26/12/2007 - Wingene
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- horny devil
- Mountainbiker
Post by horny devil »
wiender zien ook van de partij
.een ki kieken of ze in wingene meer verstand en van pijln te hangn of in menen 
- deurbieter
- Mountainbiker
Post by deurbieter »
om 08.30u gestart voor een mooie tocht door de bossen
parcours lag er, ondanks de regen van vannacht, redelijk goed bij
bij de inschrijving zie ik toch nog steeds mensen die hun fiets niet sluiten
je kan er eigenlijk direct eentje meenemen zonder dat er iemand vragen stelt
goede bevoorrading
aquarius stond er ook
goede bepijling
samengevat een leuk tochtje zo midden in de week
kom zeker nog terug 
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Kan niet echt oordelen over de tocht vanaf km 7. Want..
krak en ketting in 2, powerlink wilde niet werken en dan maar bellen naar... een verschrikkelijke boze franstalige die, door de organisatie werd opgezadeld met het "pechnummer".
Niet te geloven, alleman op weg met een verkeerd pechnummer.
Ikke, terug bij mijn positieven, naar huis gebeld en gevraagd of er een GSM nummer saat op de kalender van Mountainbike.be en jawel, gelukt een organisator aan de lijn die het hoorde donderen in "Wingene".
Ik wist te zeggen op 6,9 km van de stratstreep te staan , net naast de fotograaf van dienst.
Na een uurke wachten en vele telefoontjes mij opgeraapt en terug gebracht.
Zal wel een leuke tocht geweest zijn voor jullie, maar voor mij... .
Toch niet te snappen dat de pechdienst geen grondplan bij heeft en daar de km's op vermeld.
krak en ketting in 2, powerlink wilde niet werken en dan maar bellen naar... een verschrikkelijke boze franstalige die, door de organisatie werd opgezadeld met het "pechnummer".
Niet te geloven, alleman op weg met een verkeerd pechnummer.
Ikke, terug bij mijn positieven, naar huis gebeld en gevraagd of er een GSM nummer saat op de kalender van Mountainbike.be en jawel, gelukt een organisator aan de lijn die het hoorde donderen in "Wingene".
Ik wist te zeggen op 6,9 km van de stratstreep te staan , net naast de fotograaf van dienst.
Na een uurke wachten en vele telefoontjes mij opgeraapt en terug gebracht.
Zal wel een leuke tocht geweest zijn voor jullie, maar voor mij... .
Toch niet te snappen dat de pechdienst geen grondplan bij heeft en daar de km's op vermeld.
- phoenix.cr
- Mountainbiker
wingene
Post by phoenix.cr »
rond 0900 .uur gestart en prachtige rit (47km) goede bepijling,en bevoorrading!!!wel jammer dat er maar 1 pitstop was voor de grote toer voor de rest een 10,christoph.
Gisteren maar beslist om deze tocht te rijden, omdat ik er 4 in 7 dagen doe (Menen-Wingene-Gits-Moorslede)
Was er met mijn gedacht niet bij toen ik de afrit passeerde en terug de autostrade mocht oprijden in Torhout. Dan parking zoeken, dank u wel aan de heer en mevrouw die mijn auto hebben geduwd
had me namelijk vastgereden
Nu, omstreeks 10u15 eraan begonnen, de eerste twee stroken waren voor mij moordend, pas tegen de bevoorrading kwam ik erdoor.
Prachtig parcour rond Hertzberge, dat privestuk in het bos halverwege was schitterend gewoon
Den Filip Meirhaeghe passeerde met een vriendelijke 'hey', sympathieke mens. Daarna nog de vrouw van Roger de Vlaeminck tegengekomen, de BV's waren op post.
Enige minpuntje: een tweede bevoorrading mocht wel ... En kheb 45 km ipv 47, nu vorig jaar was dat ook al blijkbaar.
Daarna nog misreden naar huis, ken die regio totaal niet, maar volgend jaar vier ik mijn 2e kerstdag terug in t zadel te Wingene!
Was er met mijn gedacht niet bij toen ik de afrit passeerde en terug de autostrade mocht oprijden in Torhout. Dan parking zoeken, dank u wel aan de heer en mevrouw die mijn auto hebben geduwd
Nu, omstreeks 10u15 eraan begonnen, de eerste twee stroken waren voor mij moordend, pas tegen de bevoorrading kwam ik erdoor.
Prachtig parcour rond Hertzberge, dat privestuk in het bos halverwege was schitterend gewoon
Den Filip Meirhaeghe passeerde met een vriendelijke 'hey', sympathieke mens. Daarna nog de vrouw van Roger de Vlaeminck tegengekomen, de BV's waren op post.
Enige minpuntje: een tweede bevoorrading mocht wel ... En kheb 45 km ipv 47, nu vorig jaar was dat ook al blijkbaar.
Daarna nog misreden naar huis, ken die regio totaal niet, maar volgend jaar vier ik mijn 2e kerstdag terug in t zadel te Wingene!
- Metalbiker
- Mountainbiker
Post by Metalbiker »
jaja,
tis waar, das leuk, zo'n tochtje midden in de week. Heb genoten van het parcours, maar mijn kwelduivel was mijn f...cking vervangfiets. (ben er namelijk onlangs in geslaagd om mijn kader te breken, vandaar...)
Zeer goede bevoorrading, al mocht er idd een tweede stop ingebouwd worden.
Mij zie je alvast terug volgend jaar, en die zomer TT (ander parcours) zal ik ook weer komen berijden
Thanks
Metalbiker
Tegenterters Aarsele
TT 17 feb 08
tis waar, das leuk, zo'n tochtje midden in de week. Heb genoten van het parcours, maar mijn kwelduivel was mijn f...cking vervangfiets. (ben er namelijk onlangs in geslaagd om mijn kader te breken, vandaar...)
Mij zie je alvast terug volgend jaar, en die zomer TT (ander parcours) zal ik ook weer komen berijden
Thanks
Metalbiker
Tegenterters Aarsele
TT 17 feb 08