Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- kristof_d
- Mountainbiker
Ben daarnet ook nog eens over blauw en groen gereden en inderdaad best wel wat oppassen voor de bevrozen spoorvorming.
Mijn fietsje was ook nog helemaal proper toen ik terug thuis kwam!
Enkel wel eventjes moeten opletten bij het korte "klimmetje" na de lange zandstrook als je net terug op blauw bent. Daar is er altijd een natte plek over de ganse breedte van de pad en die was toch wat glad!
Mijn fietsje was ook nog helemaal proper toen ik terug thuis kwam!
Enkel wel eventjes moeten opletten bij het korte "klimmetje" na de lange zandstrook als je net terug op blauw bent. Daar is er altijd een natte plek over de ganse breedte van de pad en die was toch wat glad!
- aresius
- Mountainbiker
ben juist terug van een groen/rode lus. Zeer plezant lekker droog overal. Maar m'n fiets was toch een beetje vuil
enkel de verharde ondergrond was soms wat tricky met de spoorvorming. vooral op de rode was het soms oppassen.
de gedeukte Cube heeft het toch nog wat uitgehouden en ben niet zacht voor haar geweest.
enkel de verharde ondergrond was soms wat tricky met de spoorvorming. vooral op de rode was het soms oppassen.
de gedeukte Cube heeft het toch nog wat uitgehouden en ben niet zacht voor haar geweest.
- aresius
- Mountainbiker
net terug van nog eens een rondje
nu de rood/groen/blauwe combinatie. het parcours was ongeveer hezelfde de ondergrond was al iets meer gedooid op sommige stukken. ongeveer anderhalf uurtje onderweg geweest voor de complete lus.
maar nog steeds oppassen voor de spoorvorming, af en toe risky. een paar keer rare toeren moeten uithalen om toch nog recht te blijven. eigenlijk gewoon gas geven.
en cubie is nog steeds niet gebroken
nu de rood/groen/blauwe combinatie. het parcours was ongeveer hezelfde de ondergrond was al iets meer gedooid op sommige stukken. ongeveer anderhalf uurtje onderweg geweest voor de complete lus.
maar nog steeds oppassen voor de spoorvorming, af en toe risky. een paar keer rare toeren moeten uithalen om toch nog recht te blijven. eigenlijk gewoon gas geven.
en cubie is nog steeds niet gebroken
Vandaag bij gebrek aan beter in de buurt de 3 toerkes aan mekaar en nog is extra rood gebold. Lag er leuk bij, goed hard, en zeker het extra technische tintje door de verharde sporen was fun.
Begrijp niet goed waarom de bikers die ik tegenkwam dat laatste stuk door het half omgehakte bos op het rode parcours oversloegen net nu het een extra uitdaging was om daar recht te blijven en niet uit te schuiven.
Tja, ieder zijn ding zekers, lol.
Ik heb me in ieder geval goed geamuzeerd
Begrijp niet goed waarom de bikers die ik tegenkwam dat laatste stuk door het half omgehakte bos op het rode parcours oversloegen net nu het een extra uitdaging was om daar recht te blijven en niet uit te schuiven.
Tja, ieder zijn ding zekers, lol.
Ik heb me in ieder geval goed geamuzeerd
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Wij zijn nogal veel kerstmannen tegengekomen onderweg, normaal ben ik diegene met de lelijkste muts.........routes lagen er.....snel bij!!!
-
Charlie Big Potato
- Mountainbiker
Post by Charlie Big Potato »
Vandaag op de rode route mijn fietscomputertje kwijtgespeeld. Het was er 'maar' één van de lidl, maar het werkte toch goed. Als iemand het zou vinden
Het lag er trouwens goed bij. Slechts hier en daar enkele modderstukjes, maar nooit overdreven.
Het lag er trouwens goed bij. Slechts hier en daar enkele modderstukjes, maar nooit overdreven.
- Sjoerie
- Mountainbiker
Hopelijk hebt ge meer chance dan mij .. heb daar in de zomer mijn bril kwijt gespeeldCharlie Big Potato wrote:Vandaag op de rode route mijn fietscomputertje kwijtgespeeld. Het was er 'maar' één van de lidl, maar het werkte toch goed. Als iemand het zou vinden![]()
- El Perro Diablo
- Mountainbiker