Het was zeker de bedoeling niet jullie(boskanters) voor het hoofd te stoten, (we zijn op bijna al jullie tochten aanwezig), vorig jaar is er inderdaad geen reactie geweest op de naam van onze tocht, dus waren we ons van geen kwaad bewustbart boskanter wrote:'t is inderdaad geen tocht van ons (Boskantrijders), dus vind ik het ook nogal flauw dat ze onze naam (Heuvelrugtocht) gebruiken, maar ja wat doe je daar tegen!
Ik kan enkel zeggen dat onze (schitterende) tocht doorgaat op zaterdag 1 maart 2008 (slotrit Winterchallenge WBV) en onze zomertocht op zaterdag 19 juli 2008. Hopelijk zien we jullie daar allemaal.
Greetz.
06/01/2008 Westrozebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
dit jaar niet geboekt voor dit weekend, dus grote kans dat ik afkom, grtjsbart boskanter wrote:'t is inderdaad geen tocht van ons (Boskantrijders), dus vind ik het ook nogal flauw dat ze onze naam (Heuvelrugtocht) gebruiken, maar ja wat doe je daar tegen!
Ik kan enkel zeggen dat onze (schitterende) tocht doorgaat op zaterdag 1 maart 2008 (slotrit Winterchallenge WBV) en onze zomertocht op zaterdag 19 juli 2008. Hopelijk zien we jullie daar allemaal.
Greetz.
Deze voormiddag nog een deel van het parcour gereden . Zoals het nu is word het een redelijk snel parcour , maar door de vorst veel spoorvorming waardoor het toch redelijk technisch word. Het ziet er wel naar uit dat het gaat dooien waardoor we natuurlijk een gans ander beeld kunnen krijgen . Maar als het water niet met bakken uit de hemel valt zal het zeker berijdbaar zijn .
- de fretter
- Mountainbiker
Post by de fretter »
IK hoop dat onze Fortis bende voltallig zal zijn
De route heeft heel wat te bieden en ik zou het iedereen aanraden om af te komen. Het is een organisatie die we kennen en die we moeten aanraden. Den aprés zullen we maar zien om het nieuwe jaar in te zetten
.
d'n aprés zal zeker in orde zijn , we hebben gisteren de prijslijst samengesteld en de prijzen zijn zeer democratisch. No 9 dagen te gaan , de nerveusiteit begint stilaan te komen : wat zal het worden met het weer , word het modder of een harde omloop . Aan de parcourbouwer zal het niet liggen , hij heeft zijn best gedaan en een grote variatie in de rit gestoken . Akkoord , er zitten gekende stukken in , dat kan ook niet anders , maar we hebben ook enkele verassingen . Bijna 50 % onverhard , ieder strook genummerd met het aantal meters erop . We hopen dat we vele mtb'ers naar Westrozebeke kunnen lokken .
-
Steppewolf
- Mountainbiker
Post by Steppewolf »
Zal mijn mountainbike nog eens van (kerst)stal halen en me aansluiten bij de FORTIS bende. Hoop te kunnen volgen tot aan de inschrijving