was van onze eigen body) maar wel een pittig windeke....parcours; tja; vond het wel OK, héél goede bepijling, lekker warme douche en nog ne korte maar gezellige apres in den extra-time met Caterpillar (aangezien hij hier zelf geen naam aanmaakt zal ik er hem maar 1 geven... #-o )
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

In Assebroek het MTB -jaar 2007 definitief afgesloten, en - wegens tijdsgebrek - uitzonderlijk gekozen voor "ne tussenslag" (weliswaar zonder mayonaise of ketchup :lol: ), de 35 km dus.
Na een paar km mochten we al lekker in de bossen crossen, voor de verandering es bossen die we anders niet tegenkomen in de andere MTB-ritten van Brugge en omstreken. Daarna heel veel onverhard, weliswaar niet zo technisch, maar wel goed berijdbaar en toch lastig genoeg om er ferm van te zweten ! Ook enkele heel fraaie Paris-Roubaix-kasseistroken, m.a.w. een gevarieerde tocht die er voor mijn part best wel mag wezen, hoor !
Prachtig tafereel gezien op de (enige) bevoorrading van de 35 km : Twee heerschappen op leeftijd (alle respect hiervoor zulle), vergezeld van een antieke fietspomp (met houten handvat nog), die naarstig de gebruikte plastiek bekertjes terug 'uitspoelden' in een emmer troebel water en ze daarna terug presenteerden aan de volgende klant. 't Zal wel goed zijn voor onze immuniteit zekers, en trouwens . . . , als we er es eentje teveel op hebben, dan durven we zelf ook al eens uit een ander zijn glas te drinken, zekers . . . zoals bvb. op de dag na Assebroek, toen we op de cyclocross in Diegem, op den duur ook niet meer wisten uit wiens bekertje we nu eigenlijk aan 't drinken waren. Doch, dit zal aan de invallende duisternis gelegen hebben waarschijnlijk.
Enfin, dit alles geheel terzijde uiteraard. In Assebroek dus het jaar 2008 op MTB-vlak afgesloten, en voor mijn part was het een waardige afsluiter ! Gegroet aan allen, en tot 'naaste jare' !
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

rik c wrote: Enfin, dit alles geheel terzijde uiteraard. In Assebroek dus het jaar 2008 op MTB-vlak afgesloten, en voor mijn part was het een waardige afsluiter ! Gegroet aan allen, en tot 'naaste jare' !
Amai, de jaren gaan blijkbaar nog niet rap genoeg, oftewel ben je na Diegem de tel kwijt geraakt.
Groeties
Post Reply