23/12/07 Asse (vlaams-brabant)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Catwoman
Mountainbiker

Post by Catwoman »

'k Heb mijne naam nog eens eer aan gedaan en in den donkere vertrokken. Mijn katte-oogjes hebben hun werk gedaan, en niet zoals sommige snotneuzen denken, dat ik nog aan 't maffen was. 't is trouwens e manneke dat 2 jaar jonger is dan mijn dochter.
Verder, was 't een mooie leuke tocht. En van mijn part mag het ieder week-end vriezen, want moest het nu gedooid hebben, dan zouden we ferm mogen ploeteren hebben, niet tegenstaande dat het een mooie rit was.
fladderke
Mountainbiker

Post by fladderke »

Was voor mij een mooie ervaring (nieuwe streek). Ben meestal aan de slag op iets vlakkere weggetjes. Ga dit nog wel eens doen. Kreeg van een andere biker (op truitje stond Hamme) om de zomerTT eens te doen. Zal raad zeker volgen.
De route was hier en daar idd wat riscy business maar met een beetje stuurmanskunst geraak heel ver. Ben 1 x den decor in gegaan :oops: :oops: (over stuur gesprongen toen voorwiel een meterke lager uitkwam).De bevoorrading en den apres =dik oke =D> =D> . Ik kom hier nog rijden (zal het dan bovenaan mogelijkheden zettten)
weldman
Mountainbiker

Post by weldman »

nen helen dikke proficiat aan de parcourbouwers ( Fredje , Theo ,ea ) ,heel verrassend en eens den andere kant naar affligem , er was zelfs een stukje veldbaan bij dat nog maar 2 maanden terug open is door de mensen van trage wegen terug op kaart gezet.

ideale toertocht mede dankzij de weergoden , tot in de zomer als we dan niet weg zijn op vakantie.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ieps,

vandaag dus ook naar asse afgezakt om de TT te rijden en ginds dan aan de inschrijving Lucky22 gezien.
na het inschrijven dan de bike op en het veld in voor een 48 km glijden en biken want het was slibberkes onderweg.
Schoon vernieuwd parcours met de nodige singletrails en andere wegels, beetje klimmen en beetje dalen.
een goed georganiseerde ravito met een hapje ( cake, banaan en etc) en een drankje ( aquarius ).
we hebben de rit eigenlijk rustig gereden met enkele uitschieters want koen was niet in de goei conditie vandaag waardoor we aan de laatste splitsing de 28 km hebben gevolgd en toch nog een 44 km op tellen hebben behaald.

Massini 8)
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

vandaag een schitterende tocht onder de wielen geschoven.

Vooral schaatsbaan-achtige dingen, maar al bij al viel het mee.
Buiten het feit dat ik er volledig onderdoor zat, een rotplatte band, nog steeds geen verklaring voor de leegloper, hij ligt nog steeds opgeblazezn in de garage. Ik begin te vermoeden dat deze fiets behekst is.
gelukkig kan ik hem terug geven aan den daan (lbs)

Nog nooit zo gelukkig geweest om een hotdogsken te kunnen oppoezelen, daarmee kwam ik er volledig daar.
na enkele leffes kon ik den tour volledig opnieuw rijden :wink:
(met dank aan de Leffe riders :wink: )

Maar ik voel het in de beentjes, das lang geleden dat ik zo vermoeid achter de PC "zat".
thanks hopduvels

StR.
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

cowboy peter wrote: 'k weet niet of de locals dit een goede tocht vinden, maar voor mij was het overtuigend genoeg om de streek verder te komen verkennen.
De TT's van de Hopduvels staan al jaren bekend als =D> =D> =D>
Was deze keer niet anders : dik in orde mannen !
Kevindn
Mountainbiker

Post by Kevindn »

Vandaag ook deze tocht gereden, mooie tocht wel enorm glad en veel valpartijen gezien. De korte afdaling aan "dat bankje" en iets erna de korte maar steile beklimming waren wel mijn ding :bounce: :bounce: Jammer genoeg al de hele week wat ziekjes geweest en dat heb ik geweten op iedere molshoop schoot de hartslag meteen de hoogte in en dat vertaalde zich al snel in serieus zware benen. Na de bevoorrading dan maar beslist om de 28 te volgen. Toch nog een 38km en 385hm op de teller. Mooie tocht en als hij niet samenvalt met een Ardense marathon zal ik er voor de zomereditie ook bij zijn. Perfecte organisatie enkel was de parkingweide tegen de middag door de dooi herschapen in een modderweide en hebben er zich toch een aantal mensen vastgereden... Buiten dit kleine minpuntje was het een prima tocht =D> =D>
Klippel San
Mountainbiker

Post by Klippel San »

Kwas ook content dit tochtje gereden te hebben, twas dik in orde mannen. (o) =D> =D>

Enkele keren mezelf tegengekomen, was ziek en wa dik gekleed en zo van die dinges maar toch content huiswaarts gekeerd.
Bedankt mannen.
Balle
Mountainbiker

Post by Balle »

't Kapelleke van Wemmel was er ook en we hebben genoten van deze tocht. Voor ons geen minpunten, enkel pluspunten !
Vroeger speelden we nog voetbal tegen veel van die mannen en nu trakteren we elkaar op prima toertochten.
meer moet dat niet zijn.
Tot van de zomer.
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Gelukkig was de ondergrond bevroren. Anders ... was het ploeteren geblazen #-o ! Goede afpijling, goede ravito, tof parcours! Ben wel goed onderuit gegaan tijdens de laatste 5 km's. Heb de tocht samen gereden met Tasche en Gé Claxon, en we hemme ons "gammezeet" =D> =D> =D>

ps: Waarom moesten de vroege inschrijvers zich aan de steenweg parkeren terwijl er nog zoveel parking ter beschikking was aan het vertrek? =P~ [-X

Proficiat aan de Hopduvels voor deze geslaagde zondagvoormiddag =D>

Domme :oops:
Post Reply