sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

kenny wrote:Eerste nachtcross en meteen zowat de saaiste cross van het seizoen :(
omdat sven en simunek zomaar weg reden in het begin en dat nys op zijn beurt weg reed van simunek door een klein toeval ?
Levud
Mountainbiker

Post by Levud »

Ja ik vond de cross toch ook maar saai, het parcours leek mij eerder zo "simpel" mogelijk gehouden omdat er geen risico genomen kom worden aangezien men afhankelijk was van het kunstlicht. Van uit mijn luie zetel leek de passage bij de balkjes ook te donker om het risico te nemen om er over te springen.
Dit doet wel niets af aan de prestatie van Sven, al had ik wel liever een duel op de overwinning willen zien.
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Levud wrote:Ja ik vond de cross toch ook maar saai, het parcours leek mij eerder zo "simpel" mogelijk gehouden omdat er geen risico genomen kom worden aangezien men afhankelijk was van het kunstlicht. Van uit mijn luie zetel leek de passage bij de balkjes ook te donker om het risico te nemen om er over te springen.
Dit doet wel niets af aan de prestatie van Sven, al had ik wel liever een duel op de overwinning willen zien.
Perfect mijn gedacht.
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

Nys heeft met glans gewonnen...
maar ik moet wel toegeven dat ik ingedut ben na de 3e ronde :oops:
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Inderdaad, er is niks gebeurt #-o gewoon Simunek dat versnelde en Nys ging mee... Simunek viel en Nys won.
Ik denk dat we volgende week in Hofstade is een demonstratie van formaat gaan krijgen van Nys =D>
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Hopelijk kan Sven de zege's doorzetten als het BK en WK eraan komt [-o<
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Die klop op z'n kop was wel van de pot gerukt... Na tien slowmo-herhalingen toch duidelijk kunnen constateren dat er met de gebalde vuist op z'n hoofd werd geknotst. Sven moest eerst kop in kas trekken om een toeter te ontwijken en dan zag je een vuist op z'n helm knallen. Zonde...
Ik vind het wel knap hoe hij er op reageerde achteraf. Hij is een sportiever (als in "fair") atleet geworden dit seizoen.
Topklasse.

Groet

Guido
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

kenny wrote:
Levud wrote:Ja ik vond de cross toch ook maar saai, het parcours leek mij eerder zo "simpel" mogelijk gehouden omdat er geen risico genomen kom worden aangezien men afhankelijk was van het kunstlicht. Van uit mijn luie zetel leek de passage bij de balkjes ook te donker om het risico te nemen om er over te springen.
Perfect mijn gedacht.
Het parcours is al 10 jaar zowat hetzelfde, daar ligt nu eenmaal geen akker.
Vorig seizoen kregen we véél saaie crossen maar was Diegem zeer spannend. Net omdat het een cross is met veel asfalt en weinig echte cross zijn de verschillen vaak heel klein. En dit heeft al zeer vaak een spannende cross gegeven, hoeveel keren hebben Declerq en Vervecken niet met elkaar in de clinch gelegen tot de laatste ronde in Diegem?

Dit jaar was het saai ja. Maar de Koppenberg, waar iedereen lyrisch over doet, was dit jaar voor het eerst in lange tijd nog eens spannend. Dat is dan een schitterend crossparcours dat zeer selectief is maar 8 jaar op de 10 is de winnaar al gekend bij half koers.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

sven nys heeft weeral zijn kunnen gedomstreerd =D> in baal zijn thuis havven.
bondu
Mountainbiker

Post by bondu »

en we weten nu ook wat z'n bunny-hop limiet is :lol:
Locked