VTT Geelse Kersttocht
25-40km
I&S: Voetbalkantine FC. Alberta - Hollandse baan 26z, Geel Winkelomheide
Dit is de info die ik gevonden heb over deze tocht voor het VISA-laureaatschap.
Weet iemand meer over het parcours?
Thx
30/12/07 Geel Winkelomheide
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
...
ik heb een beetje meer info...
er zouden namenlijk 3 afstanden zijn(heeft Staf Van Thielen (organisator) mij terug gemaild) welke afstanden heeft hij er spijtig genoeg niet bijvermeld.
De prijs is afhankelijk van het feit of je aangesloten bent bij een wielerfederatie, en daardoor verzekerd. De prijs ligt tussen 2.50 en 4.00 euro.
zo mailde hij mij
ik ga zeker aanwezig zijn vind het best wel spannend het is namenlijk mijn eerste tt .Vond het een goede gelegenheid mits winkelomhei niet zover van oosterlo licht
dus hopelijk kan ik hem uitrijden :d 
ciao en tot 30/12/2007 mss ? :d
er zouden namenlijk 3 afstanden zijn(heeft Staf Van Thielen (organisator) mij terug gemaild) welke afstanden heeft hij er spijtig genoeg niet bijvermeld.
De prijs is afhankelijk van het feit of je aangesloten bent bij een wielerfederatie, en daardoor verzekerd. De prijs ligt tussen 2.50 en 4.00 euro.
zo mailde hij mij
ik ga zeker aanwezig zijn vind het best wel spannend het is namenlijk mijn eerste tt .Vond het een goede gelegenheid mits winkelomhei niet zover van oosterlo licht
ciao en tot 30/12/2007 mss ? :d
- Den Barbier
- Mountainbiker
Post by Den Barbier »
Ik heb dit gevonden via de site van de Geelese wielertoeristen.
Winkleomheide
Wij gaan er zeker zijn.
Winkleomheide
Wij gaan er zeker zijn.
- Den Barbier
- Mountainbiker
Post by Den Barbier »
Misschien lukt het zo wel:Den Barbier wrote:Ik heb dit gevonden via de site van de Geelese wielertoeristen.
Winkleomheide
Wij gaan er zeker zijn.
http://www.geelsewielertoeristen.be/Tem ... %20WEB.pdf
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
geen enkel probleemstekkie00 wrote:is deze tocht ook te doen met een crossfiets?
mvg
jef
Nog te vermelden, dacht vorig jaar 1200 deelnemers bij hun eerste TT