23/12/2007 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
het gedrag van de leden van 4bikes was met momenten SCHAN-DA-LIG! als je zo komt biken blijf dan liever thuis! pseudo-kampioenen!ge moogt er fier op zijn!
Ik heb de 35km gereden, was een heel leuke tocht, als beginneling zeker een uitdaging. goede afpeiling, de gevaarlijke punten mooi aangegeven. Goede bevoorrading .. allemaal dik in orde
1 minpuntje, Iemand een loser noemen omdat hij een mindere conditie heeft, en technisch niet even sterk is. Is niet echt bemoedigend. Maarja de organisatie heeft hier natuurlijk niets mee te maken, enkel de mentaliteit van die persoon zelf. Zalig de simpelen van geest !
1 minpuntje, Iemand een loser noemen omdat hij een mindere conditie heeft, en technisch niet even sterk is. Is niet echt bemoedigend. Maarja de organisatie heeft hier natuurlijk niets mee te maken, enkel de mentaliteit van die persoon zelf. Zalig de simpelen van geest !
Niet aantrekken, ik reed zo straks ook achter ne pipo die luidop aant reklameren was tot er vrij spel was en hij zelf nergens op geraakte.
Ik vind het soms ook spijtig dat de rijder voor mij de weg belemmerd en zodoende ook moet afstappen, maar als u dat stoort moet ge thuisblijven (de prutsers die denken kampioen te zijn dan)en op een andere dag rijden, dat hoort er nu eenmaal bij.
Etiquette is soms ver te zoeken de dag van vandaag !
Ik vind het soms ook spijtig dat de rijder voor mij de weg belemmerd en zodoende ook moet afstappen, maar als u dat stoort moet ge thuisblijven (de prutsers die denken kampioen te zijn dan)en op een andere dag rijden, dat hoort er nu eenmaal bij.
Etiquette is soms ver te zoeken de dag van vandaag !
- ikkel
- Mountainbiker
das toch gewoon kledij dat ze in de 4bikes verkopen en waar iedereen aan kan. hoe kan je dan lid zijn van de 4bikes dat een gewone fietswinkel is.Handige Harry wrote:het gedrag van de leden van 4bikes was met momenten SCHAN-DA-LIG! als je zo komt biken blijf dan liever thuis! pseudo-kampioenen!ge moogt er fier op zijn!
Zeer goeie tocht met wat klimmetjes en afdalingkjes! Het eerste gedelte tot aan de bevoorrading was beter dan na de bevoorrading, maar heb er in het algemeen van genoten! Goeie organisatie en wat het "meetshovenbos" betreft heb ik gehoord van de organisatie dat men daar geen vergunning voor kreeg om dor te rijden!!! 
Zeer goeie tocht met wat klimmetjes en afdalingkjes! Het eerste gedelte tot aan de bevoorrading was beter dan na de bevoorrading, maar heb er in het algemeen van genoten! Goeie organisatie en wat het "meetshovenbos" betreft heb ik gehoord van de organisatie dat men daar geen vergunning voor kreeg om dor te rijden!!! 
- spooky
- Mountainbiker
@ "handige harry" als je besluit om ons op het web hier persoonlijk aan te vallen zou ik toch graag wat meer uitleg willen.
wij hebben immers absoluut geen zin om ons zomaar te laten beschuldigen.
Het kan natuurlijk altijd dat jij op een of andere manier "in de weg" bent gereden door iemand van onze club, en dat zal wellicht "in het heetst van de strijd" geweest zijn, maar om zomaar alle mtb westelaren (4 bikes tenu, en nee, die is niet te koop in de winkel) te beschuldigen van SCHANDALIG gedrag...
Dat gaat er toch ook wat over hoor.
Wij gaan wekelijks met zo'n 10-15 leden naar diverse toertochten. Tot de bevoorrading blijven wij altijd mooi bij elkaar (ja, dat is een hele trein maar wij houden ons mooi aan de regels en de etiquette) Na de bevoorrading mogen, zij die willen een tandje bij steken, en ja, dan kan het wel eens gebeuren dat er ergens iemand nog mee door wil ofzo. Het zal dan ook nooit de bedoeling zijn van die mensen om iemand ten val te brengen of zo.
Wij hebben nog zelden of nooit opmerkingen gekregen en willen dat ook zo houden.
wij hebben immers absoluut geen zin om ons zomaar te laten beschuldigen.
Het kan natuurlijk altijd dat jij op een of andere manier "in de weg" bent gereden door iemand van onze club, en dat zal wellicht "in het heetst van de strijd" geweest zijn, maar om zomaar alle mtb westelaren (4 bikes tenu, en nee, die is niet te koop in de winkel) te beschuldigen van SCHANDALIG gedrag...
Dat gaat er toch ook wat over hoor.
Wij gaan wekelijks met zo'n 10-15 leden naar diverse toertochten. Tot de bevoorrading blijven wij altijd mooi bij elkaar (ja, dat is een hele trein maar wij houden ons mooi aan de regels en de etiquette) Na de bevoorrading mogen, zij die willen een tandje bij steken, en ja, dan kan het wel eens gebeuren dat er ergens iemand nog mee door wil ofzo. Het zal dan ook nooit de bedoeling zijn van die mensen om iemand ten val te brengen of zo.
Wij hebben nog zelden of nooit opmerkingen gekregen en willen dat ook zo houden.
Last edited by spooky on Sun 23 Dec 2007 19:48, edited 1 time in total.
-
bike-lover
- Mountainbiker
Post by bike-lover »
hallo,wij gaan maandag de 24 december de pijlen afdoen,als ge een stuk wilt meerijden kom dan tegen 13u00 naar de bevoorrading ,als u niet kan kunt ge de plaats misschien wat beter beschrijven dan kunnen we eens rondkijkenKevin_V wrote:De TT was goed ben alleen men bril onderweg kwijt geraakt. Ik weet ongeveer waar als ik het punt terug zie,was ook voor je Gelrode binnen reed. Daarom wou ik vragen of iemand de route op GPS heeft en eventueel samen met mij terug wil gaan rijden,of even zijn GPS wil lenen.
Groeten,
Kevin
heb vandaag enorm genoten van dit tochtje
is normaal gezien voor mij een zomerstreek
sommige stukken rondom aarschot (al naargelang de richting dat ze uitgaan)
zou ik met het weer van een paar weken geleden niet gereden hebben
maar met deze bevroren ondergrond
voor de bevoorrading twee keer wat moeten zoeken,
en inderdaad opeens waren we met minstens 100 man helemaal verkeerd
gelukkig had iemand gebeld met de organisatie, en konden we nadien vrij vlug terug op het parkoer geraken
de asfalt voor de bevoorrading
maar misschien was de vw garage sponser van deze tocht
klopt dit van meetshovenbos? dat zou wel echt jammer zijn....
ook de laatste kilometers singeltrack bovenop zijn prachtig
effe blijven stilstaan om te genieten van het uitzicht
toffe tocht
is normaal gezien voor mij een zomerstreek
sommige stukken rondom aarschot (al naargelang de richting dat ze uitgaan)
zou ik met het weer van een paar weken geleden niet gereden hebben
maar met deze bevroren ondergrond
voor de bevoorrading twee keer wat moeten zoeken,
en inderdaad opeens waren we met minstens 100 man helemaal verkeerd
gelukkig had iemand gebeld met de organisatie, en konden we nadien vrij vlug terug op het parkoer geraken
de asfalt voor de bevoorrading
maar misschien was de vw garage sponser van deze tocht
klopt dit van meetshovenbos? dat zou wel echt jammer zijn....
ook de laatste kilometers singeltrack bovenop zijn prachtig
effe blijven stilstaan om te genieten van het uitzicht
toffe tocht