16/12/07 De Hel van Kasterlee (duathlon)
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Proficiat aan alle deelnemers.
Ik heb zeer veel respect voor deze mensen;
Het parcours lag er hard bij maar voor een keer mag dit zeker, het is al zwaar genoeg.
In de eerste ronde nogal wat achterwielen boven onze vuurkorf moeten houden aan de watertoren in Lichtaart, voor de ontdooing van de pion. Maar ons werk heeft toch geloond.
Ik heb zeer veel respect voor deze mensen;
Het parcours lag er hard bij maar voor een keer mag dit zeker, het is al zwaar genoeg.
In de eerste ronde nogal wat achterwielen boven onze vuurkorf moeten houden aan de watertoren in Lichtaart, voor de ontdooing van de pion. Maar ons werk heeft toch geloond.
Toeristje, in naam van alle bikers met mechanische storingen: MERCI om ons wat te depaneren!
Ben ook ff gestopt aan jullie post om mijn derailleur wat te ontvriezen. Toch sloeg ie de 2de ronde horizontaal met kettingblokkage en veel leed tot gevolg. Geen supertijd voor mij dit jaar maar wel de finish.
Net zoals Grietje ! Knap gedaan meid maar kan je niet wat meer dames warm maken om mee te doen? Maakt het voor ons ook een stuk aangenamer onderweg!
21/12/2008 staat alweer genoteerd!
En nu allemaal zalig uitbollen en nakaarten op 31dec op de Sylvestertourtocht in Retie!
Net zoals Grietje ! Knap gedaan meid maar kan je niet wat meer dames warm maken om mee te doen? Maakt het voor ons ook een stuk aangenamer onderweg!
En nu allemaal zalig uitbollen en nakaarten op 31dec op de Sylvestertourtocht in Retie!
ZEER graag gedaan.
Ik zal het verder vertellen aan mijn collega's, het is zeer aangenaam dat je werk gewaardeerd wordt.
In Retie zal er waarschijnlijk ook een delegatie van de Tielense Wielertoeristen aanwezig zijn.
Ik zal het verder vertellen aan mijn collega's, het is zeer aangenaam dat je werk gewaardeerd wordt.
In Retie zal er waarschijnlijk ook een delegatie van de Tielense Wielertoeristen aanwezig zijn.
MAD MAX wrote:Toeristje, in naam van alle bikers met mechanische storingen: MERCI om ons wat te depaneren!Ben ook ff gestopt aan jullie post om mijn derailleur wat te ontvriezen. Toch sloeg ie de 2de ronde horizontaal met kettingblokkage en veel leed tot gevolg. Geen supertijd voor mij dit jaar maar wel de finish.
Net zoals Grietje ! Knap gedaan meid maar kan je niet wat meer dames warm maken om mee te doen? Maakt het voor ons ook een stuk aangenamer onderweg!![]()
21/12/2008 staat alweer genoteerd!
Maar de geur van die worstjes en sateekes op diejen BBQ sneden toch ok door mn neus zelle.. het water kwam me daar in de mond, zeker als ge nen helen dag op AA en droge koeken leeft..toeristje wrote:Proficiat aan alle deelnemers.![]()
![]()
![]()
Ik heb zeer veel respect voor deze mensen;![]()
deze foto vind je op de volgende site
http://www.janbonjr.be/reportages/2007- ... /index.htm
Hier kan u foto's bijbestellen als u dat wenst, de afdrukken zijn steeds 13cm op 18cm en kosten €3,00 per afdruk. De foto's kunnen via de post verzonden worden, dit komt op €1,08 per verzending.
Indien u wenst dat de afdrukken worden opgestuurd vul dan uw adres in bij de opmerkingen. U krijgt zo spoedig mogelijk een antwoord ivm de verzending en overschrijving. Hou rekening met een levertermijn van 1 tot 2 weken.
http://www.janbonjr.be/reportages/2007- ... /index.htm
Hier kan u foto's bijbestellen als u dat wenst, de afdrukken zijn steeds 13cm op 18cm en kosten €3,00 per afdruk. De foto's kunnen via de post verzonden worden, dit komt op €1,08 per verzending.
Indien u wenst dat de afdrukken worden opgestuurd vul dan uw adres in bij de opmerkingen. U krijgt zo spoedig mogelijk een antwoord ivm de verzending en overschrijving. Hou rekening met een levertermijn van 1 tot 2 weken.