28/12/07 Gits

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

De 15-jarigen AMG wrote:Kom maar af henkie, ma wete, die forumbikers ge moe da goe swoinjeren :wink: , die bepalen grotendeels den opkomst, vandaar... :wink: :-D :-D
Bedoelt ge da ter doa ne poar masseuzes gon zien voe mien arme kieten te swoinjeren :wink: :wink: of ejt up etwat anders ?
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

henkieboy wrote:
De 15-jarigen AMG wrote:Kom maar af henkie, ma wete, die forumbikers ge moe da goe swoinjeren :wink: , die bepalen grotendeels den opkomst, vandaar... :wink: :-D :-D
Bedoelt ge da ter doa ne poar masseuzes gon zien voe mien arme kieten te swoinjeren :wink: :wink: of ejt up etwat anders ?
Swoinjeren: een beetje van ja- knikken op al wa ze zeggen. :lol: :wink:
Grapje wi.
2 fast 2 follow
Mountainbiker

Post by 2 fast 2 follow »

Voila, net de Cube Reaction Beachbike terug omgebouwt tot slijkduivel, de vaste vork (Axima carbotech) der af en de Reba Sl der terug op. Ook andere bandekse gelegd da ging waarschijnlijk ni goe komen met de Schwalbe Big Apple's en beetje mooze voor de NN zal goed zijn tis al (te) lang geleden.
Alé gasten tot morgen. Hopelijk is het niet zoals over 2 jaar een schaatsbaan en bere koud, vorig jaar kon ik er :oops: jammer genoeg niet bij zijn.

Greetz

2f2f
snelle.eddy
Mountainbiker

Post by snelle.eddy »

De 15-jarigen AMG wrote:
henkieboy wrote:stoan der ook plakkoaten oj van langs de lokkedieze komt ?
Da denk ik niet, er staan er vanaf Gits Platse denk ik.

Is dat jij dat ik tegengekomen ben gisteren op het parcour in hooglede tegen staden ?
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

henkieboy wrote:
den wakkere bakker gits wrote:
veeteeteetje wrote:Bakker,we zijn benieuwd voor vrijdag.
Het parcours had na vorig jaar nood aan een "frisse wind" en bij deze geloof ik wel dat jullie daarvoor zullen zorgen.

Ik start in ieder geval s'morgens met enkele forumbikers.
Ik zal daar zijn tegen 8u30.

Langs de ene kant spijtig dat je je nieuwste stukjes niet meer hebt kunnen inpassen,langs de andere kant hebben jullie al nieuwe stukken voor volgend jaar.

@slijkske : als er geen extra controle is,ga we moeten een tandje bijsteken,zeker??
Eerste extra controle kan, mag en zal je al hebben tussen km.2en3 :lol: :lol: :lol: als jullie op kruispunt komen waar rechts een gele café, genaamd "het onbeschreven blad" komen 30m. naar links en daar bevinden jullie zich ten huize "den wakkere bakker" en aangezien jullie nog allemaal tesamen zullen rijden zorg ik voor een hapje en een drankje. Zeker doen gasten jullie hartje zal vanzelf warm krijgen :drunk:

En nu nog slijkske warm maken want ver is het niet om een extra lusje in te lassen, neem er een km. of 3 bij :wink:, tot bij z'n deur.

Die nieuwe stukskes komen wel nog van pas denk dat der nu al enkele zullen vloeken op bepaalde stroken als er nog veel water uit den hemel valt :lol: :bounce:.

En we moeten met ons nieuw mtbteamke toch kunnen samenwerken met collega mtb'ers. :wink:

Wat het parcours van vorig jaar betreft eigenlijk wilde ze gewoon wat meer bergop in hun parcours krijgen, aangezien het MOUNTAINbiken is wat we doen, maar daardoor zaten ze wel met lange road stroken en eens je het gevoel hebt dat je lang op den asfalt aan het rijden bent dan geraak je dat gevoel ook niet meer kwijt. Nu ik ben ook altijd één van de eerste die daarover valt hoor begrijp me niet verkeerd. :-?
Maar ik kon hun redenering ergens wel begrijpen en denk zelfs met enkele aanpassingen aan het parcours dat ik daar een schoon TT'ken van kan maken maar dat zijn toekomst plannen hopelijk voor 2008 en met nen kerel als den AMG, de freak :lol:, zal dat wel lukken om der iets van te maken. [-o<

Greetz. den bakker
is dat olleene voen de forumbikers of meugen der ook andere komm (lik ik) ?
iedereen van op t'forum welkom tot 9u30 :lol:
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

@ wakkere bakker :
Geheel tegen mijn gewoonte in ('t Zijn slechts de dwazen die nooit hun mening herzien - wiens gevleugelde woorden zijn het ook weer ?), want vooraf aankondigen dat 'k ergens naartoe ga doe ik zelden of nooit : We gaan u straks es een bezoekske brengen deze morgen, waarschijnlijk samen met henkieboy. De rest van de beruchte forumbende zal verzekers ook wel oversteken, maar die mannen, da's andere toebak zulle ! ! Daar zijn wij een maatje te klein voor .:-D :-D
TARGET
Mountainbiker

Post by TARGET »

Zal jammergenoeg toch niet kunnen afkomen :( :( . Zelfs niet voor de kleine toer...Amuseer jullie :lol: :lol: !!!
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

snelle.eddy wrote:
De 15-jarigen AMG wrote:
henkieboy wrote:stoan der ook plakkoaten oj van langs de lokkedieze komt ?
Da denk ik niet, er staan er vanaf Gits Platse denk ik.

Is dat jij dat ik tegengekomen ben gisteren op het parcour in hooglede tegen staden ?

da was waarschijnlijk ikke, we hebben elkaar gekruist? Jij schuddebolde van neen, waarschijnlijk zat je ergens verkeerd? kan het?
Ik zie er dan misschien wel geen 23 uit, maar toch meer dan 15 ook dacht ik :P
Bosuiltrapper
Mountainbiker

Post by Bosuiltrapper »

Leuke tocht(kleine) gedaan deze voormiddag. Het was voor mij de derde keer dat ik een VTT deed. Het was afzien op de bergjes.
Mijn banden zogen zich precies vast aan de grond. Ik heb geen verstand van het technische aspect van de bikes. Misschien kan er mij iemand vertellen op welk soort banden men het best fietst.

Organisatie was in orde. Bevoorrading OK. Bepijling was op 1 plaats voor mij niet duidelijk en voor mij niet alleen. Dit was net na een stukje in de boomgaard. Ik volgde een groepje die voor mij reed tot er plots iemand achter mij riep dat het het paadje ernaast was. De anderen reden door en moesten na zo'n 300 meter in het veld dan toch terugkeren. Er was daar wat twijfel.

Ik ben tevreden van de rit, ze was heel berijdbaar. Deze keer niet gevallen wat ik de andere keren wel een paar keer heb gedaan.
1° rit enkele ribben gekneusd en voor enkele weken out.

Volgende jaar ben ik er zeker terug bij, als het werk het toelaat.

Voor iedereen nog een goed eindejaar en nog veel bikegenot.
Flying Banane
Mountainbiker
Location: Sportivo Full XT Disc, RockShox Sid Race, Fullcrum Redmetal 5, Ritchey Comp

Post by Flying Banane »

deez joar voe den jiste kji meegedoan i gits e tis stief goe meegevoln.
soms ng a bikke tevele up de boane gereedn (das verzekerst wel a mening die nie iedereen deelt) mo toen wel afgewisseld mé prachtige off-road stukken (voe je vingers va of te lekken :-D ) e an interval is er wok zeker gin gebrek: voe iedereen ze goeste dus.
achteraf voe de veloos af te spuitn wos der wel vele volk mo tgonk goe vooruit e ne dikke pluime voe de meer dan behoorlijke douches, ozo zoudn der meer moetn zin e mé goe warm water chapeau =D>

noaste joare goak zeker probeern voe an dezen TT were mee te doen

grtz

El Banane
Post Reply