26/12/2007 Betekom
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
we zijn meer gewend hier in betekom. maar ik ben er vrijwel 100% zeker van dat dit niet me de organisatie te maken heeft. volgens mij mochten ze gewoon geen alternatieve routes uitstippelen. op zich wel spijtig natuurlijk. het viel al bij al wel mee. al komende met de fiets vanuit lichtaart, daar een tochtje van +-40km denk ik en terug naar huis...heeft me een goeie training opgeleverd.
en redelijk wat afgelachen op de vettige stukskes. 
-
jaro
- Mountainbiker
Bloso of niet, ik heb mij toch 42 km goed geamuseerd (doe ik altijd), vooral met de vakkundig toegevoegde modderstroken.
Nergens voet aan grond gezet, derop derdoor en derover dat alleen maakt het al plezant. (modderhaters gelieve niet te reageren dit is een persoonlijke mening)
Ken de streek en de wegen al jaren in alle richtingen maar blijf het toch mooi vinden. De mooiste stukken die we jaren geleden regelmatig aandeden zijn wel van het menu geschrapt, waarschijnlijk van niet meer mogen.
Was presies wel minder volk dan voorgaande jaren.
Pijlen OK en bevoorrading moet voor mij niet meer zijn voor 42 kilometertjes.
Weer of geen weer tot volgende keer.
Jaro.
Nergens voet aan grond gezet, derop derdoor en derover dat alleen maakt het al plezant. (modderhaters gelieve niet te reageren dit is een persoonlijke mening)
Ken de streek en de wegen al jaren in alle richtingen maar blijf het toch mooi vinden. De mooiste stukken die we jaren geleden regelmatig aandeden zijn wel van het menu geschrapt, waarschijnlijk van niet meer mogen.
Was presies wel minder volk dan voorgaande jaren.
Pijlen OK en bevoorrading moet voor mij niet meer zijn voor 42 kilometertjes.
Weer of geen weer tot volgende keer.
Jaro.
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Re: 26/12/2007 Betekom
Man man man, ik moet mijn mening van vorig jaar na de tocht van vandaag toch grondig herzien, Ok we kunnen bijna nergens meer rijden zonder stukken te nemen over het Bloso-parcour tot daar Ok, maar dat er nu 100% van begin tot het einde gewoon klakkeloos over het originele Bloso traject gereden wordt zonder een uitsprongetje of een ander lusje en hier 3Euro voor neertellen is er voor mij toch wel net over. Als je dan als wielertoeristenclub van Begijnendijk in Aarschot geen vergunning kan krijgen zou ik mijn heil toch in de eigen gemeente gaan zoeken zodat je als organisatie toch iets anders kan aanbieden dan wat we zelf via Bloso GRATIS elke dag kunnen afrijden. Ik heb anders veel respect voor het geleverde werk van een organisatie maar hier ruikt het voor mij teveel naar gelklopperij, m.a.w. weinig werk/inspanning geleverd voor de volle pot te incasseren.Bulls69 wrote:Heb deze tt verleden jaar ook aangedaan, was me zeer goed bevallen.laagvlieger wrote:Iemand meer info over deze tt? Wat voor parkoers mogen we verwachten en hm enzo, missch wel is afzakken naar deze streek van het land
Als zelfs Tom Boonen en Johan Bruyneel deze tocht meepikken als training zal het niet slecht zijn zeker.
Meer info terug te vinden in het topic van verleden jaar via de bijgevoegde link.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0
Neen, volgend jaar steun ik liever een andere organisatie die het nog goed meent en iets meer uit de kast tovert.
-
vliegmachine
- Mountainbiker
Post by vliegmachine »
toertocht niet ingericht door een mtb club , ingericht door een wielercub (de ware vrienden )die in de zomer al ritten inrichten op de baan en nu stilliggen , en in de winter ook een graantje wil meepikken van het mtb circuit !!
als al de mtb clubs ook moesten beginnen van een graantje mee te pikken van het betonasfalt ge zou wat horen !!
als al de mtb clubs ook moesten beginnen van een graantje mee te pikken van het betonasfalt ge zou wat horen !!
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
vliegmachine wrote:toertocht niet ingericht door een mtb club , ingericht door een wielercub (de ware vrienden )die in de zomer al ritten inrichten op de baan en nu stilliggen , en in de winter ook een graantje wil meepikken van het mtb circuit !!
Tot daar aan toe, ik ken nog wielertoeristenclubs die zelfs hier in Rillaar er in slagen een fantastisch parcour af te pijlen met minimaal Bloso parcour waar we telkens toch weer nieuwe stukjes van de streek leren kennen. Die club doet dan tenminste nog hun uiterste best om iets extra uit de bus te toveren waardoor wij als MTB'er toch weer eens op de fiets kunnen springen in eigen streek, daar heb ik dan nog respect voor, maar die van vandaag . . .pffffffffff. Dat ze het maar bij hun betonasfalt organisatie houden
Foei foei foei
Wat een enorme afknapper deze tocht !
Euhm, aan diegene die deze tocht op voorhand zo aan het ophemelen waren :
* ofwel waren die allemaal van de organisatie zelf
* ofwel hebben die zich vergist van tocht
* ofwel hebben die nog nooit een tocht buiten Betekom gereden
Een andere mogelijkheid kan ik nie bedenken om te gaan stellen dat dit een knappe MOUNTAINBIKE-tocht was !
Zeker 60% asfalt en als we dan al eens onverhard mochten gaan, dan was het om dwars door nen akker te ploeteren !
Nee, dit had echt niks met MTB te maken.
Goede raad aan de inrichtende club : hou U maar gewoon met het wielertoerisme bezig, dat zullen jullie waarschijnlijk (hopelijk) beter kunnen.
Nu weet ik ineens terug waarom ik de laatste maanden constant voor Limburg gekozen heb ; deze tocht kwam nog niet tot aan de enkels van de beautys die ik de laatste maanden gereden heb in vb. Leopoldsburg, Winterslag, Maasmechelen, Lummen, Zonhoven, Hechtel ...
Nooit, nooit, nooit doe ik deze nog.
Wat een enorme afknapper deze tocht !
Euhm, aan diegene die deze tocht op voorhand zo aan het ophemelen waren :
* ofwel waren die allemaal van de organisatie zelf
* ofwel hebben die zich vergist van tocht
* ofwel hebben die nog nooit een tocht buiten Betekom gereden
Een andere mogelijkheid kan ik nie bedenken om te gaan stellen dat dit een knappe MOUNTAINBIKE-tocht was !
Zeker 60% asfalt en als we dan al eens onverhard mochten gaan, dan was het om dwars door nen akker te ploeteren !
Nee, dit had echt niks met MTB te maken.
Goede raad aan de inrichtende club : hou U maar gewoon met het wielertoerisme bezig, dat zullen jullie waarschijnlijk (hopelijk) beter kunnen.
Nu weet ik ineens terug waarom ik de laatste maanden constant voor Limburg gekozen heb ; deze tocht kwam nog niet tot aan de enkels van de beautys die ik de laatste maanden gereden heb in vb. Leopoldsburg, Winterslag, Maasmechelen, Lummen, Zonhoven, Hechtel ...
Nooit, nooit, nooit doe ik deze nog.
Last edited by Biestie1 on Wed 26 Dec 2007 21:10, edited 1 time in total.
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
Eenvoudige maar altijd fijne, winterse tocht! Is een vaste waarde die nu reeds in m'n agenda voor volgende winter staat.
De buffetjagers moeten maar gaan brunchen in plaats van fietsen en de modderhaters aan hun kachel wachten op 'betere tijden'
De buffetjagers moeten maar gaan brunchen in plaats van fietsen en de modderhaters aan hun kachel wachten op 'betere tijden'
als ik dit hier allemaal lees zijn jullie precies allemaal baanjanetten... de stukken off road die er inzaten waren zeer fyn. door de akkers crossen was gewoon zalig! (zeker dat stukje waar de boer over het pad had geploegd) daar reed de akker een stuk beter dan de slijkpoel. dit was de bloso? who cares? ik ben niet van daar dus ik rij de bloso daar niet elke dag. vorig jaar was de tocht opzich veel mooier. maar richt zelfs eens een tt in. EN GA EENS LUISTEREN WAAR JE WEL EN NIET MAG KOMEN! het zal heel wat minder zijn! wees blij dat ze nog tt's organiseren. wat had je anders weer gedaan vandaag? met je luie reet voor je tv gezeten?