26/12/07 Deinze

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

=P~ En wij binst maar werken hé :evil: .

Alvast 2 Knurrebikers zijn nu aant proeven van parcours... :-?
De leute !
tuurke
Mountainbiker

Post by tuurke »

mooie tocht, veel volk, goede bevoorrading...
niet al te vettig maar toch pittig parcours als er stevig doorgefietst wordt door het vele bochtenwerk in het 2e deel.
tot volgend jaar...
faceke
Mountainbiker

Post by faceke »

T'was in orde vandaag tes een goe parkoerkeen veur den drank uit u lijf te rijden van de laatste dagen, volgend jaar weer van de partij dan liefst met buffalobiker (lag nog in zijn nestje bij moeder de vrouw). btw ; zijn de winnaars van die mtb fietsen uitgekomen??? heb niet kunnen blijven :evil:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Samen met 4 andere Anglo Boys de start genomen in het nabijgelegen Deinze. De Dag begon goed ...we waren zo danig snel ..met de auto dat we nog niet konden inschrijven #-o , dus beetje wachten en dan het fietske op.
Aangezien de inschrijvingen redelijk centraal liggen in Deinze, eerst behoorlijk wat asfalt onder de wielen gekregen en dan toch wat off-road, al moet het gezegd dat het off-road gehalte wel degelijk omhoog kan en mag in deze streek.
De passage door het bos langs de E17 was de eerste behoorlijk zware strook, daar kon ik nog even de schijn hoog houden door iedereen door een diepe plas te piloteren.
Steven die maakte een eerste tuimelperte in een flauw bochtje naar rechts (er lag toch wel een plaske zeker) echter 1 km verder besloot hij dat hij dringend zijn duikbrevet diende te halen en dook iets te enthousiast een linker bocht in waardoor hij doornat was, daardoor besloot hij aan de eerste bevoorrading om de kortere versie te rijden.
De tocht verder gezet met 4 langs de mooie huisjes in Latem en Deurne, hier en daar nog eens een off-road stuk en een dreve maar verder nogal veel weg.
Aangekomen en alweer moeten vaststellen dat de benen en de conditie totaal weg zijn (WIE HEEFT DAT MEEGENOMEN :oops: #-o )
De douches en kleedkamer waren dik in orde. Nog een paar Enamekes naar binnen gewerkt en dan naar huis.

Barty
zone30
Mountainbiker

Post by zone30 »

deze morgen om 8u thuis vertrokken in de regen, daarna betere fietsweertje, en 't was weer in orde, bekend terrein, 2x gereden, deze middag wel zeer rustig samen met 2 beginners, total 117km
balance2007
Mountainbiker

Post by balance2007 »

Ben alweer, na mijn tweede deelanme vandaag aan deze tocht, tevreden huiswaarts gereden.t'Was in orde, een parcours, ideaal voor mij, want die vettige brei is niets voor mij, maar daar zijn waarschijnlijk de meningen over verdeeld. Doe zo verder organisatie !
Joybiker
Mountainbiker

Post by Joybiker »

Zoals gewoonlijk het speelboske 'n keer of 2 à 3 gereden, en tijd gehad om ondertussen een filmke te schieten :-). Behalve de omgekeerde richting weinig verandering tov voorgaande jaren, mss net ietske meer baan...... Laatste bevoorrading was idd wel laat, maar beter 'n late 2e dan maar 1 kontrole :P
CycloneJoris
Mountainbiker

Post by CycloneJoris »

Joybiker wrote:Zoals gewoonlijk het speelboske 'n keer of 2 à 3 gereden, en tijd gehad om ondertussen een filmke te schieten :-). Behalve de omgekeerde richting weinig verandering tov voorgaande jaren, mss net ietske meer baan...... Laatste bevoorrading was idd wel laat, maar beter 'n late 2e dan maar 1 kontrole :P
Bedankt voor het filmke joybiker, ik had het gezien dat er iemand stond te filmen, ik ben de jongeman in het blauw met witte helm die in de eerste minuut van het filmpje enkele keren in beeld is genomen :-).
jend
Mountainbiker

Post by jend »

Wij hebben de 35 gereden, en dit is toch een pracht organisatie, en er is idd wel redelijk wa op de weg, maar toch hebben geen van ons kleine groepje zich daar aan gestoord, de af en toe lastige modder stukjes maakten het toch nog redelijk lastig.

Even een vraagje, men vriendin moest zowat 20km naar het wc vo a piske, zou dit niet mogelijk zijn om bij een centrakle controle ( de eerst in dit geval) eeen mobiel wc te zetten? en dit is dan wel voor iedere organisatie. Wij kiezen een boomke of muurke uit maar voior de dames is niet zo eveident, en aangezien naar mijn mening zich steeds meer vrouwelijik schoon de mtb onder het poepke schuift zou dit toch handig zijn voor hun. Of is dit niet betaalbaar voor dergelijke organisaties?

Proficiat aan de organisatie, wij komen ook terug volgend jaar.
Federico
Mountainbiker

Post by Federico »

Een goed gestructureerd geheel, =D> =D> zo kan je het zowat omschrijven...
Prachtig landschap, goed weer, berijdbaar traject etc...

Alleen, niet voor mij #-o #-o #-o

6 (jawel zes #-o ) km ver was ik toen ik het noodnummer mocht bellen... :evil: :evil: :evil:
"de boute in den body" had het begeven.

Snelle service van de mannen van Astene om mij op te pikken. =D> =D> Alleen, ik had mij vandaag wel eventjes anders voorgesteld.... Dus toch wel eventjes ontgoocheld :cry: :cry:

Heb dan maar een drietal enames in de "laize" gegoten (wat dan weer niet goed is voor mijnen body :-D ) en vervolgens terug naar Kotegem.

Volgend jaar proberen we het opnieuw, want we weten van voorgaande jaren dat het een prachtparcours is en een degelijke organisatie.

Dit was mijn laatste wapenfeit dit jaar... aan allen een leuk einde :drunk: en goed begin :bounce:

Tot bikes.
F.
Post Reply