Viel daar toch geen dame zeker een 300 m voor het einde pal op haar schouder ze hebben haar moeten afvoeren met de ziekenwagen ,schouderblad gebroken
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
ikke heb er vandaag 57.84 km opzitten in Overmere ook een mooie tocht
langs Berlare , Zele zo naar Uitbergen ,Laarne en dan langs kalken terug naar Overmere, wel redelijk wa baan en dijk bij moet ik zeggen.
Viel daar toch geen dame zeker een 300 m voor het einde pal op haar schouder ze hebben haar moeten afvoeren met de ziekenwagen ,schouderblad gebroken
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
yow de mannen, even voorstellen. Ben van st-gilles van oliebaantje das da straatje da doodloopt aan frituur "belleke" ben nu juist een jaar bezig met mtbken en moet zeggen da het mij goed afgaat. Zondag nog naar asse geweest van thuis vertrokken om acht uur en terug thuis iets voor 12 voor een tochtje van 75 km en gem van 21. Wat ik juist te weinig heb is techniek daar moet nog aan gewerkt worden,voor de rest vind ik dak het niet slecht doe.Morgen(zaterdag) ga ik naar leupegem oudenaarde gaan biken zo een dikke 500hm op de 42km zal schoon toerke zijn denk ik.
Als jullie nog eens moesten gaan biken in het thuisfront laat ik iets weten missch dak mijn wagonnetje eens aanpik,; allez nog veel bike plezier
en goed eindejaar 
Als jullie nog eens moesten gaan biken in het thuisfront laat ik iets weten missch dak mijn wagonnetje eens aanpik,; allez nog veel bike plezier
eeee
sorry laagvlieger ,maar voor 75km eeeee ik ben niet van sint-gillis
jaja toch wel maar dat is teeeeveel voor mij
ik woon in de koningalbertstraat,dus ja je weet nooit
juist he GUN*666 zo hebben we mekaar ook leren kennen,maar sorry van de week en de zondag kan ik niet ik moet heeeeel de week gaan werken jaja de zondag ook ,maar de 6e/01 is het te londerzeel
dus jongens je weet ik wil altijd afspreken ,hoe meer zielen hoe meer vreugd :lol:allee tot volgend jaar
en voor iedereen een goede 2008 
gun666 , rijd jij rap? , ik moet morgen vanaf smiddags werken , maar zou smorgensvroeg vertrekken..(iets voor 8 uur)Gun*666 wrote:Geef maar een seintje Huffy voor mij past zaterdag voormiddag ook het best ...
probleem is , ik moet eigenlijk een duurtraining doen , maar mag nie veel naar de rode kant opgaan :) , dus ik zal rustig moeten rijden..
ZIn om mee te rijden? ( als je dit nog leest ) :)