29/12/07 Assebroek-Brugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Ja Aragorn, voor jou liep het inderdaad voor gene meter, den tweeden die mee was voelde zijn benen dus niet en ik daartussen. Het was een welles nietes spelletje. Het parcour was de traditionele omloop die hier en daar waarschijnlijk van richting was veranderd. Het begon goed met de single tracks in het veltembos waarna het via via richting beverhoutsveld ging, dreef in dreef uit zo'n 10km #-o
Uiteindelijk kan gezegd worden dat deze TT geen verrassingen had.
Voor het weer moest men het zeker niet laten. Deze voormiddag geen druppel regen en alles goed berijdbaar. 8)
Ons verhaal van vandaag vindt je op
http://www.sintritatrappers.be/default. ... ountenbike

Groeten
geertje :wink:
Last edited by geertje on Sat 29 Dec 2007 17:06, edited 1 time in total.
sand
Mountainbiker

Post by sand »

voila ook net terug. Was serieus snelheidsparcourke. Was wel even in de war met de 2 bevoorradingen zo kort op elkaar nuja vlug het blikje opgedronken en verder gebold. eerste 20km meegereden met ne gast met geel achtig vestje, die ging serieus goe vooruit (waarvoor dank :-D ).

Nuja hopelijk zijn de benen nu niet te moe voor morgen 'De Haan'.

aan allen ... tot morgen?

grtz
panbiker
Mountainbiker

Post by panbiker »

mooi vlotte rit gereden,goed bepijld,mooi parcourtje in begin,mooi rechte dreven,goede apres ,nun hotdog en warme soep :drunk: :drunk: na een koude douche [-X smaakten wel ,volgend jaar ben ik er terug bij =D> =D>
Ltd CUBE
Mountainbiker

Post by Ltd CUBE »

Vlotte rit vandaag maar wel lastig met de wind!
Ze zouden er daar beter de Dreventocht van maken!Ik kan
geen dreef meer zien!Interbad en Rykevelde waren ok maar de
rest saaie dreven.Nuja je kan het nie al willen hé.

Grtz
't klimmerke
Mountainbiker

Post by 't klimmerke »

voor mij is dit niet één van mijn favorieten maar vanochtend toch gestart met rik c .
In het begin begon het goed met enkele bosjes maar dan begon het , den ene na de andere slag altijd rechtendoor en als de wind dan een keer verkeert zat :evil: .Terug goed en wel aangekomen in Assebroeck.
Ik zal deze tocht nooit graag rijden : altijd rechtdoor rijden zonder ene bocht in 500 meter kortom voor mij mag het wat technischer zijn maar smaken verschillen hé.
eddytje
Mountainbiker

Post by eddytje »

Op de bevoorrading enkel water en limonade niets voor te eten. De douches waren ijskoud in een kleedkamer. Kvond dat je meer uit de streek kon halen door langs een andere kant te gaan want het was heel de tijd het zelfde dreef in dreef uit.
insomniac22
Mountainbiker

Post by insomniac22 »

een vlug tochtje, die vlotjes vooruit ging. idd af en toe eens goe stampen tegen de wind, mo men do ki deugd van.
en vo de rest volledig eens met t'klimmerke. Tmogt idd wa technischer
BBstijntje
Mountainbiker

Post by BBstijntje »

de tocht was inorde behalve de bevoorrading was een minpunt en de ene douche was ijskoud water. anders een goede organisatie
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

t'klimmerke wrote:voor mij is dit niet één van mijn favorieten maar vanochtend toch gestart met rik c .
In het begin begon het goed met enkele bosjes maar dan begon het , den ene na de andere slag altijd rechtendoor en als de wind dan een keer verkeert zat :evil: .Terug goed en wel aangekomen in Assebroeck.
Ik zal deze tocht nooit graag rijden : altijd rechtdoor rijden zonder ene bocht in 500 meter kortom voor mij mag het wat technischer zijn maar smaken verschillen hé.
zeg klimmertje , verkeert is met een d geschreven ee , en je moe nie klagen ja mo mee moeten goan no langemark.
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

hallo jes een mooie tocht :-D inderdaad geen eerste bevoorrading wel een mooie tweede 8) en een goeie soep in ruil voor de eerste bevoorrading 8) petje af voor de nieuwe voorzitter en zij madam skoon werk geleverd en alle andere medewerkers ook natuurlijk =D> en nu het volgende ik heb een wiel in mijn bezit van iemand die ik heb zien vertrekken en nog naar geroepen heb maar helaas =D> :drunk:
hij of zij geeft mij niet gehoord :drunk: de persoon kan zijn wiel terug krijgen al hij mij belt nummer 0499/590282
:-D
Post Reply