30/12/07 Boutersem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Amai wat een gemiddelde...
Ik had precies ook verkeerde bandjes opliggen. :-D
Zijn nochtans xcr muds, voor deze tocht, banden met een toepasselijke naam.

Blubber alom, lekker soepke gedronken aan de meer dan complete bevoorrading.
Ze hadden voor mijn part de soep aan de afspuitstand mogen zetten om ons warm te houden tijdens het lange wachten.
Had het zo koud dat ik mijn tombola niet meer gecheckt heb, en de apres ook maar heb overgeslagen.
The Cisse
Mountainbiker

Post by The Cisse »

@Schijfrem ,we hebben al het mogelijke gedaan voor de pijltjes

- vrijdag hadden clubleden =D> de meeste pijlen geplaatst op het parcour

- gisteren(zaterdag) parcourcontrole door leden en pijltjes bijgeplaats om zeker te zijn voor 12.00 gedaan en rond 14.00u parcourcontrole door ander clublid (geen problemen)

- ik ben vannacht persoonlijk iets na 4.00u in de gietende regen het parcour per fiets gaan controleren ,resultaat op 2 plaatsen pijlen weg

- iets na 08.00u aan de startplaats toegekomen (nat en bevroren)

- rond 8.30 u melding van deelnemers =D> dat er pijlen kort na de start ipv links ,rechtdoor waren gewijzigd ,ben ze gaan verplaatsen

- rond 9.00u terug melding dat diezelfde pijlen terug waren weggegooid

- 9.05 u melding dat er in willebringen meerdere pijlen waren verdwenen

we hebben wel iedere keer al het mogelijke gedaan , maar we kunnen moeilijk bewaking gaan plaatsen op iedere strook pijltjes
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Oeps was het al vergeten te zeggen : ZoeNK tocht op 10/2/08 !!!
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

The Cisse wrote:.... ..... ....

we hebben wel iedere keer al het mogelijke gedaan , maar we kunnen moeilijk bewaking gaan plaatsen op iedere strook pijltjes

OK, dank u!

Misschien toch een tip,
Bij de Walen gebruikt men soms een combinatie van pijlen & krijt- of verfpijlen op de grond. Missschien niet altijd mogelijk maar op plaatsen waar ze steeds opnieuw de pijlkes saboteren zou dit misschien een oplossing kunnen bieden?

:wink:
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Als dit een 'Classic' is ???

Post by Jokke »

Een van onze leden verwoorde het zo :

Het was eigenlijk schandalig !!!
En ja ik had beter moeten weten, maar ik beloof het jullie : ik ga er nooit meer rijden als er 2 weken voor hunne TT 1 lek water uit de lucht valt.

Maar idd ook organisatorisch een dikke nul !! Waar halen die het lef om hun TT een "classic" te noemen.
Even mijn frustraties resumeren :
Bij de inschrijvingen lagen er misschien op en al 5 bikken.
Alleen baggerveldwegen nemen ze en stukjes bos (bvb Butselbos) laten ze gewoon links liggen.
Zelfs de kidstocht liep over zware baggerveldwegen.
Aan de bevoorrading maken ze soep in ne kookpot van 5L !!!
Bij aankomst horen we dat er bekers zijn voor de grootste clubs die aanwezig zijn, maar op het inschrijvingspapier moest ge helemaal uw club niet invullen!!??
Dus een van de 'organisatoren' komt gewoon langs de tafels lopen en vraagt met hoeveel leden ge daar zijt!!
Euuh...wij 5 en dan nog Geert en Katleen en er zijn er ook al 4 naar huis en nog 2 op de 45K...
Afin, goed voor een 4de plaats terwijl de Blueriders volgens mij met meer dan 5 man daar waren, maar die zaten nog te baggeren op de 45K. :lol:
Ook in de zaal, waar de organisatie duidelijk papieren gehangen hadden met "Dit is een rookvrije zaal" zaten zij zelve (en niemand anders) te dampen terwijl De Ware van de SASbikers buiten in de regen stond!! Maar zoals echte ZoeNKers hebben wij alles kunnen relativeren en met heel het gebeuren (ja, zelfs het baggeren in de stront en discobar "plaatselijk talent") goed gelachen.
Alleen daarvoor zou je volgend jaar terug komen....of nee toch maar niet!
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Zondag 30/12 fietste en filmde ik de TT te Boutersem
De film is 17 min 32 sec en 135 mb
Image
xkwizit
Mountainbiker

Post by xkwizit »

Eerst en vooral ben ook ik niet echt te spreken over het parcours. Jongens jongens nooit zo veel slijk bijéén gezien. Desondanks wel ferme training.

@Schijfrem: ik stond denk ik achter u op de afspuitstand met dezelfde sworks, net achter de 2 pummels die een uur nodig hadden om hunne vélo zuiver te maken.
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

idd Jokke we waren met 5 blue riders + een gastrijder. ik ben weliswaar na de doortocht in kumtich langs de weg terug gekeerd, ik wou mijn materiaal niet langer folteren... ben de moos wa beu dus nu paar weken op de weg rijden dat de conditie iets beter is tegen de zoenk tocht!
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

@ Jokke,

Jaloers op onze beker van het meest aantal deelnemers? :lol: :lol: :lol:

Inderdaad, De Ware vroeg aan de organisatie hoe ze wisten met hoeveel we waren. Antwoord: "Ik zie jullie hier toch zitten en zie met hoeveel jullie hier zijn!" Hadden we gezegt dat we met 50 waren, hadden ze het ook geloofd! Ik moet wel zeggen dat we met 16 waren, ... echt waar! :wink:

Mijn reactie op de tocht: [-X
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

het was een leuke tocht met veel ups en .......
Post Reply