Knooppuntroutes zijn meestal op de weg. Zijn eigenlijk numerieke bordjes die je volgt en kunt zo je parkoers uitstippelen via een kaart die je koopt. Belgie hangt er vol van ondertss. En soms zitten er ook offroad stukken in, en daar was ik pijltjes (of slierten plastic) tegengekomen.
Ik stippel mijn traningen meestal via deze uit, tal van mogelijkheden. En meestal rustige baantjes.
30/12/07 Geel Winkelomheide
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- CyclingDream
- Mountainbiker
(°.°)
Post by CyclingDream »
Mooie Mountainbike toertocht dwars doorheen de Belse-, Hulsense- en Meerhoutse Bossen...
- www.Fietsshop.be
- Mountainbiker
Post by www.Fietsshop.be »
de www.fietsshop.be bikers zullen afzakken met een bijna voltallige delegatie.
Ons Cooseken is immers naar daar verhuist.
We zijn benieuwd naar deze voor ons onontgonnen regio.
tot bikes
Ons Cooseken is immers naar daar verhuist.
We zijn benieuwd naar deze voor ons onontgonnen regio.
tot bikes
- CyclingDream
- Mountainbiker
Hoe vettiger Hoe (on)prettiger !
Post by CyclingDream »
Het regent hier momenteel (7u) nog pijpestelen
Dus mij zien ze er
Dus mij zien ze er
- Kr1stof
- Mountainbiker
Re: Hoe vettiger Hoe (on)prettiger !
Dan had ge toch ongelijk as ge ni geweest zijtCyclingDream wrote:Het regent hier momenteel (7u) nog pijpestelen![]()
Dus mij zien ze er
Schonen toer was het, het zonneke da na nen tijd kwam piepen, gewoon ideaal. Modder was er wel, ma ge kon er door
Wel heel veel volk, mo ni echt last van gehad!
Tja, Ik ben hier in Tongerlo om 8h stipt vertrokken en ik heb de hele tocht geen druppel gezien, wel plakkende en zuigende strookjes ginder wat het soms wel best zwaar maakte. Ofwel was ik niet in vorm want ik heb toch wel effe moeten duwen met momenten om de snelheid erin te houden. Dus ik heb me nog es moe gemaakt m.a.w. Leuk tochtje, veel seingevers op de gevaarlijke punten. Goede organisatie, doe zo verder, mannen !