23/12/07 Koekelare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
phoenix.cr
Mountainbiker

herstelling

Post by phoenix.cr »

verder wil ik de persoon bedanken die mij vandaag de helpende hand toestak om mij terug rij vaardig te maken,door u heb ik de rit kunnen uitrijden(anders was het een 15 tal km. lopen en had er echt geen zin in,nogmaals merci!!.
guinness
Mountainbiker

Post by guinness »

Zondagmorgen ook gereden in Koekelare en het duurde wel erg lang voor de eerste bevoorrading eraan kwam en niet zoals eerder vermeld na 20km(die ook al ver is),maar na bijna 25 km!.Als je dan nog maar een 5-tal km meer te rijden hebt.......en dan natuurlijk voor die passage in het bos waar je elkaar moest kruisen heb ik maar 2 woorden:levensgevaarlijk & onverantwoord
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

marge wrote:Voltman, ik ben 200% akkoord met je mening. Maar dat neemt niet weg dat als de fiets gesloten was geweest, hij zijn fiets (MISSCHIEN) nog zou gehad hebben.
Als ik vannacht mijn achterdeur open laat, moet ik ook niet raar opkijken dat er spullen gestolen kunnen zijn.

=D> =D> =D> =D>
Chapeau Marge,zo denk ik er ook over.

Wat heeft het nu voor zin om op iedere topic uw frustratie gaan uitschreeuwen.

Hebben jullie ook zo van jullie tak gemaakt tegen degene die zijn bike niet gesloten heeft??
In de allereerste plaats is het zijn schuld.
Ik heb begod al lang geen medelijden meer met bikers die hun mooie en dure bike ongesloten achterlaten.Je moet er maar eens opletten aan de inschrijving.Dat is er om vragen.Moest ik nu bijvoorbeeld eens van slechte wil zijn.......

Zo"n bike ongesloten of onbewaakt achterlaten is er echt om vragen.

Marge heeft 100% gelijk wanneer hij zegt dat hij zijn huis niet ongesloten moet laten (en ik kan het weten want in mijn beroep al veel moeten inbreken of mensen tonen hoe onveilig hun huis wel is.

Hier nog wat voorbeelden zoals er nog zijn :

-auto ongesloten laten en dan zien dat je gps weg is
-fiets aan een station zetten ongesloten,....enz

Diefstal is overal,alleen mag je de pap niet in de mond geven.
Maak het hen zo moeilijk mogelijk of onmogelijk.

Een slot is nog altijd beter dan GEEN slot!!!
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

veeteeteetje wrote:
marge wrote:Voltman, ik ben 200% akkoord met je mening. Maar dat neemt niet weg dat als de fiets gesloten was geweest, hij zijn fiets (MISSCHIEN) nog zou gehad hebben.
Als ik vannacht mijn achterdeur open laat, moet ik ook niet raar opkijken dat er spullen gestolen kunnen zijn.

=D> =D> =D> =D>
Chapeau Marge,zo denk ik er ook over.

Wat heeft het nu voor zin om op iedere topic uw frustratie gaan uitschreeuwen.

Hebben jullie ook zo van jullie tak gemaakt tegen degene die zijn bike niet gesloten heeft??
In de allereerste plaats is het zijn schuld.
Ik heb begod al lang geen medelijden meer met bikers die hun mooie en dure bike ongesloten achterlaten.Je moet er maar eens opletten aan de inschrijving.Dat is er om vragen.Moest ik nu bijvoorbeeld eens van slechte wil zijn.......

Zo"n bike ongesloten of onbewaakt achterlaten is er echt om vragen.

Marge heeft 100% gelijk wanneer hij zegt dat hij zijn huis niet ongesloten moet laten (en ik kan het weten want in mijn beroep al veel moeten inbreken of mensen tonen hoe onveilig hun huis wel is.

Hier nog wat voorbeelden zoals er nog zijn :

-auto ongesloten laten en dan zien dat je gps weg is
-fiets aan een station zetten ongesloten,....enz

Diefstal is overal,alleen mag je de pap niet in de mond geven.
Maak het hen zo moeilijk mogelijk of onmogelijk.

Een slot is nog altijd beter dan GEEN slot!!!
Wij maken niet van onze tak maar hebben wel het recht om het hier te melden, en deze persoon weet heel goed dat hij zijn bike moest gesloten hebben, MAAR DE DIEF IS HIER DE SCHULDIGE, en niet frederik, wat een rotmaatschappij je kan geen 2 minuten meer je bike achterlaten.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

the voltman wrote: Wij maken niet van onze tak maar hebben wel het recht om het hier te melden, en deze persoon weet heel goed dat hij zijn bike moest gesloten hebben, MAAR DE DIEF IS HIER DE SCHULDIGE, en niet frederik, wat een rotmaatschappij je kan geen 2 minuten meer je bike achterlaten.
Nee Voltman,ge moogt hem geen seconde meer achterlaten.
En dat zou je nu toch al moeten weten wanneer je hier wekelijks ziet dat er wel ergens een bike gestolen is.

En wat dat van uwen tak maken betreft : ge zijt weeral bezig.
Frustratie lost hier niets op en wat die ongesloten bike betreft : spijt komt altijd te laat!!!
elros
Mountainbiker

Post by elros »

Ben ik blij dat ik in de Indoor Cyclo Cross van Koekelare heb gereden!

Greetz
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

An al die man die kritiek hebben op de toertocht qua ofroad ik kan zeggen dat ze hun best gedaan hebben want ze hebben zo goed als het maximum benut. Ze hebben zelfs te veel hun best willen doen door dat tweerichtingstukje erin te steken. Niet elke streek heeft zoveel offroad mogelijkheden. En het is altijd het zelfde veel te veel baan ze weten het al voordat ze vertrekken dat er wat baan in zit maar toch elke keer beginnen ze er over te neuten.

Van de pechtdienst weet ik niets maar wrm zouden er dan plakaten voor zone gestaan hebben?

Wat er niet geforceerd geweest is om zoveel mogelijk offroad te steken in de vaste route die er nu zal komen.(want je hebt een bepaald percentage nodig)
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

PS. Moest er iemand een speclijst van de gestolen bike hebben kun je mij die dan bezorgen.
Grtz roy
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

roy wrote:An al die man die kritiek hebben op de toertocht qua ofroad ik kan zeggen dat ze hun best gedaan hebben want ze hebben zo goed als het maximum benut. Ze hebben zelfs te veel hun best willen doen door dat tweerichtingstukje erin te steken. Niet elke streek heeft zoveel offroad mogelijkheden. En het is altijd het zelfde veel te veel baan ze weten het al voordat ze vertrekken dat er wat baan in zit maar toch elke keer beginnen ze er over te neuten.

Van de pechtdienst weet ik niets maar wrm zouden er dan plakaten voor zone gestaan hebben?

Wat er niet geforceerd geweest is om zoveel mogelijk offroad te steken in de vaste route die er nu zal komen.(want je hebt een bepaald percentage nodig)
Sorry, maar der was gewoon veel te veel road. En dat ze het maximum uit de streek benut hebben, daar heb ik zeer mijn twijfels over.

Als ik de tt van Ichtegem daarmee vergelijk, dan is dat andere koek hoor en bij mijn weten ligt Ichtegem en Koekelare niet zo ver uit elkaar zeker, toch????

En teveel hun best doen om dan maar een stuk levensgevaarlijk biken der in te steken [-X [-X , flauw excuus, ik noem dat eerder gebrek aan inspiratie en inzet.
Geef gewoon toe dat dit geen mtb-waardige rit was. :evil:
Mij zien ze in elk geval nooit meer terug.
roy
Mountainbiker

Post by roy »

Superfan wrote:
roy wrote:An al die man die kritiek hebben op de toertocht qua ofroad ik kan zeggen dat ze hun best gedaan hebben want ze hebben zo goed als het maximum benut. Ze hebben zelfs te veel hun best willen doen door dat tweerichtingstukje erin te steken. Niet elke streek heeft zoveel offroad mogelijkheden. En het is altijd het zelfde veel te veel baan ze weten het al voordat ze vertrekken dat er wat baan in zit maar toch elke keer beginnen ze er over te neuten.

Sorry, maar der was gewoon veel te veel road. En dat ze het maximum uit de streek benut hebben, daar heb ik zeer mijn twijfels over.

Als ik de tt van Ichtegem daarmee vergelijk, dan is dat andere koek hoor en bij mijn weten ligt Ichtegem en Koekelare niet zo ver uit elkaar zeker, toch????

En teveel hun best doen om dan maar een stuk levensgevaarlijk biken der in te steken [-X [-X , flauw excuus, ik noem dat eerder gebrek aan inspiratie en inzet.
Geef gewoon toe dat dit geen mtb-waardige rit was. :evil:
Mij zien ze in elk geval nooit meer terug.
Kwoon al heel men leven in koekelare. Ok de mannen van ichtegem gaan gewoon naar de kanten van torhout waar er al 10 TT op een jaar paseren als ze dit doen in koekelare ist van ja veel dezelfde stukken zoals in torhout en ichtegem en aartrijke enz.
Post Reply