26/12/2007 Betekom
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bonie+kevin
- Mountainbiker
Post by bonie+kevin »
Na een moeilijk maar mooi begin deze week in Aarschot,komen wij morgen ook deze toer afhaspelen.
Zaterdag gaan we dan naar Diest, da's ook weer een mooie.
Het parcour in deze streek is altijd goed en hopelijk zijn er warme douches voorzien want dit vond ik het enige kleine minpunt in Aarschot.
Over de staat van het parcours kan ik enkel zeggen dat je steeds voorzichtig moet zijn en een helm moet dragen.
De ondergrond kan op sommige plaatsen nog steeds bevroren zijn en door de dooi zal het wel wat modderig worden vrees ik.Zondag was het vooral bergaf gevaarlijk.Tot dan
Zaterdag gaan we dan naar Diest, da's ook weer een mooie.
Het parcour in deze streek is altijd goed en hopelijk zijn er warme douches voorzien want dit vond ik het enige kleine minpunt in Aarschot.
Over de staat van het parcours kan ik enkel zeggen dat je steeds voorzichtig moet zijn en een helm moet dragen.
De ondergrond kan op sommige plaatsen nog steeds bevroren zijn en door de dooi zal het wel wat modderig worden vrees ik.Zondag was het vooral bergaf gevaarlijk.Tot dan
ZWAK
ik heb de tourtocht van "betekom" gereden.
ronduit teleurstellend.
Het was gewoon de vaste bloso-route van Aarschot!
Op die manier kan iedereen een tourtocht organiseren!
Ze zouden beter wat meer moeite doen om een alternatief parcours uit te stippelen. Dit parcours kan je elke dag rijden.
Er zijn genoeg mooie wegen die niet op de bloso route liggen.
ik heb de tourtocht van "betekom" gereden.
ronduit teleurstellend.
Het was gewoon de vaste bloso-route van Aarschot!
Op die manier kan iedereen een tourtocht organiseren!
Ze zouden beter wat meer moeite doen om een alternatief parcours uit te stippelen. Dit parcours kan je elke dag rijden.
Er zijn genoeg mooie wegen die niet op de bloso route liggen.
- berten
- Mountainbiker
- Location: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl
Vandaag ook in Betekom geweest,wij vonden het nog niet zo slecht daarom snap ik de vorige komentaren niet zo goed,als ge op dit tijdstip van het jaar geen slijk wil dan kunt ge beter op de baan gaan rijden en
wees blij dat er nog mensen zijn die een toertocht organizeren anders kunnen we altijd op een bloso parcour gaan rijden
Voor ons was het in ieder geval prettig,en tot volgend jaar
wees blij dat er nog mensen zijn die een toertocht organizeren anders kunnen we altijd op een bloso parcour gaan rijden
Voor ons was het in ieder geval prettig,en tot volgend jaar
- Marcopantani
- Mountainbiker
Post by Marcopantani »
Kem meer op de grond gelegen dan op mijne fiets gezeten, ma da lag meer aan mijn lamentabele stuurmanskust
Kwas wel niet de enige die het Betekomse kanvas heeft ontmoet
Al bij al een geslaagde toertocht, was iets minder volk dan ik had verwacht ( 600 inschrijvingen heb ik gehoord ), en er waren enkele zeer mooie stukken in, bevoorrading vond ik prima, goei soep
Ben blij dat ik geweest ben , tot in 2008 !
Kwas wel niet de enige die het Betekomse kanvas heeft ontmoet
Al bij al een geslaagde toertocht, was iets minder volk dan ik had verwacht ( 600 inschrijvingen heb ik gehoord ), en er waren enkele zeer mooie stukken in, bevoorrading vond ik prima, goei soep
Ben blij dat ik geweest ben , tot in 2008 !