26/12/2007 - Wingene

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
trekske8500
Mountainbiker

zeer aangename tocht

Post by trekske8500 »

Ja, het was terug een schot in de roos: Wingene.
Aangename boslucht na de smog-week. Prachtige bosdreven waar je goed op snelheid kon komen.

De bossen rond Brugge zijn voor mij de max wat omgeving betreft; vandaar misschien mijn zeer lovende woorden. Meer dan 2000 deelnemers, wil zeggen dat ik niet alleen sta met die visie.

Volgend jaar zeker terug in mijn agenda!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

pompier wrote:
dark dingo wrote:met z'n vrienden en dat is hem zéér slecht bevallen!!kon bijna niet meer op z'n benen staan!!m =D>
dark dingo 8)
Ik had dit gevoel ook in Wingene .Maar dat had niets met fietsen te maken.
#-o
kapotte knieschijven,pompier? :wink: :-D kwist ik nie da gij 2 tongen in uw mond had :-k da praat een beetje moeilijk hé!! :lol: :drunk: #-o
fietsenpulle
Mountainbiker

Post by fietsenpulle »

hoi collega bikers
ik ben nagaelnieuw allez op het forum dan toch he.
kheb wingene gereden met een vriend en durf te zeggen dat het een van de mooiste is in de streek. en het feit dat de grootste helft van de forumbikers die ook rijd zegt genoeg he.
tof,lastig en leuk. meer moe da nie zijn.
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Nog een late reactie op de tocht van 2de kersdag
Na de kerstcorrida van zondag (15 km) en twee zware feestmaaltijden voor de eerste keer naar Wingene gekomen en heb het mij niet beklaagd.
Er werd daar een parcours onder de wielen geschoven zoals ik die graag heb : heel veel bos met afwisselend brede dreven waar we goed gas konden geven gecombineerd met zware glibberige stroken waar hard moest gestoempt worden.
Dit gecombineerd met een goede organisatie en een winterzonnetje zorgde voor een uitstekende voormiddag. Pas om kwart voor tien gestart en geen last gehad van de vele deelnemers.
Dit was voor mij een mooie afsluiter voor dit jaar.
Kom beslist nog terug naar hier.
Tot volgend jaar.
Post Reply