23/12/07 Asse (vlaams-brabant)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nofear
Mountainbiker

Post by nofear »

Prachtig parcours, soms opletten geblazen met die bevrozen ondergrond,
wel een minpuntje dat er op een bepaalde plaats geen pijl stond en iedereen reed er voorbij , voor de rest een geslaagde rit
surf1982
Mountainbiker

Post by surf1982 »

wij hebben de route van merchtem gereden, jammer dat er op een plaats een pijl van de organisatie over de bloso pijl was gehangen...
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

proficiat hopduvels =D> =D> =D>

Het parcours lag er hardgevroren en soms gevaarlijk bij ,maar het is en blijft een tourtocht om niet te missen ,mooie streek ,singletracks,heuvels,etc..

Goede organisatie ,goede bevoorrading en gratis hotdog ,wat moet een biker nog meer hebben!
siloske
Mountainbiker

Post by siloske »

Ook terug van het mooie parcours.
Was op sommige plaatsen inderdaad opletten geblazen met die ijsplekken en bevroren sporen.
Bepijling uitstekend , na splitsing nog eens duidelijk aangegeven welk parcours je volgde. Ook de gevaarlijke plaatsen werden aangeduid.
Bevoorrading : in orde. De gratis hot-dog smaakte nadien ook wel.
Proficiat aan allen die hieraan meegewerkt hebben =D> =D> =D>
Deze tocht staat jaarlijks op mijn lijstje.
Aan allen prettige kerstdagen en gezellige eindejaarsdagen.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

vandaag voor het eerst naar vlaams-brabant gereden en 'k heb het mij nie beklaagd. Nog voor de start scubaluc tegengekomen en aan de start zelf enkele herders (peter, erik en diederik). De eerste 25km constant op en af, langs smalle paden of brede slagen. 't deed mij een beetje denken aan de streek rond zwevegem. Wel nogal veel bikers tegengekomen met de bibber, maar dan niet van de kou maar van de schrik om te vallen op de bevroren sporen. Na de bevoorading nog enkele moeilijke stroken en de laatste 15km waren dan meer licht glooiend wat sommigen deed besluiten het tempo een beetje de hoogte in te trekken. Peter zal beamen dat dit niet zo'n goed idee was. Vol gas weggegleden en een pijnlijke zijkant zal hem deze week herinneren aan deze tocht. Op dezelfde plaats nog een 5-tal man zien vallen in minder dan 5 minuten tijd, de dooi was ingetreden. Na afloop van de tocht nog rap een hotdog en een bruintje en terug naar huis.
'k weet niet of de locals dit een goede tocht vinden, maar voor mij was het overtuigend genoeg om de streek verder te komen verkennen.
freewoody
Mountainbiker

Post by freewoody »

prachtige tocht hopbikers =D> =D> tot jullie zomereditie next year =P~
dirksan
Mountainbiker

Post by dirksan »

met die ijsplekken was het soms wel risky business maar er stonden genoeg "gevaar" borden. leuke TT - bevoorrading ok - en dan nog nen warme hond + donkere leffe van't vat : ik was weer content dat ik daarvoor uit het wame bedje was gekomen. dank aan de organisatie !!
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

hier vandaag ook gereden met Lucienne22

Hebben ons vorig jaar goed geamuseerd en dit jaar opnieuw voor de 48 km.

Er waren blijkbaar veel van het forum aanwezig : Scubaluc, Massini en Mitch tegengekomen.

Toffe tocht en inderdaad op sommige plaatsen nogal redelijk glad maar dat maakt het net wat spannender (toch ook 1 bodemonderzoek mogen uitvoeren :oops: )

Hotdog op den après heeft ten zeerste gesmaakt. Komen volgend jaar zeker terug
beireke
Mountainbiker

Post by beireke »

Beste TT dit jaar... alles zat er in... technische passages, klimmen, dalen :bounce: , veel geslinger, paar keer weggeschoven en ene keer in nen draad gevlogen... Ik heb er van genoten. Ook een paar nieuwe baantjes ontdekt dus das positief als ik nog eens hier kom trainen. Vooral het afdalingske tss de banken was mijn ding maar de meesten zaten met de schrik heb ik gemerkt want bij elke afdaling, waaronder deze, haalden we iedereen in en het stropte ook regelmatig dicht. Met die harde sporen wast wel soms serieus spannend. C ya next year =D>
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

Merci aan de 1229 bik(st)ers die onze track zijn komen proeven. Wij zijn meer dan content en aan de commentaren te horen/lezen is het ook bij jullie een aangename zondagvoormiddag geweest.
De foto's zet ik in de loop van morgen online.

Tot op onze zomer TT !
Post Reply