06/01/2008 Vossem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Hoeveel hm zijn er op de grootste afstand?
Voervallei Voske
Mountainbiker

Post by Voervallei Voske »

Op de 46 km hebben we 567 hoogtemeter opgemeten. De grafiek kan je hier terugvinden http://www.voervalleivossem.be/Toertoch ... rofiel.htm

Groeten Voervallei Vossem
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Voervallei Voske wrote:Op de 46 km hebben we 567 hoogtemeter opgemeten. De grafiek kan je hier terugvinden http://www.voervalleivossem.be/Toertoch ... rofiel.htm

Die grafiek had ik al gezien maar weet niet of je dat dan kan berekenen aan de hand van die grafiek, vorig jaar serieus afgezien was ook een van mijn 1ste tochten #-o Zal leuk tochtje worden zondag =D>
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Heb op jullie site gekeken en dat ziet er een subliem parkoers uit dat jullie daar hebben uitgestippeld =D>
Nu maar hopen dat het weer meezit en dan kom ik waarschijnlijk hier ook rijden [-o<
beireke
Mountainbiker

Post by beireke »

Waar in Vlaams-Brabant kan ik Vossem situeren? Ik merk dat het veel klimwerk bevat en dat bevalt me wel om eens vanuit dendermonde af te zakken. :bounce:
Voervallei Voske
Mountainbiker

Post by Voervallei Voske »

Vossem ligt tussen Brussel en Leuven bij Tervuren. Aan de E40 afrit Bertem staan er al wegwijzers naar Vossem. In Vossem word je naar een vrije parking begeleid. Voor de GPS-mannen, het exacte adres is Sint-Pauluslaan, 3080 Vossem.

akela
Mountainbiker

Post by akela »

De mannen van Tervuren zullen er ook zijn ! Verleden jaar een supermooie maar zware tocht gereden. Allen daarheen, t'is echt de moeite !

Bike Events Tervuren

http://users.pandora.be/bike-events/
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

wat moet ik mij hier bijvoorstellen van het parkoer: eerder brede paden of single-tracks?
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

Franske_01 wrote:wat moet ik mij hier bijvoorstellen van het parkoer: eerder brede paden of single-tracks?
Hallo,

Vanalles wat wils.
Ik zou niet te snel van stapel lopen, want je zou de man met den hamer wel eens kunnen tegenkomen.

Groetjes,

Joeke
beireke
Mountainbiker

Post by beireke »

Welke ondergrond is het in die streek? Ik wil dermee zeggen...als het nog veel regent wordt het dan ploeteren of is het nog berijdbaar :roll:
Post Reply