Het was een goede tocht maar heel gevaarlijk was de passage in het bos waar je elkaar kruiste.
Ik was terug klokslag 10 uur en heb nog vanalles kunnen genieten.
Post by de fretter »
Post by balance2007 »
De 15-jarigen AMG wrote:Volgende week vrijdag zal ik op de toertocht in m'n thuisbasis Gits een aardig waakzaam oogje toekijken op de fietsenparking, ik wil niet dat iemand net op het einde van het jaar nog zijnen fiets kwijt is.
Post by grote plateau »
Post by cowboy peter »
nie in forme zekers?grote plateau wrote: 27.5/u gem
Idem dito over het parcours. Mijn verwachtingen waren dus uitgekomen. Die heen en terug -aangeduid of niet- was erover. Ze konden tenminste een lint spannen zodat er niet gehinderd kon worden.grote plateau wrote:Vanmorgen met twijfels naar Koekelare afgezakt.
Volgend jaar zal't een toerke rond de deure zijn.
27.5/u gem zegt genoeg zeker.:Bane met hier en daar een stukske off-road.Gelukkig stonden er nog twee draaimolens om de vaart er wat uit te halen.
Rest was wel in orde,alleen 't parcours......![]()
Spijtig van die gestolen fiets:'k zou toch graag ne keer één op heterdaad willen betrappen!!![]()
![]()
Post by the voltman »
Akkoord de bike was niet gesloten, maar heeft da een ander het recht om met zijn vuile poten(sorry voor de uitspraak maar dit zijn de enige woorden die ik voor z'on laffe dieven vind) een bike waar die jongen kei maar dan ook keihard voor gewerkt heeft mee te pakken, ik denk het niet, ik was erbij en hij is amper 2 minuutjes binnen geweest om zich in te schrijven, de fout ligt hier niet bij frederik maar bij die vuile dieven, binnenkort moeten we potverdorie alarmen op onzen bike steken.marge wrote:Idem dito over het parcours. Mijn verwachtingen waren dus uitgekomen. Die heen en terug -aangeduid of niet- was erover. Ze konden tenminste een lint spannen zodat er niet gehinderd kon worden.grote plateau wrote:Vanmorgen met twijfels naar Koekelare afgezakt.
Volgend jaar zal't een toerke rond de deure zijn.
27.5/u gem zegt genoeg zeker.:Bane met hier en daar een stukske off-road.Gelukkig stonden er nog twee draaimolens om de vaart er wat uit te halen.
Rest was wel in orde,alleen 't parcours......![]()
Spijtig van die gestolen fiets:'k zou toch graag ne keer één op heterdaad willen betrappen!!![]()
![]()
Wat betreft de gestolen fiets: Jammer, zeer jammer maar gvd SLUIT HEM. Ik sluit hem altijd en misschien wordt hij volgende week toch nog gestolen. Maar velen sluiten hem niet. Je mag er dan nog andere fietsen voor zetten. Sorry hoor maar ik heb daar geen meedelijden mee. Er worden hier op het forum tot vervelens toe tips gegeven om de pakkans te verkleinen. Blijkbaar zijn er nog die het eerst aan de lijve moeten ondervinden. En plots is het forum wel goed genoeg om de fiets terug te helpen vinden. Misschien wordt hij o.a. hier mettertijd wel in onderdelen verkocht.
Natuurlijk willen we allemaal helpen zoeken of een dief op heterdaad betrappen maar wie zijn wij om binnen x aantal weken een wild vreemde tegen te houden omdat hij/zij met een Cube, Speci, Cannondale of weet ik veel wat, tegen te houden omdat die fiets beantwoord aan de kenmerken van een van de gestolen fietsen.
Let wel, ik hoop uiteraard dat betrokkene -en alle anderen- hun fiets ooit terug krijgen. Ik ben de laatste om te denken dat het mij nooit zal/kan overkomen.
Post by phoenix.cr »