Beginnende bikers

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
phoenix.cr
Mountainbiker

beginnende biker(s)

Post by phoenix.cr »

hoi, ikzelf ben ook een drietalmaanden door de microbe gebeten en denk ermee door te gaan ,als ik zie wat ik al reeds in het verleden had opgebouwd van fysieck dan kan ik mij wel meten met de betere middenklasse,heb nu al reeds een tiental keer gereden (toertocht) en rijd sneller en beter ,fysieck zie ik al minder af.vroeger altijd aktief geweest ,survival,en lopen (militair)wegens blessure is het lopen en marcheren voorbij,kan enkel nog fietsen ,beetje depri van maar tja ....life goes on!!!ga voor marathons!!
Kermit
Mountainbiker

Post by Kermit »

Ik ben van Westmalle :D

Wat is jullie leeftijd zoal? Ik ben 14 :wink:
jampetter
Mountainbiker

Post by jampetter »

ik ben net zoals jullie ook een beginner en zoek ook een groepje om regelmatig eens mee te gaan rijden maar zelf ben ik 15 jaar en woon in deurne
modderzwemmer
Mountainbiker

leeftijd

Post by modderzwemmer »

ikzelf ben 35 jaar, dus heb waarschijnlijk die jeugdige explosiviteit niet meer zoals ik die vroeger heb gehad.
iron gonzo
Mountainbiker

Post by iron gonzo »

ik ben 36
en door een ernstige ziekte ben ik nu bezig met het herstel van mijn conditie met MTB en fitnes
doch ik doe het op eigen tempo.

mijn jeugdige explosiviteit is er ook niet meer :cry:
timon
Mountainbiker

Post by timon »

ik ben 32 en je kan sporten zoveel je wil, maar het is wel belangrijk te luisteren naar je lichaam.En als je ouder wordt zal het er natuurlijk niet makelijker op worden :-?
Post Reply