arm&beenwarmers

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
LittleWhiteDog
Mountainbiker

Post by LittleWhiteDog »

native instinct wrote:Stomme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden :wink:
Vermarc is een kledingmerk
zie link
http://www.vermarcsport.be/
je kan er direct bekijken wie er in je streek de producten verkoopt
Voor de been en armverwarmers zie
http://www.vermarcsport.be/bicyclecolle ... rmers.html
Grtz
skitterend ! =D>
Flowman
Mountainbiker

Post by Flowman »

Naast de dingen die hier al aangehaald zijn gebruik ik de beenstukken in de winter ook onder een lange broek. Zo heb ik geen last van kou op de kniegewrichten als het bitter koud is of als er een stevige wind staat.
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Ik heb beenstukken van Northwave. Zijn gewatteerd vanbinnen en ben er blij mee met deze temperaturen :drunk: De letters reflecteren dus ook nog goed voor de zichtbaarheid en het pluspunt van zo'n aparte stukken is dat je deze in periodes dat de temperaturen op het randje zijn dat je deze op een bevoorrading makkelijk uitdoet en wegsteekt ;)
ridleygirl81
Mountainbiker

Post by ridleygirl81 »

ik heb me toch maar lange broek aan geschaft , had arm een beenstukken gekocht van bioracer en ze zakken af , allez armen ben ik blij mee maar men beenstukken glijden na een tijdje naar beneden , vrij lastig , kan ze moeilijk gaan omhoog houden met sjartellen he ;-)

greetz
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

zal goedkoper zijn dan nieuwebroek e en dan hebben de mannen ook een mooier zicht 8) :wink:
Post Reply