29/12/07 Assebroek-Brugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Traxer
- Kerstman
Als het weer enigszins meezit, ben ik er ook om rond 8.30 te starten.
Ja, Kenny, ik weet het, normaal pas vanaf 9.00 uur... maar dit is bbr en geen bwb, dus hoop ik dat ze wat flexibel zijn.
Het is trouwens ook mijn oude club, hé
Veeteeteetje, see you tomorrow. Al die snelheidsduivels moeten ons dan maar inhalen... 
- Moustache
- Kerstman
Aangezien ik de form (vorm?!) van een zak patatten heb zal ik dan maar tegen den achten vertrekken zeker...Traxer wrote:Als het weer enigszins meezit, ben ik er ook om rond 8.30 te starten.Ja, Kenny, ik weet het, normaal pas vanaf 9.00 uur... maar dit is bbr en geen bwb, dus hoop ik dat ze wat flexibel zijn.
Veeteeteetje, see you tomorrow. Al die snelheidsduivels moeten ons dan maar inhalen...
heb net ook een berichtje gekregen dat er pas om 9h gestart wordt. We hebben afspraak gemaakt om in Moerkerke om 8h te vertrekken. We zijn daar een kwartiertje later om hopelijk als het licht is tss 8h30 en 8h45 te kunnen vertrekken.
Deze namiddag nog een stukje gereden bij het uitrijden van Rijckevelde bos (een reklamebordje voor de Damse Smokkeltocht geplant) en alles zag er goed uit. De zandgrond in de streek kan wel wat water verdragen.
Tot morgenochtend in Julien Saelens Bloso Centrum
geertje
Deze namiddag nog een stukje gereden bij het uitrijden van Rijckevelde bos (een reklamebordje voor de Damse Smokkeltocht geplant) en alles zag er goed uit. De zandgrond in de streek kan wel wat water verdragen.
Tot morgenochtend in Julien Saelens Bloso Centrum
geertje
- Traxer
- Kerstman
Allez, k'zal er dan misschien zelf ook enen kunen inhalen....Moustache wrote:Aangezien ik de form (vorm?!) van een zak patatten heb zal ik dan maar tegen den achten vertrekken zeker...Traxer wrote:Als het weer enigszins meezit, ben ik er ook om rond 8.30 te starten.Ja, Kenny, ik weet het, normaal pas vanaf 9.00 uur... maar dit is bbr en geen bwb, dus hoop ik dat ze wat flexibel zijn.
Grapken, hé. Tof je terug te zien. Maak maar dat je op tijd op de après bent, heb niet veel tijd.
-
m-biker
- Mountainbiker
- Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride
het heen en terug rijden uiteraard, maar ook de toertocht. Zelfs de zwaardere stukken gaan beter met een cross, gezien de smalle bandjes dieper gaan en vaste grond zoeken. Je moet inderdaad wel wat kunnen sturen. Als je een cyclocrosser voorbij gaat met je vtt, dan is het er meestal eentje die niet bepaald in vorm is... Het enige wat volgens mij moeilijker loopt zijn van die 'boereslagen' vol stenen. Nu, zelf rijd ik meestal met de vtt, maar soms (owv van parkoers) toch eens met de cross. En morgen ook owv feit dat mijn vtt klaar staat voor de Ardennen...scary mike wrote:Gemakkelijker met cross fiets bedoel je de TT of het geen heen terug rijen ?m-biker wrote:deze wordt mijn laatste voor ik naar de Ardennen trek om oud/nieuw te gaan vieren (vreten, zuipen... gelukkig gaat de bike ook mee)
vorig jaar met mijn cyclocross gereden en dat bleek een goede beslissing in de lange dreven. ook dit jaar, gezien mijn vtt moet klaar zijn voor de ardennen. ik kom met de fiets heen en terug en gezien 't vouwtje naar schoonmama is, denk ik twee keer de rit te rijdenwe moeten trainen hé, en met de cyclocross is het minder lastig!
Ik zie er steeds meer met cross fiets rijen en weet het voordeel niet , volgens mij zwaarder met losliggende stenen , wortel en al de kleine putjes ?
- Moustache
- Kerstman
Als het maar is om met de mensen te lachen, dan kom ik niet af zie...Traxer wrote:Allez, k'zal er dan misschien zelf ook enen kunen inhalen....Moustache wrote:Aangezien ik de form (vorm?!) van een zak patatten heb zal ik dan maar tegen den achten vertrekken zeker...![]()
![]()
![]()
![]()
Grapken, hé. Tof je terug te zien. Maak maar dat je op tijd op de après bent, heb niet veel tijd.
Neen, ik ben duidelijk een mietje geworden dit najaar. De plaffeturen waaiden heen en weer en de regen striemde tegen de ruit van de slaapkamer. Eerst dacht ik om me gewoon om te draaien en van mijne conge te genieten, maar ik heb dan maar gewacht tot het iets minder donker was en een ritje rond de kerk gereden.
Sorry hoor.
Net terug van Assebroek en het werd een complete off-day
Voelde reeds van in het begin dat het voor gene meter liep. Was de afgelopen dagen wat ziek en dat liet duidelijk zijn sporen na. Moest zelfs bij de splitsing voor de kleine afstand kiezen en zelfs die heb ik moeten inkorten
, zo slecht ging het vandaag... Kris en Geertje, toch bedankt om bij me te blijven tot aan de splitsing!!
Hopelijk gaat het volgende week weer wat beter
...
Hopelijk gaat het volgende week weer wat beter
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
Inderdaad, mooi weer deze morgen: geen regen, maar zonneschijn! Parcours: veel dreven, mooie stukken waren het stukje park aan interbad en Ryckeveld, veel kasseistroken (glibberig door modder) en een tweetal zware modderstukken, waar toch kon gefietst worden. 2 bevoorradingen op 48 km. Deze tocht is geen uitschieter, maar voldoet toch aan de wens van de gemiddelde biker. In Assebroek zullen ze mij ooit nog wel eens terugzien.