28/12/07 Gits
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Hallo iedereen ier op het forum juist eens alles gelezen wat er allemaal leeft hier op het forum sorry voor mijn late tussenkomst maar met het vele werk voor de kerstdagen, één van mijn betere uit men loopbaan
, niets anders gedaan dan gewerkt en genen tijd of geen goesting, was meestal te moe, om te reageren
.
Zie dat er hier veel over me gepraat word maar eigenlijk moeten inrichters van de TT hier in de bloemetjes gezet worden want door de kritiek van vorig jaar hadden ze het parcours al volledig veranderd
alles wat ik moest doen was enkele lange asfalt stroken eens onderbreken.
Voor de volgende editie weet ik ondertussen al enkele nieuwe offroad stroken om erbij te nemen
maar voor dit jaar waren we daarvoor al te laat.
Ik weet zeker dat de inrichters er een mooie TT van willen maken dus als er iets is wat jullie op de zenuwen werkt laat het dan hier weten men zal er zeker rekening mee houden. De kritiek van vorig jaar heeft bij de inrichters toch z'n sporen nagelaten
dus als er verbetering is laat het dan ook eens weten het zal ze deugd doen want er kruipt toch wel wat werk in voor die mensen, maar dat weten de meeste onder jullie wel 
Ik zou maar wat graag deze TT ook meemaken maar ik zal der jammer genoeg niet bij zijn
das dan één van de nadelen van men job alhoewel der zijn enkele voordelen aan ook zulle in deze periode niks moeten uitgeven en iets meer ontvangen dan gewoonlijk
Misschien kom ik tegen de middag er wel ééntje drinken dus Forumleden laat me weten wie in de voormiddag den TT afwerkt zodat we elkaar op den aprés tegen komen.
Greetz. en geniet ervan komende vrijdag
Den Bakker
Zie dat er hier veel over me gepraat word maar eigenlijk moeten inrichters van de TT hier in de bloemetjes gezet worden want door de kritiek van vorig jaar hadden ze het parcours al volledig veranderd
Voor de volgende editie weet ik ondertussen al enkele nieuwe offroad stroken om erbij te nemen
Ik weet zeker dat de inrichters er een mooie TT van willen maken dus als er iets is wat jullie op de zenuwen werkt laat het dan hier weten men zal er zeker rekening mee houden. De kritiek van vorig jaar heeft bij de inrichters toch z'n sporen nagelaten
Ik zou maar wat graag deze TT ook meemaken maar ik zal der jammer genoeg niet bij zijn
Misschien kom ik tegen de middag er wel ééntje drinken dus Forumleden laat me weten wie in de voormiddag den TT afwerkt zodat we elkaar op den aprés tegen komen.
Greetz. en geniet ervan komende vrijdag
Den Bakker
- den wakkere bakker gits
- Mountainbiker
- Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty
Post by den wakkere bakker gits »
Weet het niet zeker maar denk van nieet als ik m'n kaart hier bekijk wat ligt daa zoal rondslijkcrosserke wrote:@ AMG
Komt den tocht voorbij Verduyn (galgestraat te kortemark)
Kheb hier in de buurt nog geen pijlen zien hangen.
Tis maar dak geen onnodige investeringen doe in vocht
- Action-Man
- Mountainbiker
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Bakker,we zijn benieuwd voor vrijdag.
Het parcours had na vorig jaar nood aan een "frisse wind" en bij deze geloof ik wel dat jullie daarvoor zullen zorgen.
Ik start in ieder geval s'morgens met enkele forumbikers.
Ik zal daar zijn tegen 8u30.
Langs de ene kant spijtig dat je je nieuwste stukjes niet meer hebt kunnen inpassen,langs de andere kant hebben jullie al nieuwe stukken voor volgend jaar.
@slijkske : als er geen extra controle is,ga we moeten een tandje bijsteken,zeker??
Het parcours had na vorig jaar nood aan een "frisse wind" en bij deze geloof ik wel dat jullie daarvoor zullen zorgen.
Ik start in ieder geval s'morgens met enkele forumbikers.
Ik zal daar zijn tegen 8u30.
Langs de ene kant spijtig dat je je nieuwste stukjes niet meer hebt kunnen inpassen,langs de andere kant hebben jullie al nieuwe stukken voor volgend jaar.
@slijkske : als er geen extra controle is,ga we moeten een tandje bijsteken,zeker??
Vertrek op de E40 richting Oostende.Action-Man wrote:ik kom van gent af welke weg neem ik best ?
Neem afslag 8 en voeg in op de A17/E403 richting Kortrijk/Roeselare.
Neem afslag 9-Lichtervelde naar N35 richting Koolskamp/Diksmuide/Lichtervelde.
Scherpe bocht naar rechts bij Koolskampstraat/N35
Ga verder op de N35
Neem op de rotonde de 3e afslag naar N32/Roeselarebaan
Ga verder op de N32 (Bruggesteenweg).
Volg de Bruggesteenweg.
Rij aan de rotonde rechtdoor en op je rechterzijde vind je de startplaats.
Groeten Canyon boy.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Dan kom je in Lichtervelde City uit, gewoon de Koolskampstraat blijven volgen die overgaat in de Ring van Lichtervelde en volgen tot de rotonde en daar links richting Roeselare. De Sadef bevindt zich rechts tussen de volgende rotonde en de verkeerslichten.Canyon boy wrote: Scherpe bocht naar rechts bij Koolskampstraat/N35
Efkes met mn gedachten ergens anders.Lichterveldenaere wrote:Dan kom je in Lichtervelde City uit, gewoon de Koolskampstraat blijven volgen die overgaat in de Ring van Lichtervelde en volgen tot de rotonde en daar links richting Roeselare. De Sadef bevindt zich rechts tussen de volgende rotonde en de verkeerslichten.Canyon boy wrote: Scherpe bocht naar rechts bij Koolskampstraat/N35