Waasmunster - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Herder Frederik wrote:Ook herder Maarten heeft dit parcours gedaan en er een verslag van geschreven:

http://www.herders.be/verslag20060513b.html
=D> Mooi verslag !
aresius
Mountainbiker

Post by aresius »

Gisteren heb ik de groene en de blauwe lus gereden. Het is een leuk ritje maar voor de extreme mtb'er zeker geen uitdaging. Wel veel verharde stukken. Ook veel wandelaars op de paadjes maarja even vriendelijk groeten en dan gaan ze wel opzij.

Qua pijltjes viel het heel goed mee enkel bij aansluiting van de blauwe naar de groene ben ik ergens verkeerd gereden want ik kwam op een stuk waar ik al geweest ben. Dan maar een stukje tegen de richting en een beetje op richtingsgevoel gereden en ik kwam uiteindelijk terug aan de startplaats uit.

De route is ook wel een streling voor het oog om al die sjieke villa's te zien, de bijhorende bomma's in hun bontjassen moet je er wel bijnemen :roll:
Brunetti
Mountainbiker

Post by Brunetti »

Zondag de 3 lussen van Waasmunster gereden. Heel tof en HEEL goed bewijzerd. Geen enkele keer getwijfeld of verkeerd gereden. Wel spijtig dat er wat veel asfalt is, vooral als ge weet welke mogelijkheden er zijn in Waasmunster, maar ge moet natuurlijk wel een beetje uw weg kennen.
Voor mij die op de route van Destelbergen woon, is het zeker de moeite waard om de wagen te pakken, veel toffer. Een aanrader voor de Gentse mtb'er die af en toe een niet te zware toer wil doen.
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Iemand (gemeentediensten of in opdracht van Bloso) heeft deze week het parcours volledig gecontroleerd, dus nu zou het parcours perfect moeten zijn (voor zover dit nog niet het geval was).
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

nog iemand op gereden de laatste we(e)k(en)?
Backero
Mountainbiker

Post by Backero »

dit weekend nog het parcours in Waasmunster gereden. Alles lag er zeer goed bij. De bewegwijzering is overal in orde.
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

vanmorgen een stuk van waasmunster gedaan

oa de blauwe roete , alleja , ook en stuk ervan!
een stuk kloteverkeerd gereden door de stomme Wandelbordjes die waren afgeschenen en vreselijk op de blauwe mtb bordjes trokken!
een stuk door de wij stikkapot gelopen van de paarden , ik heb gevloekt :-D
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

huffy wrote:oa de blauwe roete , alleja , ook en stuk ervan!
een stuk kloteverkeerd gereden door de stomme Wandelbordjes die waren afgeschenen en vreselijk op de blauwe mtb bordjes trokken!
Enne? Gebuisd voor nederlands?
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

_alain_ wrote:
huffy wrote:oa de blauwe roete , alleja , ook en stuk ervan!
Enne? Gebuisd voor nederlands?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Alain, behave
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Jawadde , deze week nog eens de Bloso route gedaan...Hetgeen de 4x4's en crossmotors hebben aangericht naast de autostrade (kant Belsele) #-o :evil: Dat komt nooit meer op z'n effen. Zo'n sporen,daar kan niemand meer door.Precies of er een kolonne monstertrucks hebben doorgereden.
Post Reply