06/01/08 Londerzeel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

heumm
immens
velden van palm, die gewoon liggen te wachten om ontkurkt te worden :wink:

Hopelijk ist dobbele palm :wink:

StR.
morriske
Mountainbiker

Post by morriske »

da zal wel zekers, t zal weeral nen daguitstap zijn ipv een voormiddagje, pintjes pakke met de jan, de stef, den tikke, de walter, de roger, en al de rest :lol:
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

jaarlijkse traditie voor de sasbikers...... bij weer en wind staat er een delegatie klaar om naar lonneseel af te zakken :roll: :roll:
en hopelijk niet te glettig......vorig jaar enkele team en andere bikers lelijk zien onderuit gaan....... #-o #-o

en is er dan nog wel dobbele palm :^o
turbotiger
Mountainbiker

Post by turbotiger »

ik twijfel tussen jullie tocht en die van vossem,waarom zou ik volgens jullie voor londerzeel kiezen ?
absalonke
Mountainbiker

Post by absalonke »

Aan Turbotiger,

Londerzeel is een ideaal parcours om 1 ) na de drukke feestdagen stilaan terug aan de conditie te werken 2 ) kennis te maken met lokale gerstenat ( " dobbele palm ) en 3 ) Vlaams - Brabant liggend tussen Brussel en Antwerpen te ontdekken

Het parcours van onze tourtocht is vergelijkbaar met het parcours van de MTB - tocht in Merchtem

Ik laat aan jou de keuze, maar elke mtb-er die zich zelf respecteert moet één keer in Londerzeel hebben gereden.

Prettig eindejaar en voorspoedig 2008.

MTB Palmvelden
absalonke
Mountainbiker

Post by absalonke »

Zie ook foto's op onze website die een impressie geven van onze tourtocht.

http://www.palmvelden.be/foto%27s.htm
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Spijtig dat het gelijk valt met Vossem, maar The muddevils zullen in Londerzeel zijn :evil: :evil: :evil:

Alvast veel succes met de organisatie en het weer !!!
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

wat zijn de afstanden , want deze TT is juist na de 3koningenmarkt bij ons :drunk: :drunk: :drunk: en ik hem al schrik dat den Domme weer nen uitschuiver gaat maken !!
absalonke
Mountainbiker

Post by absalonke »

Dank aan onze buren The Muddevils voor de sympathieke steunbetuigingen en deelname aan onze tourtocht. :-D
absalonke
Mountainbiker

Post by absalonke »

Aan Gé Claxon

Afstanden zijn 30 en 45 km.
Als het echt te gortig zou zijn geweest, is er natuurlijk nog altijd de Kids- Tour ...
maar mijn ervaring leert dat zelfs na een avondje doorzakken een zware fysieke inspanning altijd loont ... zeker als ge in de namiddag voor den TV een tukje kunt doen bij het bekijken van de cyclo cross
It's up too you !!! =D> =D> =D>
Post Reply