30/12/07 Boutersem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Gé claxon wrote:het is morgen mijne 48ste TT van dit jaar en den Bart zijne 52ste we gaan feesten :bounce: :drunk: :bounce: :drunk: :bounce: :drunk:
Ik kom mee doen...
Pie Mel
Mountainbiker

Post by Pie Mel »

Ik durf het bijna niet te vragen, maar omdat ik er niet kan bij zijn en dit op 2 km van bij mij is :

indien iemand een gps heeft & de track opneemt, kan deze mij gemaild worden? :oops:

Bedankt :oops:
Topsy
Mountainbiker

Post by Topsy »

Hoe is het met de staat van de ondergrond gesteld?

:-)
XCharlie
Mountainbiker

Post by XCharlie »

Ik kom zeker ook. De eerste keer in Boutersem, ik ben benieuwd.
The Cisse
Mountainbiker

Post by The Cisse »

ondergrond is zeker niet gemaakt om met slicks te rijden ,alles hangt een beetje af van hoe het weertje is vannacht ,gisteren was het nog berijdbaar , in deze tijd van het jaar na een kletsnatte novembermaand kunt ge moeilijk verwachten dat alles droog is
Bikerkf
Mountainbiker

Post by Bikerkf »

Ik kom volgend jaar zeker terug, maar dan met een Quad !
Komaan seg, dit had m.i. nog maar zeer weinig te maken met mtb.
Geen enkele singletrack, geen beklimmingen, geen afdalingen alleen maar bagger, bagger en nog eens bagger en steeds maar tussen de velden. Ik rijd graag in de modder zeker als er wat afwisseling in het parcours is dan doet dit mij niets. Ik geef niet snel kritiek maar volgens mij is er veel meer uit deze regio te halen wat betreft mtb.
De bittere pil had nog een beetje verzacht kunnen worden indien de douche toch een beetje lauw (warm hoeft zelfs niet voor mij)zouden geweest zijn, maar zelfs dat was schandalig. Ijs, en ik bedoel letterlijk, ijskoud water om je te wassen.
Sorry inrichters, maar jullie zijn zowel tekortgeschoten wat betreft alternatieve routes alsook wat betreft de logistieke voorzieningen (afspuitstand die veel te klein was en de ijskoude douches)
Yosyb
Mountainbiker

Post by Yosyb »

The Cisse
Mountainbiker

Post by The Cisse »

Onze excuses voor de slechte staat van het parcour , maar we konden niet voorzien dat er vannacht zoveel regen zou uitvallen ,maar ondanks het slechte weer waren er 634 deelnemers =D> die het weer trotseerden.

Er zal zeker rekening gehouden worden met iedere kritiek , zodat we Sylvester Classic volgend jaar nog kunnen verbeteren.

Er zijn bekers uitgereikt voor de clubs met de meeste deelnemers

1° Sas Bikers
2° Leffe Rest
3° De Knoet
4° De Zoenk
5° Cyclingteam 99

Dank aan alle deelnemers.
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Voorspoedig 2008 van Boutersem Sportief .

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
http://www.wielersportteam.be/
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Awel en ik heb me toch goed geamuseerd, ben dan ook een modderliefhebber. Niet om erin te liggen maar om erdoor te rijden zonder afstappen en dat is vandaag weer geheel gelukt.
In Willebringen waren pijlen zoek en stonden we met een grote groep alle richtingen af te zoeken. Omdat ze mij lang geleden in de streken ginder meer bepaald in Vertrijk hebben gefabriceerd ben ik dan maar richting Kuntich gereden en daar de draad terug opgepakt.
Bevoorrading in Honsem was in orde met zelfs halve bananen i.p.v. stukskes en een dik stuk lekkere cake. Bepijling voor mij ook OK, dat pijlen gepikt waren kunnen de inrichters niks aan doen natuurlijk.
Na 46 km en nog een echte ploeterstrook van enkele kilometers was de opdracht vervuld.
Modder, ge zijt ervoor of ertegen, ik heb het geluk ervoor te zijn.

Vorig jaar was de rit door sneeuw en ijs, nu in den bagger, ben al nieuwsgierig wat het de volgende editie gaat zijn.

Jaro.
Last edited by jaro on Sun 30 Dec 2007 17:39, edited 1 time in total.
wakke.
Mountainbiker

Post by wakke. »

twas inderdaad baggeren in overdaad maar daarom niet minder plezant.kben ook verkeerd gereden in willebringen maar na een klein stukje veldrijden toch weer op het goede pad terecht gekomen . ik moet wel toegeven dat de toch van vorig jaar beter was dan dit jaar en dat de bevoorrading iets te vroeg was. ik heb een hongerklopke gehad da ni normaal was. toch een gemiddelde van 22,6kpu op 46,3km.
tot volgend jaar.
Post Reply