Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

8 uur smorgens aan de sporthal meulenbroek?
volledig de dijkenlandroute?
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

hey laagvlieger, mijn pa zijn finne heeft daar nog cafè gehouden waar nu da frietkot is .(den t'jolder heete da vroeger he )
Awel ge hebt gij goe gereden de zondag jong =D> we zullen dan is moeten afspreken ver nog is in de geburen te rijden he weer iemand bij voor in ons peletonneke :lol:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

ok huffy ik zal er zijn :wink:
tot dan en groetjes
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

superr!!!
ik zal er zeker zijn!
tot morgen 8 uur ! ;)
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Gun*666 wrote:hey laagvlieger, mijn pa zijn finne heeft daar nog cafè gehouden waar nu da frietkot is .(den t'jolder heete da vroeger he )
Awel ge hebt gij goe gereden de zondag jong =D> we zullen dan is moeten afspreken ver nog is in de geburen te rijden he weer iemand bij voor in ons peletonneke :lol:
Ja da klopt ik woonde toen in belle aan het vat links af en dan 1ste straat links op diene hoek.Nu woon ik samen met mijn lief boven diene kinesist aan "belleke" Hoe oud zijde gij als ik wa onbeleefd mag zijn :oops: ikke 29 ver 30 in januari. Zij maar zeker da je er nog ene bij hebt voort groepken en sleur graag aan de kop zenne op de baan en brede veldwegen en alst smalle baantjes zijn moet ge op mij wachten :lol:
De 6de ga ik naar vossem daar ist héél schoon veel op en af =D>
En die 75km das training zenne kon da ook niet in het begin ge moet karakter kweken en met uw kopke rijden. Heb deze zomer de regiotour gereden zo een 130km in het veld toen was het licht wel uit met een gem van rond de 20 =D> We zullen eens afspreken na niefjaar :-)
blade
Mountainbiker

Post by blade »

zeg he laagvlieger , juist in die omgeving waar je woont hebt ge een schoon parcourke dat heb ik al enkele keren gedaan :wink: redelijk :evil: achter dat fabriekske enz.... =D> ja natuurlijk het zal maar zo een 20a25km zijn maar ik doe dat na mijn werk #-o en ik heb meestal om 14a15uur gedaan dus ver kunt ge ook dan niet meer rijden ,dus eerlijk gezegd ik ben kleindere toerkes gewoon maar ik zou natuurlijk grootere wel willen doen ,ik heb met gun*666 ook eens 60gedaan en het viel goed mee [-o< ik geef niet rap op :evil:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

En mannen hoe is 't geweest vanmorgen ? Nog geluk gehad met het weer hé !

Morgen spring ik ook op de mtb, moet morgen 's middags bij m'n ouders in Buggenhout gaan eten en ben zinnens een traject uit te stippelen dat ik daar kan eindigen. Sint Amands here I come :wink:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@blade idd daar aan het fabriekske ligt het steeds slecht. Heb wel schoon parkoers al gereden in de streek ,ken toch aardig wat baantjes.
Vanmorgen in oudenaarde gaan rijden was lekker vettig.toch berijdbaar buiten een 500m. Was wel een bereweer toen we vertrokke,
Wie er zin heeft voor woensdag is een ritje te rijden in de voormiddag laat maar een seintje. Hopelijk tot dan.
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

flaming_jakke wrote:En mannen hoe is 't geweest vanmorgen ? Nog geluk gehad met het weer hé !

Morgen spring ik ook op de mtb, moet morgen 's middags bij m'n ouders in Buggenhout gaan eten en ben zinnens een traject uit te stippelen dat ik daar kan eindigen. Sint Amands here I come :wink:
goh er zijn meer leuke dingen te beleven op mtb-gebied in buggenhout dan enkel Briel & Sint-Amands.
De off road beklimming van de Hoge Jan en aansluitend die leuke baantjes rond de achterkant van het bos bv
waar in Buggenhout moet je ergens zijn?
Misschien kan ik je nog wel één en ander expliceren :-)

door een combinatie van het slechte weer, drukke eindejaarsperiode opt werk en een opkomende verkoudheid nog niet te veel aan biken toegekomen de laatste weken... misschien morgenvroeg nog ff rap de benen uitslaan maar tzal niet te vet meer zijn vrees ik :cry:
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

vanmorgen was het goed , rond 8 uur samen vertrokken aan de sporthal meulenbroeck , tbleef toen net droog..
van modder viel het al bij al nog mee..

alleen had gun666 niet zo een geluksdag..!
heeft mij ongeveer na een 90 minuten moeten verlaten.. pech met zadel oa..
Post Reply