En Daaf laat maar iets weten voor volgende week zou leuk zijn om met zen allen nog is samen te biken en Jake moest je volgende week thuis zijn..
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
en jonges?
hoe ist geweest vandaag? niet te koud/mistig?
volgende week is voor mij ok hoor; vandemoment dat niet regent is bibi content
we gaan eens kijken naar de weerberichten van de komende dagen en dan zien we wel.
zondag zal voor mij geen hopduvels-toer zijn
we gaan het lokaal houden met wat kameraden
hoe ist geweest vandaag? niet te koud/mistig?
volgende week is voor mij ok hoor; vandemoment dat niet regent is bibi content
we gaan eens kijken naar de weerberichten van de komende dagen en dan zien we wel.
zondag zal voor mij geen hopduvels-toer zijn
we gaan het lokaal houden met wat kameraden
Zeg Blade ons planning is gewijzigd we gaan morgen nor Overmere gaan biken de meerderheid vond het wa gevaarlijk ginder in Asse met dat weer , ik kan daar plaatskes waar het echt gevaarlijk gaat zijn zelle in de afdaalingen en met van die dikke stenen
hopelijk gebeuren er ni te veel ongelukken . En als dan de fiets nog wat hapert of moeilijk doet van de vrieskou
Wij vertrekken om 8u15 op het Hoogveld
Groeten
Wij vertrekken om 8u15 op het Hoogveld
Groeten
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Allééé, gasten 1 van de knapste TT's van het "Pajottenland" aan jullie neus laten voorbij gaan ?
P.S. Gevaar zoekt ieder voor zich zelf hoor, onverantwoord rijgedrag kan je overal parten spelen.
P.S. Gevaar zoekt ieder voor zich zelf hoor, onverantwoord rijgedrag kan je overal parten spelen.
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Oh, maar dan zijn jullie alleszins flink bezig mannen - doe zo voort !Gun*666 wrote: Hebben wel de afgelopen drie jaar geen enkele tt gemist in Asse......
't beste morgen aan den "Donk" !