23.12.2007 Hoegaarden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Het systeem dat automatisch voor de koppeling met de forumtopic zorgt gaat hier in de fout. Maar vermits de automaat voorrang heeft op wat wat ik manueel aanpas, blijft de link dus naar Hoegaarden verwijzen.

De reden: alle letters van Geel ten aard komen ook in Hoegaarden-Meldert voor.
Autocrosser
Mountainbiker

Post by Autocrosser »

Ik ga in alle geval naaar Meldert. Vorige week in het eigenste Lubbeek gereden en nu ben ik benieuwd naar de streek rond Meldert.
Yosyb
Mountainbiker

Post by Yosyb »

kan ik ergens inpikken rond boutersem ?
Autocrosser
Mountainbiker

Post by Autocrosser »

Het ws een héél mooie tocht en de bevoorrading was ook super! Doe zéker zo voort!
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Als eerste inrichting kon dit tellen, een mooie winterse veldtoertocht zoals we ze graag hebben met dit weer.

Het begon met begeleide parking, vlotte inschrijving en twee bonnekes om onderweg bij te tanken. Daarna vertrokken voor 55 km en me geen moment verveeld. Mooie natuur, prima weer en vlot berijdbare omloop zonder echt technische hoogstandjes, hoogstandjes die we in deze periode ook niet nodig hebben. Denk wel dat er nogal wat hoogtemeters inzaten. Eerste bevoorrading niet gestopt omdat ik vond dat ik goe bezig was en nog niks nodig had. Tweede bevoorrading banaan gegeten, geen stukse zoals gewoonlijk maar een hele halve met daarbij als nagerecht een potteke lekkere pudding. De rest en dat was nog vanalles heb ik voor de namijkomende gelaten.
Pijlen was even wennen (kleur) maar daarna geen probleem gehad en overal waar nodig gevaarsborden voorzien.
Bij aankomst fietske afgegeven aan de bewaakte fietsparking, een lekker pintje gaan nuttigen en dan met een tevreden gevoel naar huis.

Wat mij betreft is deze nieuweling geslaagd en kom ik hier volgend jaar op 21 december 2008 ( naar ik vernomen heb ) terug.

Jaro.
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Ik denk dat ik toch een domper op de kleine feestvreugde ga geven.
Ik vond de tt eigenlijk niet zo mooi. Veel kasseien (ik haat kasseien maar dat is mijn probleem), de pijltjes konden op sommige plaatsen beter(ben de eerste keer voor de 18 verkeerd gereden omdat de pijltjes in de rijrichting stonden zodat je ze niet kon zien langs de witte grond maar dat zal ook aan mijn schele ogen liggen).
Ik had er ook iets meer variatie in gezien. De hele tijd over de veldwegen... (ook weer mijn persoonlijke voorkeur)

Wel een heel goede bevoorrading en heel vriendelijke helpers daar kan en wil ik niet rond!

Kort om, ik ben niet geneigd naar deze TT terug te komen.
roger
Mountainbiker

Post by roger »

roger wrote:Dat kan daar een tof toertje worden,de streek kennende.Alleen maar hopen dat ze niet teveel in de velden zitten want daarvoor moeten ze geen toelating vragen.We zien wel ,het is naast men deur en als het me niet aanstaat dan trek ik wel naar men vertrouwd parcour.
Allee,men voorspelling kwam uit.Gelukkig lag de ondergrond goed bevroren want anders zouden we nogal wat mee gemaakt hebben van moddertoestanden.Met men fullsuspension was het wel zalig rijden zo in die velden.Ook enkele nieuwe stukjes ontdekt zoals die kruisweg in dat bos en ook het gedeelte langs La Bruyère was wondermooi.Ook ergens een prachtige hoeve gezien met in de weiden precies kunstwerken,speciaal was dat.Misschien volgende keer een ander kleur van pijltjes die iets duidelijker zijn.Nu heeft dit ook zen voordeel dat men meer aandachtiger is bij splitsingen.
Sympathieke mensen aan de bevoorrading en hadden echt hun best gedaan.Op de 2°bevoorrading was daar een trapje naar de zolder en op de trap waren daar wel wat voetsporen te bespeuren,welke deugniet zou daar een vluggertje gedaan hebben tussen de strobalen?
Had niet gedacht dat het nog zo goed ging vandaag na die 2 dagen schaatsen.Wilde op souplesse rijden maar dat lukte me niet,misschien leende het parcours zich daar niet voor.Op kassei moet je ook altijd wat groter duwen om niet door mekaar gestotterd te worden.

Voor mij was het een zalige tochtje,en met fiets heen en terug had ik toch weer 62km in de benen.
Nu wordt het tijd dat ik wat meer op de baan ga trainen want ik heb niks van snelheid nog in men benen.
trotter
Mountainbiker

leuke tocht

Post by trotter »

leuke tocht, prima organisatie, goede bevoorrading. De eerste had wel wat langer mogen blijven staan als jullie mensen tot 11h00 laten vertrekken. Ik kom terug.
trotter
Mountainbiker

leuke tocht

Post by trotter »

leuke tocht, prima organisatie, goede bevoorrading. De eerste had wel wat langer mogen blijven staan als jullie mensen tot 11h00 laten vertrekken. Ik kom terug.
trotter
Mountainbiker

leuke tocht

Post by trotter »

Post Reply