De 15-jarigen AMG wrote:Jonge jonge jonge... al die routebeschrijvingen, ooit al eens gehoord van een wegenkaart, een GPS of in het beste geval GOOGLE MAPS???Canyon boy wrote:Eigenlijk liggen de Koolskamstraat en de N35 samen ter hoogte van de afslag. De afslag zelf is een sterke bocht naar rechts.Lichterveldenaere wrote: Dan kom je in Lichtervelde City uit, gewoon de Koolskampstraat blijven volgen die overgaat in de Ring van Lichtervelde en volgen tot de rotonde en daar links richting Roeselare. De Sadef bevindt zich rechts tussen de volgende rotonde en de verkeerslichten.
Daarmee...
Er staan al pijlen(grote gele plakkaten) die je zullen loodsen naar de start, als dat een troost kan zijn.
Vanmorgen nog wat correcties aangebracht op het cyclocrossparcours in Gits en nog eens een stukje afgebold om te zien of het allemaal nog in orde is. Het licht er overal tamelijk berrijdbaar bij dusja...
Ik zou zeggen tot morgen iedereen, geniet ervan en hopelijk keert iedereen voldaan terug naar huis.
Ik zal buiten aan de ingang staan en wat bij de fietsenparking, als ge denkt dat ge me ziet, zeg dan eens nen goeien dag of zo
Als ge eruitziet als op je profielfotoke zal je veel keer een goeiendag mogen zeggen, ze kunnen niet naast je kijken!