Wintersport; wie naar waar???

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Post Reply
miester fens
Mountainbiker

Post by miester fens »

HH

Jij gaat niet zeker?? 8)

Das niks jong, ik maak wel plezier voor u bij!!

... laat ons onze rekening zal maken, aub!

En als ik zaag over het dure leven dan draait ge uw kar maar en dan hoort ge mij niet meer ... veel beter voor uw gemoed ook! (de fles is bij mij halfvol!) :wink:
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

miester fens wrote:Ik kom, samen vrouwke en kids, uw kant uit (Les Arcs 1950) id krokus! Schijnt de moeite te zijn. Ik heb nog geen skipas aangezien ik rechtstreeks geboekt heb en blijkbaar zijn de skipassen die via Neckermann te boeken zijn een stuk goedkoper dan de officiële. Kent er iemand een achterdeurtje? :-D
Welk hotelletje? Ik ben er net van terug en ik kan je inderdaad bevestigen dat het er erg mooi is... :-)

Greetz,

Julien.
miester fens
Mountainbiker

Post by miester fens »

Aangezien ik hier via de gekende touroperators niet meer kon boeken, heb ik het maar rechtstreeks geprobeerd en met succes :-D !

Ik kwam op een centraal secreatriaat terecht die me wel kon boeken maar niet kon zeggen waar we precies gelogeert waren :-?

Na wat opzoekingswerk heb ik gevraagd om in Prince des Cimes te kunnen verblijven. Ons virginieke (contactpersoon aldaar) ging het proberen maar kon niks beloven! Waar zat jij en was dat ok?

Heb jij trouwens nog nuttige tips?

Best inkopen doen in Bourg st Maurice, heb oa ik gelezen.

Schoon pakske sneeuw al gevallen precies?! 8)
Darko
Mountainbiker

Post by Darko »

van 8 tot 15 maart Val Thorens
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Van 2-14 februari in Are, Zweden! Fantastisch daar, en zonder de drukte van het massa toerisme!
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

miester fens wrote:Aangezien ik hier via de gekende touroperators niet meer kon boeken, heb ik het maar rechtstreeks geprobeerd en met succes :-D !

Ik kwam op een centraal secreatriaat terecht die me wel kon boeken maar niet kon zeggen waar we precies gelogeert waren :-?

Na wat opzoekingswerk heb ik gevraagd om in Prince des Cimes te kunnen verblijven. Ons virginieke (contactpersoon aldaar) ging het proberen maar kon niks beloven! Waar zat jij en was dat ok?

Heb jij trouwens nog nuttige tips?

Best inkopen doen in Bourg st Maurice, heb oa ik gelezen.

Schoon pakske sneeuw al gevallen precies?! 8)
Ik zat en zal zitten in Aiguille Rouge, een groot hotel op Les Arcs 2000. Heel proper en met een zicht dat je je onmogelijk beter zou kunnen wensen.

Maak je niet teveel zorgen over het sluiten van de liften, een shuttle (bus), brengt je terug waar je moet zijn.

Probeer zoveel mogelijk vanuit België mee te nemen en anders tijdens verblijf idd Bourg Saint-Maurice. Ofwel met eigen auto ofwel die shuttle in combinatie met de "funiculaire" (soort monorail die de berg recht op rijdt tot Les Arcs 1600). Allemaal gratis met je skipas!

Veel plezier alvast en mss tot later.

Greetz,

Julien.
S-WORKS BIKER
Mountainbiker

Post by S-WORKS BIKER »

Cavalese, Val di Fiemme, La bella Italia

ik ook, al meer dan 10 jaar, 2008 2 maal,short ski in februari en week met pasen
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

S-WORKS BIKER (AE BIKER) wrote:Cavalese, Val di Fiemme, La bella Italia

ik ook, al meer dan 10 jaar, 2008 2 maal,short ski in februari en week met pasen
mooie keuze =P~
miester fens
Mountainbiker

Post by miester fens »

Holy Crap! De Vanoise Express blijkt gans de winter dicht vanwege een herstelling die pas in de zomer kan uitgevoerd worden (kabel vervangen).

Dus La Plagne gaan we niet kunnen bekijken tenzij je een uurtje of 2 wil bushoppen ... naar 't schijnt!

Dit lijkt me sneu of is het net beter aangezien er minder drukte van La Plagne zal overkomen?!
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Tja, heb het ook gehoord ondertussen... :(
Kwa drukte zal het niet veel uitmaken, want de twee gebieden mengden zich door elkaar en hebben allebei wel wat te bieden en ongeveer even veel volk, denk ik.
Als je daar 3 maanden zit, had je anders wel gehoopt om toch iets meer te kunnen zien... Maar ja, Les Arcs alleen is al mooi genoeg en heeft voor iemand die "slechts" één week blijft, meer dan genoeg pistes én een schitterend snowpark!
Morgen is het zover, definitief vertrek! :bounce:

Greetz,

Julien.
Post Reply