Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Daaf wrote: goh er zijn meer leuke dingen te beleven op mtb-gebied in buggenhout dan enkel Briel & Sint-Amands.
De off road beklimming van de Hoge Jan en aansluitend die leuke baantjes rond de achterkant van het bos bv
waar in Buggenhout moet je ergens zijn?
Misschien kan ik je nog wel één en ander expliceren :-)

door een combinatie van het slechte weer, drukke eindejaarsperiode opt werk en een opkomende verkoudheid nog niet te veel aan biken toegekomen de laatste weken... misschien morgenvroeg nog ff rap de benen uitslaan maar tzal niet te vet meer zijn vrees ik :cry:
Awel moet in 't Lentepark zijn en ondanks ik regelmatig langs den Hoge Jan reed weet ik begot niet de off road beklimming hiervan :oops: Die mag je zeker eens tonen =D>

Tsja ik ken dat ook de eindekaarsperiode die zo druk is op't werk, nie plezant hé :cry: Zal blij zijn als ik den 31ste thuis kom van 't werk en ik een feestje kan bouwen :drunk:

By the way Daaf ik vermoed dat we een gemeenschappellijke kennis hebben : "Balou" aka "Kris Vrijders" ?? Kan da ?
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

huffy wrote: alleen had gun666 niet zo een geluksdag..!
heeft mij ongeveer na een 90 minuten moeten verlaten.. pech met zadel oa..
Wat is er gebeurd Gun666 ?? toch niets pijnlijk :-?
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

flaming_jakke wrote:
Daaf wrote: goh er zijn meer leuke dingen te beleven op mtb-gebied in buggenhout dan enkel Briel & Sint-Amands.
De off road beklimming van de Hoge Jan en aansluitend die leuke baantjes rond de achterkant van het bos bv
waar in Buggenhout moet je ergens zijn?
Misschien kan ik je nog wel één en ander expliceren :-)

door een combinatie van het slechte weer, drukke eindejaarsperiode opt werk en een opkomende verkoudheid nog niet te veel aan biken toegekomen de laatste weken... misschien morgenvroeg nog ff rap de benen uitslaan maar tzal niet te vet meer zijn vrees ik :cry:
Awel moet in 't Lentepark zijn en ondanks ik regelmatig langs den Hoge Jan reed weet ik begot niet de off road beklimming hiervan :oops: Die mag je zeker eens tonen =D>

Tsja ik ken dat ook de eindekaarsperiode die zo druk is op't werk, nie plezant hé :cry: Zal blij zijn als ik den 31ste thuis kom van 't werk en ik een feestje kan bouwen :drunk:

By the way Daaf ik vermoed dat we een gemeenschappellijke kennis hebben : "Balou" aka "Kris Vrijders" ?? Kan da ?
awel e
klimmen: als ge uit de Bovendonkstraat (containerpark) komt gereden steekte de Kalkenstraat over richting achterkant bos. Als ge die baan ten einde rijdt komde op een 'asfalte' T-vorm uit met een offroad baantje rechtdoor. dat ist :-D
dalen: bovenop de Hoge Jan, komende van den Opstal, slaagde links het eerste asfaltbaantje in richting Peizegem (daar aan da bord 'Groen en Veilig Buggenhout :-) ) na +/- 100m aan uwe rechtse kant hebde da monument/gedenkteken vanwaar ge x aantal kerktorens kunt zien. da rijde voorbij en ietske verder links tveld induiken

als ge daar dan beneden komt aan het asfalt kunde rechts tbos in en links juist vóór da huis een baantje in zodat ge aan die nieuwe wijk in Opstal uitkomt

kzal u daar ten gepaste tijde is rondleiden. Misschien kom ik u morgenvroeg wel tegen. als ge daar ene ziet bollen met nen blauwen helm en een grijs pakske op nen alu-kleurige velo zwierde maar is :-D

Kris Vrijders hmm die naam zegt mij iets maar ik ken diene mens ni persoonlijk. ik gok dat het diene is van da kruidenierswinkelke van vroeger aant station
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

[quote="flaming_jakke"]En mannen hoe is 't geweest vanmorgen ? Nog geluk gehad met het weer hé !

Tja van geluk kan ik echt ni spreken vandaag [-(
Twee keer nen bout afgebroken onder mijn zadel #-o den eerste keer was ik al blij dat den huffy daar iemand in de geburen kost, en dat juist zo nen bout liggen had dus da gefixt en wijlen weg wa denkt ge, een half uur later diene ook af pffff OK opgeven dus :-?
Aja tussendoor nog een goede schuiver gemaakt in de mud met als gevolg mijne knie open en goed dik :-? :( #-o

Mor weg van dat vond ik het wel de moeite waard en ik had goed gezelschap thx huffy :wink:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

@laagvlieger ik woonde vroeger op den dries in belle ben er nu 31 dan zal ik u miss wel moeten kunnen :lol:

Ver woensdag zal dat ver mij miss wel gaan ja tenminste als mijne knie wa beterd of ze mij ni opbellen ver te gaan werken :oops: klaat wel nog iets weten :bounce:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@gunther kan het al denken mijn zuster is ook 31 mijn achternaam De Kinder als da u iets zegt. Hopelijk kwamen we vroeger wat overeen hé [-o<
Laat iets weten voor de woensdag hé had zo een toerke van rond de 50km in gedachten. Missch is ros beiaard route of heb je liever wa onverhard erbij.
Als er nog geroepen voelen om is mee te rijden, geef maar een seintje.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

allee gun*666 dan zijn we met onze 2e :-? ik ben de vrijdag op mijne bek gevallen #-o plak in een bocht over een ijzere straatdeksel ik kwam juist van mijn werk :oops: mijne knie enz.maar het valt mee ik genees rap 8)
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

ola iedereen heeft hier last van de vallende ziekte zeker :-?
ik ga nu een toerke doen en ik krijg precies al schrik dat ik ook op mijn gezicht ga gaan :-)

hopelijk belemmert het jullie niet om goe feest te vieren morgen!
allemaal mijn beste wensen en tot in 2008!
blade
Mountainbiker

Post by blade »

zeg ee Daaf niet te veel :drunk: :bounce: :drunk: :drunk: =P~ :^o dat is niet goe he [-X :wink: :lol: tot in londerzeel :bounce:
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

gun666

we zouden da nog eens moeten doen eh , maar dan met ne groetere groep?.. ,
Post Reply