Er stond een plakaat die waarschuwde hoor. Tegenliggende bikers ofzo.
Neen die pijlen waren neit van de vorige keer in koekelare geel met rood. (deze waren oranje kheb er maar eentje gezien van de vorige keer)
mvg roy
23/12/07 Koekelare
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Bosmolentje
- Mountainbiker
Post by Bosmolentje »
De gele bordjes zijn van de TT die woensdag doorgaat in Keiem.
Uw vader was dus niet
.
Uw vader was dus niet
Niet te geloven dat deze rit voor de 11e keer georganiseerd wordt !!!
Wij reden de 30 km, bevoorrading kwam pas na 25 km ... 't is dan ook niet echt meer nodig.
Blijkbaar was er al een heleboel op, het was toen nog maar 10u30 en er kwamen er nog veel achter.
Eens aangekomen waren de boterhammen met kaas ook op, niet echt leuk voor een vegetariër
Goed bepijld.
Wij reden de 30 km, bevoorrading kwam pas na 25 km ... 't is dan ook niet echt meer nodig.
Blijkbaar was er al een heleboel op, het was toen nog maar 10u30 en er kwamen er nog veel achter.
Eens aangekomen waren de boterhammen met kaas ook op, niet echt leuk voor een vegetariër
Goed bepijld.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Dat laatste durf ik betwijfelen, maar alweer een probleem opgelost. 't zullen de pijlen van Keiem en de glühweinstand zijn die hij gezien heeft.Bosmolentje wrote:De gele bordjes zijn van de TT die woensdag doorgaat in Keiem.
Uw vader was dus niet![]()
.
Als dat zo was, dan heb ik dat niet gezien, sorry daarvoor, maar 't blijft hoe dan ook zeer gevaarlijk.roy wrote:Er stond een plakaat die waarschuwde hoor. Tegenliggende bikers ofzo.
Neen die pijlen waren neit van de vorige keer in koekelare geel met rood. (deze waren oranje kheb er maar eentje gezien van de vorige keer)
mvg roy
Misschien toch best een alternatief vinden daarvoor.
- Mister T.
- Mountainbiker
dit is de bike van Frederik die vandaag werd gestolen. Let wel, dit is een oude foto. Er zitten nu Mavic Crosstrails op (dus eigenlijk goed te herkennen als ze hem niet uit mekaar halen), en er zat ook een kilometerteller op...roy wrote:MoozeMeiske wrote:net telefoontje gehad van een clublid die deze morgen zijn Epic gestolen is toen hij twee minuutjes naar binnen was om zich in te schrijven!!
Ze hebben verschillende fietsen die ervoor stonden verzet om aan de zijne te kunnen... heeft er iemand dit opgemerkt?
Blijkbaar had er iemand nog een kerstcadeau nodig?
een Specialized Epic Expert 2007, zeer goed onderhouden
met stickertje van Sportivo
ze weten alleszins wat ze stelen!
Wie hem zou opmerken, geef mij een seintje!

Last edited by Mister T. on Sun 23 Dec 2007 15:55, edited 1 time in total.
- Flying Banane
- Mountainbiker
- Location: Sportivo Full XT Disc, RockShox Sid Race, Fullcrum Redmetal 5, Ritchey Comp
Post by Flying Banane »
twos were a skoone toer vandoage i koekeloare tlag beenhard e twos hard (boanekoers) vanuchtend te 9n angezet e ten 11n olwere van de grooten toer (50km) mo der wos were niet te doen an de zwartn e den devil é mo kjé me goe verweerd vandoage e der zit beterschap in

grtz
The Banane
grtz
The Banane
- AMG
- Mountainbiker
- Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON
@ Frederik die zijn bike gestolen is, join the club.
Vorige maand ook mijn bike gestolen, ik kan u verzekeren, dit is geen pretje. Dit je ondertussen ook wel ondervonden hebben veronderstel ik?
Volgende week vrijdag zal ik op de toertocht in m'n thuisbasis Gits een aardig waakzaam oogje toekijken op de fietsenparking, ik wil niet dat iemand net op het einde van het jaar nog zijnen fiets kwijt is.
Als ik nen Expert zie zal ik er aan denken, alleen rijden er zoveel rond é.
Vorige maand ook mijn bike gestolen, ik kan u verzekeren, dit is geen pretje. Dit je ondertussen ook wel ondervonden hebben veronderstel ik?
Volgende week vrijdag zal ik op de toertocht in m'n thuisbasis Gits een aardig waakzaam oogje toekijken op de fietsenparking, ik wil niet dat iemand net op het einde van het jaar nog zijnen fiets kwijt is.
Als ik nen Expert zie zal ik er aan denken, alleen rijden er zoveel rond é.