23/12/07 Koekelare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

Vanmorgen kwart over 8 aangezet en het was vlammen. Mega Mingie gaf forfait wegens ziekte dan maar met de Hans het toertje afgewerkt.
Het was een goede tocht maar heel gevaarlijk was de passage in het bos waar je elkaar kruiste. :roll: Ik heb er nog een beetje horen roepen naar mij. =D>
Ik was terug klokslag 10 uur en heb nog vanalles kunnen genieten. [-X
balance2007
Mountainbiker

Post by balance2007 »

Koekelare, t'was in orde !
Heb er echt van genoten, het weer was ideaal en het parcours was een rap parcours, zoals ik ze graag heb.
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

De 15-jarigen AMG wrote:Volgende week vrijdag zal ik op de toertocht in m'n thuisbasis Gits een aardig waakzaam oogje toekijken op de fietsenparking, ik wil niet dat iemand net op het einde van het jaar nog zijnen fiets kwijt is.
:off: ik heb het nog nooit gezien, maar als er iemand op een TT een fiets met een gesloten slot zou meenemen, of met een tangetje en slot zou doorknippen, ben ik zeker dat ik hem bij de kraag heb, en om 'uitleg' vraag
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Vanmorgen met twijfels naar Koekelare afgezakt.

Volgend jaar zal't een toerke rond de deure zijn.
27.5/u gem zegt genoeg zeker.:Bane met hier en daar een stukske off-road.Gelukkig stonden er nog twee draaimolens om de vaart er wat uit te halen.

Rest was wel in orde,alleen 't parcours...... [-X

Spijtig van die gestolen fiets:'k zou toch graag ne keer één op heterdaad willen betrappen!! :evil: :evil: :evil:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

grote plateau wrote: 27.5/u gem
nie in forme zekers? :wink:

ik heb blijkbaar wel goe gekozen vandaag. Morgen is er echter geen alternatief
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

vlotte rit door de harde ondergrond :oops: en de vele stukken weg [-X een mooie streek =D> maar de rit viel wel wat tegen [-X net zoals de bevoorrading [-X . pechverhelping was er blijkbaar ook niet [-X geen noodnummers gekregen :cry: iemand tegengekomen met de ketting in de hand :oops: na 10km rijden, die is dan maar te voet doorgegaan. de organisatie kan dus volgens mij nog stukken beter [-o< [-o< ik zal hier niet onmiddellijk terugkomen.
marge
Mountainbiker

Post by marge »

grote plateau wrote:Vanmorgen met twijfels naar Koekelare afgezakt.

27.5/u gem zegt genoeg zeker.:Bane met hier en daar een stukske off-road.Gelukkig stonden er nog twee draaimolens om de vaart er wat uit te halen.

Spijtig van die gestolen fiets:'k zou toch graag ne keer één op heterdaad willen betrappen!! :evil: :evil: :evil:
Idem dito over het parcours. Mijn verwachtingen waren dus uitgekomen. Die heen en terug -aangeduid of niet- was erover. Ze konden tenminste een lint spannen zodat er niet gehinderd kon worden.

Wat betreft de gestolen fiets: Jammer, zeer jammer maar gvd SLUIT HEM. Ik sluit hem altijd en misschien wordt hij volgende week toch nog gestolen. Maar velen sluiten hem niet. Je mag er dan nog andere fietsen voor zetten. Sorry hoor maar ik heb daar geen meedelijden mee. Er worden hier op het forum tot vervelens toe tips gegeven om de pakkans te verkleinen. Blijkbaar zijn er nog die het eerst aan de lijve moeten ondervinden. En plots is het forum wel goed genoeg om de fiets terug te helpen vinden. Misschien wordt hij o.a. hier mettertijd wel in onderdelen verkocht.
Natuurlijk willen we allemaal helpen zoeken of een dief op heterdaad betrappen maar wie zijn wij om binnen x aantal weken een wild vreemde tegen te houden omdat hij/zij met een Cube, Speci, Cannondale of weet ik veel wat, tegen te houden omdat die fiets beantwoord aan de kenmerken van een van de gestolen fietsen.
Let wel, ik hoop uiteraard dat betrokkene -en alle anderen- hun fiets ooit terug krijgen. Ik ben de laatste om te denken dat het mij nooit zal/kan overkomen.
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

marge wrote:
grote plateau wrote:Vanmorgen met twijfels naar Koekelare afgezakt.

Idem dito over het parcours. Mijn verwachtingen waren dus uitgekomen. Die heen en terug -aangeduid of niet- was erover. Ze konden tenminste een lint spannen zodat er niet gehinderd kon worden.

Wat betreft de gestolen fiets: Jammer, zeer jammer maar gvd SLUIT HEM. Ik sluit hem altijd en misschien wordt hij volgende week toch nog gestolen. Maar velen sluiten hem niet. Je mag er dan nog andere fietsen voor zetten. Sorry hoor maar ik heb daar geen meedelijden mee. Er worden hier op het forum tot vervelens toe tips gegeven om de pakkans te verkleinen. Blijkbaar zijn er nog die het eerst aan de lijve moeten ondervinden. En plots is het forum wel goed genoeg om de fiets terug te helpen vinden. Misschien wordt hij o.a. hier mettertijd wel in onderdelen verkocht.
Natuurlijk willen we allemaal helpen zoeken of een dief op heterdaad betrappen maar wie zijn wij om binnen x aantal weken een wild vreemde tegen te houden omdat hij/zij met een Cube, Speci, Cannondale of weet ik veel wat, tegen te houden omdat die fiets beantwoord aan de kenmerken van een van de gestolen fietsen.
Let wel, ik hoop uiteraard dat betrokkene -en alle anderen- hun fiets ooit terug krijgen. Ik ben de laatste om te denken dat het mij nooit zal/kan overkomen.
Akkoord de bike was niet gesloten, maar heeft da een ander het recht om met zijn vuile poten(sorry voor de uitspraak maar dit zijn de enige woorden die ik voor z'on laffe dieven vind) een bike waar die jongen kei maar dan ook keihard voor gewerkt heeft mee te pakken, ik denk het niet, ik was erbij en hij is amper 2 minuutjes binnen geweest om zich in te schrijven, de fout ligt hier niet bij frederik maar bij die vuile dieven, binnenkort moeten we potverdorie alarmen op onzen bike steken.

Greetings the voltman
marge
Mountainbiker

Post by marge »

Voltman, ik ben 200% akkoord met je mening. Maar dat neemt niet weg dat als de fiets gesloten was geweest, hij zijn fiets (MISSCHIEN) nog zou gehad hebben.
Als ik vannacht mijn achterdeur open laat, moet ik ook niet raar opkijken dat er spullen gestolen kunnen zijn.
phoenix.cr
Mountainbiker

gestolen bike??

Post by phoenix.cr »

bij deze wil ik u ook attent maken dat in eerste instantie altijd moet denken van,"mijn fiets kan gestolen worden" en dit zonder motief of negatieve bedenkingen,"always expext the unexpected"!!!!!!!!!ikzelf dacht deze morgen al van" er blijft er ene bij de fietsen terwijl we inschrijven,en na de rit fiets afspuiten en direct in de wagen!!! en dit ritueel pas ik telkens toe.ikzelf ook trots van mijn fietske en laat deze ook graag zien maar helaas is dit de harde realiteit !!!!iedereen is verdacht voor mij en als ik er ooit ene zie cheef gluren of een hand licht naar 1 van mijn fietsen (drie cannondales)dan voeren ze diene gast(of vrouw)met ambulance weg!!!!! be aware!!!zou het niet liever hebeen of dat dit gebeird want dan rijd deze persoon nooit meer fiets!!! spijtig van diene gast maar volgende keer zal dit bij hem niet meer gebeuren ,niet toch!?groeten ,christoph.
Post Reply