wie koopt welke fietskledij en waar?

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Genius
Mountainbiker

Post by Genius »

Als ik voor de vrouwen (en de mannen) 1 kleding tip mag geven koop je wielerkledij van assos. Daar hebben ze mooie en vooral héél goede kledij.
Ik ben zeer tevreden van al de accessoires die ik van assos heb (overschoenen, been - en armstukken, sokken,...). Broeken heb ik er niet van omdat ik toch met andere dingen moet rondrijden, maar heb wel een trainings jack tegen regen en koude en ben daar uiteremate tevreden van. Het kost mss wat meer, maar ik vind het het investeren zeker waard.
Van Belle
Mountainbiker

Post by Van Belle »

Bij een Ultima verdeler(weet er wel gene zijn :oops:)
zadelpijn
Mountainbiker

Post by zadelpijn »

Als ik eens een platte tip mag geven: zoveel verschillende vrouwen, zoveel verschillende konten. Test gewoon zelf uit wat je lekker zit. Wat de een past, is misschien net niet goed voor jou.
Maar belangrijker: als je er dan uiteindelijke eentje koopt en er content van bent, wacht dan niet tot het versleten is, maar rij onmiddelijk naar de winkel terug en koop van 't zelfde broekske er 1 of 2 reserve. Heb ik ook gedaan. Gedaan met elk jaar opnieuw te moeten gaan zoeken en passen... Ik ben trouwens tevreden van mijn Gore bike broekjes.
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

ik heb twee tenu's allebij van Bio-racer het eene tenu heb ik gekocht toen ik begon te biken. (wist toen nog niet hoe belangrijk het was dat de broek strak rond uw bibs moet) heb dit aan een goed prijske kunne kopen. maar hier heb ik jammer genoeg toch wel zitvlak problemen mee. broekje zit gewoonweg niet strak genoeg.

het ander tenuke van bio-racer. heb ik in de Vatana gekocht! heb daar echt wel mijn goesting gevonden. dit past perfect zit niet te strak en past toch overal mooi rond. rij daar heel graag mee. ook in promo gekocht.

maar als bij Van Eyck nog eens promo is. koop ik toch eens een Assos broek.
pluxy
Mountainbiker

Post by pluxy »

hoi,

koop kleding met ne goeie zeem.
mijn madam lachte dat ik een assos broek wilde, want koste te veel.
tot ze zelf een assos broek kreeg.
Het eerste wat ze zei , was voor de winter alleen een assos broek.
ja watte.
een vrouwenmodel kost een stuk meer dan de mijne.

jonge jonge
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Zeer tevreden van merk Gore, destijds gekocht bij Van Eyck te Aalter.
Heb ook fietskledij van de Knurrebikers, maar moet toegeven dat die modellen niet echt voor vrouwen zijn. Mijn vest en trui kruipt alsmaar omhoog zodat ik vaak met een blote onderrug zit en koud heb :evil:
Echte vrouwenmodellen zitten als gegoten, broekske past perfect en top en vest blijven op zijn plaats.

Twee jaar geleden in november beginnen biken en nieuwe (dure) kledij gekocht. Voor lange broek, winddichte vest, schoenen en overtrekjes schoenen was het ong. 300 Eur.
Maar al die zaken zijn zeker al 100 keer gewassen, der is nog niets aan en ze zien der nog als nieuw uit. 't Is zeker zijn geld waard !
Enkel schoenovertrekjes nu onlangs versleten en nieuwe gekocht. Maar dat kost nu ook de wereld niet hé.

Deze zomer tenueke gekocht van North Wave en ook tevreden van. Enkel farceke gehad doordat klevers van mijn wanten in de machine blijven plakken zijn aan mijn top en hierdoor wat geschonden.

Veel zoek- en Fietsgenot !
Umbra
Mountainbiker

Post by Umbra »

Ik ben niet super tevreden van mijn truitje en vestje met lange mouwen van Gore. De uiteinden van de mouwen begonnen al te "wollen" na enkele wasbeurten-(geen flauw idee eigenlijk wat de juiste Nederlandse benaming voor zoiets is). Ik heb broeken van B-twin, Adidas en Shimano, van de laatste ben ik ook niet zo tevreden. Merendeel van mijn kledij heb ik gekocht bij Fashion 4 cycling in Aalter waar ze wel een vrij uitgebreid assortiment vrouwenkledij hebben (vooral als je fan bent van zuurstokkleurtjes).
Old Skool
Mountainbiker
Location: Geconverteerde oude citybike (RIP) / Speci Rockhopper Disc / Salsa El Mariachi (29'er rigid mudbike)

Post by Old Skool »

Het meesta wat ik heb komt eigenlijk van de decathlon. Relatief goedkoop en het heeft me nog niet in de steek gelaten.

Soms kan je der ferme koopjes doen (laast nog 14.99€ betaald voor een lange broek omdat het zogezegd een van de laatste stuks was).
epic1975
Mountainbiker

Post by epic1975 »

Wil geen reclame maken maar zoals hierboven al vermeld werd, hebben ze bij Fashion4cycling toch wel een heel uitgebreid assortiment voor de vrouwelijke bikers...
Van goedkoop tot duur, en van "flashy" tot "gewoon"
ridleygirl81
Mountainbiker

Post by ridleygirl81 »

Heb laatst een termische vest en lange broek voor de winter van bioracer gekocht supper tevree mee , koste samen een 260 euro plus dan nog een onderbroek met zeem van een 40 euro en kan er weer door , gekocht bij van eyck sport geel , greetz
Post Reply