29/12/2007 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tabias
Mountainbiker

Post by tabias »

snel parcour, 22gemiddeld.
Vertokken half uurtje na inschrijving. 2keer moeten klieven en zwoegen. bij het eerste bosklimgedoe serieus men peren gezien. Daarna nog eens in de boomkweek-"ruimte" waar het precies een lijmpoel was waar je niet door kon trekken.
Mooie route, ideale ondergrond enkel wat veel asfalt.
Al bij al, zeer mooi, eentje om volgend jaar te hernemen.
jo de groot
Mountainbiker

Post by jo de groot »

Weer maar eens bewezen dat je niet moet afgaan op de weersvoorspellingen. :^o afwezige hadden weer maar eens ongelijk :wink: goede tt ,organisatie ok doch het afpijlen kan beter op verschillende plaatsen dichtgewaaide pijlen maar al bij al toch niet verkeerd gereden :wink: , bevoorading was dik in orde houden zo!
nu poetsen en smeren en morgen herbeginnen in Boutersem :-D
freewilly_1974
Mountainbiker

Post by freewilly_1974 »

de tocht viel goed mee soms wat veel asfalt stukken
maar soms kan je niet anders
pijling vondt ik goed
en de bevoorrading =D> =D> =D> vondt ik zeergoed
en bedankt voor de mensen die een hele dag in de koude willen staan zodat wij ons kunnen amuzeren
Timberwolve
Mountainbiker

Post by Timberwolve »

de 42 gedaan, mooi parcours, mss wat veel asfalt, maar mij stoorde 't niet, de technische stukjes waren mooi en die boomgaard was de moeite :lol: Bevoorrading was ook dik in orde =D>

volgende keer mss harde pijlen nemen (plastic) in plaats van die stickers, die dichtgeplakte door 't weer waren eigenlijk 't enige minpunt.

c u next year :wink:
Last edited by Timberwolve on Sat 29 Dec 2007 18:27, edited 1 time in total.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Leuke tocht, redelijk afgepijld, goede bevoorrading, wel veel asfald om het gemiddelde wat omhoog te brengen :wink: 42km, 21,3 gemid. en 350 Hm. tot volgend jaar :-)
vaeske
Mountainbiker

Post by vaeske »

het bolde wel lekker vandaag een gemiddelde van 23 op de 42km nie slecht zeker nie omda het al de derde dag op rij is da ik op mijne velo zit
vond de bepijling toch nie zo geweldig hoor mar goe da ik de tour een beetje van buiten ken. voor de rest was alles dik inorde
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Het gekende, maar wel steeds plezante toerke =D> =D>
Weersvoorspelling was totaal verkeerd, geen drup regen gezien, in tegendeel zelfs veel in stralende zon gereden !
Ondergrond was nagenoeg perfect, op sommige korte stukjes na ; bv. Schaffens veld ("de boomgaard") ... miljaar wordt dat daar elk jaar zwaarder en zwaarder of ligt het aan mijne leeftijd #-o
Bepijling zou perfect geweest zijn als men andere pijlen gebruikt had, de deze hadden precies last van een eindejaarsdepressie en hingen dikwijls volledig dichtgeplooid.
Al bij al goed geamuseerd, merci aan de organisatie =D>
Eddy
Mountainbiker

Post by Eddy »

hele mooie tocht al heel vroeg vertrokken denk wel dat we één van de
eerste zijn vertrokken met onze club in begin was het nogal
donker maar ja het was mooie geweest
in boomkwekerij was het redelijk hard duwen. (de zuigende kracht van het zand.)
alleen de witte afpijling mocht anders maar voor de rest was het zeker ok
ons zien ze zeker terug volgend jaar :-) :-D :-) =D>
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

Ghost-biker wrote:Leuke tocht, redelijk afgepijld, goede bevoorrading, wel veel asfald om het gemiddelde wat omhoog te brengen :wink: 42km, 21,3 gemid. en 350 Hm. tot volgend jaar :-)
jouw bike heb ik zien staan denk ik. als het die oranje/grijze rt was. zalige bak =D>

voor mij was dit een loodzwaar tochtje. veel te veel kilometers in de benen. en al komende vanuit lichtaart heb ik rustig de 30 gedaan en met de bike naar huis. plezant tochtje! goei graanreepjes aan de bevoorrading. :drunk:
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

gekozen voor wat lange trainingskilometers vandaag: vanuit geel naar diest, daar de tt, na de poggio de laatste kilometers eventjes gelaten en naar huis teruggereden (avs tt zelf 22,5; totaal km. just geen 90 km)

mooie rit met een tikje teveel asfalt

wel ideaal voor mijn kerstvet te smelten
Post Reply