28/12/07 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ja,dat was dat bosje in 2 delen,vlak voor we aan het WK-parcours kwamen.Hoe het heet,weet ik niet precies.

En zeggen dat gij den eersten zijt toegekomen.
Dat moet ook gelijk een dode pier geweest zijn!!!! #-o #-o
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

veeteeteetje wrote:Ja,dat was dat bosje in 2 delen,vlak voor we aan het WK-parcours kwamen.Hoe het heet,weet ik niet precies.

Thach, ik was daar dan ook vol in den aanval hé :oops:
Maar dood of niet, ik was toch den eersten hé :lol: (Al denk ik dat ik heel blij mag zijn dat Hanzi problemen had met zijn bike :roll: )
Filip287
Mountainbiker

Post by Filip287 »

veeteeteetje wrote:
Wel Filip,toen jij daar verkrampt lag in dat bosje,hebben we jouw met het forumtreintje gepasseerd.Herrinner me dat er daar iemand op de grond lag,maar je was niet aan het kermen van jouw krampen.
Op het moment zelf daar geen aandacht aan gegeven maar nu jij dit hier post....

Blijven trainen,Filip.
En zoveel mogelijk die bike op en kilometerkes doen!!!
Niet stilvallen want rust roest!!!
Nu je het zegt er is daar een treintje voorbijgekomen, er heeft zelfs enen gezegd "Ik zit in het groen en ..." 't Was dus niet alleen fysiek afzien ik werd ook nog eens mentaal zwaar op de proef gesteld.:lol:

Maar ja hier word ik alleen maar sterker van, wie weet kan ik in de toekomst ook wel eens mijn wagonnetje aanpikken aan de forumtrein. [-o<
't klimmerke
Mountainbiker

Post by 't klimmerke »

voor mij is het hier allemaal een jaar geleden begonnen . Terug een schone tocht =D> met veel berge up en berge noar beneden =P~ en een soms lastige wind .Samen gestart met Benny , rik c en henkieboy en al na een kilometer of 5 ging Benny er vandoor en nooit meer teruggezien toch tot aan de finish,dan samen met henkieboy en rik c doorgereden waarna rik c ook wegreed. Na een 50-tal kilometer aangekomen en genoten van de stute met gekapt en terug huiswaarts gekeerd. See you next year!!!
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

naar jaarlijkse traditie gisteren gits gereden en na 3km werden onze kelen al goed gesmeerd (bedankt bakker). Alleen jammer dat mijn luchtwegen in de daaropvolgende km's nogal branderig aanvoelden en ik geen stap vooruit geraakte. Vliegen da lukte wel nog: een gevaarlijk wiel gekozen (Tobi) en toen hij zich in een geul vastreed, vond hij er niets beter op dan zijn achterwiel voor het mijne te mikken met een mooie boog lag ik voor ik het wist op de grond. Na de bevoorading bij slijkske, ook bedankt, konden we het vervolg van het parcours afhaspelen. 'k vind dat er in het middengedeelte nog altijd teveel road inzit, maar we gaan erop vooruit. Net zoals de trein de laatste 10km.
Voor de rest viel er niet veel op te merken, nergens verkeerd gereden, fiets en fietser schoon gewassen, en nadien de dorstigen gelaaft
HanZi
Kerstman
Location: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville

Post by HanZi »

kenny wrote:
veeteeteetje wrote:Ja,dat was dat bosje in 2 delen,vlak voor we aan het WK-parcours kwamen.Hoe het heet,weet ik niet precies.

Thach, ik was daar dan ook vol in den aanval hé :oops:
Maar dood of niet, ik was toch den eersten hé :lol: (Al denk ik dat ik heel blij mag zijn dat Hanzi problemen had met zijn bike :roll: )
Hoe da ge't weet :-?
klietestamper
Mountainbiker

Post by klietestamper »

Heb gisterenamiddag de tocht gereden. Zwaar parcours met veel modder
Het zit nog steeds in mijn benen. Graag zou ik wel die snoodaard te pakken krijgen die hier en daar aan de pijltjes had geprutst. Die verdient een ferm pak rammel. Of te wel had die kerel die de pijltjes moest zetten op het domein van Dominiek Savio een ferme borrel op. Voor een doordeweekse koers anders wel dik in orde. Tot volgend jaar.
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

Ook gereden in Gits, beetje laat maar toch een verslagje op mijn niet zo bekende webstek: http://www.bloggen.be/sleery/ :P
Hanneke
Mountainbiker

Post by Hanneke »

Toertocht in Gits. Voor mij eens leuk dat het dicht bij huis was. We waren opnieuw met zijn vieren van de partij (mijn vriend, zijn ouders en ik). De vrouwkes reden de kleine toer, de mannen de groten. Gezien de streek mij zeer goed bekend is, verwachtte ik een toch wel pittige tocht. Ik vond het een mooie tocht, met enkele venijnige klims die we met glans getrotseerd hebben. De asfaltstroken waren telkens heel welkom om terug onze batterijen wat op te laden.. Na 32 km reden we voldaan over de eindstreep. Dan was het nog efkes wachten op mijn vriend en zijn vader, zij reden immers de 52 km. Ik was benieuwd hoe mijn vriend het zou gesteld hebben. Toen hij de meet passeerde zag ik een tevreden gezicht, ook hij had er een goeie tocht op zitten. Na de bike-wash aten we nog een boterhammeke met gehakt en zo reden we na een geslaagde tt terug huiswaarts.
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Zo horen we het graag!

Bedankt aan de 863 bikers die er aanwezig waren vanwege de gehele organitie.
Post Reply