Nee dat is waar, maar ze hadden mij het aangeraden omdat je dan minder rap schuift. Maar ze betalen niets omdat ik zelf in "fout" ben.ikkel wrote:winterbanden zijn niet verplicht in belgie ( enkel in duitsland)dus met diene bullshit u niet in het zak laten zettenPutteke wrote:De wielen en de schijfremmen zullen toch nog niet voor de eerste weken/maanden zijn.
Dit weekend ging ik op weekend naar de ardenne om kerstmis te vieren en op kerstavond wou ik snel nog met 2 vrienden naar de supermarkt gaan om cola en chips te gaan halen. We waren net vertrokken en in een bocht van 90° beginnen slippen en rechtdoor gegaan recht in een afgrond van een meter of 2. Toen we daar inschoven is de auto nog eens gekanteld en op zen dak gekomen.
Toen we daar ondersteboven in ons gordels hingen hoorde ik de motor nog draaien, direct de sleutel van het contact getrokken maar de motor bleef draaien en ging naar zen maximum toerental. Natuurlijk direct paniek tot en met. We geraakte nog niet direct uit de wagen omdat langs de ene kant er een boom tegen de deur stond en de andere kant de prikkeldraad tegen de deur spande. Toen zagen we dat er zwarte rook van de wagen kwam en toen was het zeker compleet, direct op de deur beginnen schotten tot die op een kier kwam. Wij dachten dat de auto ging ontploffen omdat er ook al een paar mensen langs de kant stonden te roepen dat we er zo snel mogelijk moesten uitkomen.
2minuten later stonden er 2 ambulances en een paar politiewagens.
Die mannen die pakte mij aan precies of ik was een ontsnapte gangster, ik moest direct de combie in en een verklaring in het frans afleggen want die mannen vertikte het om 1 woord nederlands te praten.
Dus ikke veel kosten: auto, takeldienst, ambulances, enz de verzekering komt er niet tussen omdat het men "eigen" schuld was en ik maar winterbanden had moeten steken.
Het was een kerst om nooit te vergeten
Granville Pulse
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- ikkel
- Mountainbiker
dat is natuurlijk wel een reden om niet uit te betalen natuurlijkPutteke wrote:Nee dat is waar, maar ze hadden mij het aangeraden omdat je dan minder rap schuift. Maar ze betalen niets omdat ik zelf in "fout" ben.ikkel wrote:winterbanden zijn niet verplicht in belgie ( enkel in duitsland)dus met diene bullshit u niet in het zak laten zettenPutteke wrote:De wielen en de schijfremmen zullen toch nog niet voor de eerste weken/maanden zijn.
Dit weekend ging ik op weekend naar de ardenne om kerstmis te vieren en op kerstavond wou ik snel nog met 2 vrienden naar de supermarkt gaan om cola en chips te gaan halen. We waren net vertrokken en in een bocht van 90° beginnen slippen en rechtdoor gegaan recht in een afgrond van een meter of 2. Toen we daar inschoven is de auto nog eens gekanteld en op zen dak gekomen.
Toen we daar ondersteboven in ons gordels hingen hoorde ik de motor nog draaien, direct de sleutel van het contact getrokken maar de motor bleef draaien en ging naar zen maximum toerental. Natuurlijk direct paniek tot en met. We geraakte nog niet direct uit de wagen omdat langs de ene kant er een boom tegen de deur stond en de andere kant de prikkeldraad tegen de deur spande. Toen zagen we dat er zwarte rook van de wagen kwam en toen was het zeker compleet, direct op de deur beginnen schotten tot die op een kier kwam. Wij dachten dat de auto ging ontploffen omdat er ook al een paar mensen langs de kant stonden te roepen dat we er zo snel mogelijk moesten uitkomen.
2minuten later stonden er 2 ambulances en een paar politiewagens.
Die mannen die pakte mij aan precies of ik was een ontsnapte gangster, ik moest direct de combie in en een verklaring in het frans afleggen want die mannen vertikte het om 1 woord nederlands te praten.
Dus ikke veel kosten: auto, takeldienst, ambulances, enz de verzekering komt er niet tussen omdat het men "eigen" schuld was en ik maar winterbanden had moeten steken.
Het was een kerst om nooit te vergeten
Ja maar daar sta je dan he. Je bent 19jaar en hebt lang gespaard om een deftige wagen te kunnen kopen en bij zo een dom accidentje ben je in 1 klap om en bij de 12500 euro kwijt. Je betaald een peperdure verzekering omdat je nog jong bent en dat is zo om en bij de 1250euro per jaar en dan komen die nog eens doodleuk zeggen dat het je eigen fout was en ze dus niets uitbetalen.ikkel wrote:dat is natuurlijk wel een reden om niet uit te betalen natuurlijkPutteke wrote:Nee dat is waar, maar ze hadden mij het aangeraden omdat je dan minder rap schuift. Maar ze betalen niets omdat ik zelf in "fout" ben.ikkel wrote: winterbanden zijn niet verplicht in belgie ( enkel in duitsland)dus met diene bullshit u niet in het zak laten zetten
Ik zal weer weten waarom ik de komende maanden ga werken.
- bettes
- Mountainbiker
Ik hoop dat je een rechtsbijstand hebt... Ik zou eens lichtjes een proces beginnen tegen je verzekering! Als zij zo achter hun standpunt staan dan zou ik de verklaring van de politie eens goed bekijken (ik vrees dat daar dingen instaan die half waar zijn dan of fout door de wetdiender geinterprteerd!)Putteke wrote: Nee dat is waar, maar ze hadden mij het aangeraden omdat je dan minder rap schuift. Maar ze betalen niets omdat ik zelf in "fout" ben.
Je had hem misschien ook beter onder controle kunnen houden als Freddy Loix was maar dat is toch geen reden om niet te betalen?!
Er waren toch geen gewonden bij hoop ik? Anders veel sterkte!
greetz
bettes
- sorrow
- Mountainbiker
Als je enkel een Burgerlijke Aansprakelijkheid - verzekering had is dit heel logisch. Je bent dan alleen verzekerd voor schade die jij aanricht aan derden. Aangezien die er niet waren is die dus niet van toepassing , of je moest daar iemand zijn eigendom vernield hebben.
Indien je een Omnium verzekering hebt ben je ook verzekerd voor de schade die je zelf hebt. In dat geval zou ik nog eens met je verzekering gaan praten. In het andere geval is dit gewoon de realiteit.
Vreemd dat mensen denken dat ze met een simpele B.A. verzekering volledig verzekerd zijn voor schade aan hun eigen wagen....
Indien je een Omnium verzekering hebt ben je ook verzekerd voor de schade die je zelf hebt. In dat geval zou ik nog eens met je verzekering gaan praten. In het andere geval is dit gewoon de realiteit.
Vreemd dat mensen denken dat ze met een simpele B.A. verzekering volledig verzekerd zijn voor schade aan hun eigen wagen....
Ik ben vandaag naar men LBS geweest om nog is te vragen waneer hij klaar was, maar nu was er weer iets tussen gekomen. Ze hadden maar 1pakje spaken opgestuurd dus nu is het hopen dat het andere volgende week binnenkomt anders ga ik men eerste mtb wedstrijd moeten missen.Putteke wrote:Dank u wel.
De remmen en de wielen zijn besteld en men bike zou ik eind volgende week terug hebben. hoop ik![]()
Dus binnekort een nieuwe foto van men bike met:
- DT 240s naven, notubes velgen
- Juicy 7 schijfremmen
- Wit selle italia slr
- Notube banden
Als banden heb ik de combinatie NN-RR gemaakt.