Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

ikke heb er vandaag 57.84 km opzitten in Overmere ook een mooie tocht =D> langs Berlare , Zele zo naar Uitbergen ,Laarne en dan langs kalken terug naar Overmere, wel redelijk wa baan en dijk bij moet ik zeggen.

Viel daar toch geen dame zeker een 300 m voor het einde pal op haar schouder ze hebben haar moeten afvoeren met de ziekenwagen ,schouderblad gebroken #-o
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Zeg mannen nen zalige kerst al he :-({|=

Groetjes Gunther
blade
Mountainbiker

Post by blade »

nee in asse #-o voor daar de 57km te doen :evil: daar waren veeeeeel bergopkes en harde stukken in het veld dat ge goe in het oog moest houden :-) met veel dikke stenen, 8) ja voor al de jongens die het lezen :wink: ne goeie kerst en nog veel zweet op uwe mtb =D>
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

iemand zin om zaterdag te gaan biken want de zondag kan ik ni kmoen mee bij mijn schoonouders in de West-Vlaanders ....
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

ik msch zaterdag
maar da hangt er vanaf of ik moet werken ja of nee..
maar da zal smorgens zijn..
Ik doe dan normaal een groot stuk van de dijkenland

ik laat morgenavond of vrijdag iets weten!

altijd leuker als je met iemand kan rijden
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Geef maar een seintje Huffy voor mij past zaterdag voormiddag ook het best ...
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

yow de mannen, even voorstellen. Ben van st-gilles van oliebaantje das da straatje da doodloopt aan frituur "belleke" ben nu juist een jaar bezig met mtbken en moet zeggen da het mij goed afgaat. Zondag nog naar asse geweest van thuis vertrokken om acht uur en terug thuis iets voor 12 voor een tochtje van 75 km en gem van 21. Wat ik juist te weinig heb is techniek daar moet nog aan gewerkt worden,voor de rest vind ik dak het niet slecht doe.Morgen(zaterdag) ga ik naar leupegem oudenaarde gaan biken zo een dikke 500hm op de 42km zal schoon toerke zijn denk ik.
Als jullie nog eens moesten gaan biken in het thuisfront laat ik iets weten missch dak mijn wagonnetje eens aanpik,; allez nog veel bike plezier =D> en goed eindejaar [-o<
blade
Mountainbiker

Post by blade »

eeee :oops: sorry laagvlieger ,maar voor 75km eeeee ik ben niet van sint-gillis 8) jaja toch wel maar dat is teeeeveel voor mij [-X ik woon in de koningalbertstraat,dus ja je weet nooit :wink: juist he GUN*666 zo hebben we mekaar ook leren kennen,maar sorry van de week en de zondag kan ik niet ik moet heeeeel de week gaan werken jaja de zondag ook ,maar de 6e/01 is het te londerzeel :-D dus jongens je weet ik wil altijd afspreken ,hoe meer zielen hoe meer vreugd :lol:allee tot volgend jaar :drunk: en voor iedereen een goede 2008 :bounce:
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

Gun*666 wrote:Geef maar een seintje Huffy voor mij past zaterdag voormiddag ook het best ...
gun666 , rijd jij rap? , ik moet morgen vanaf smiddags werken , maar zou smorgensvroeg vertrekken..(iets voor 8 uur)
probleem is , ik moet eigenlijk een duurtraining doen , maar mag nie veel naar de rode kant opgaan :) , dus ik zal rustig moeten rijden..

ZIn om mee te rijden? ( als je dit nog leest ) :)
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ik heb zeker nog zin om mee te gaan is toch weer leuk om nieuwe mensen te leren kennen en samen te kunnen biken =D>
Waar spreken we af en om hoe laat dan
Post Reply