23/12/07 Koekelare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Er stond een plakaat die waarschuwde hoor. Tegenliggende bikers ofzo.

Neen die pijlen waren neit van de vorige keer in koekelare geel met rood. (deze waren oranje kheb er maar eentje gezien van de vorige keer)

mvg roy
sand
Mountainbiker

Post by sand »

Mooie 'snelle' rit, idd jammer voor de persoon die zijn specialized epic kwijt is, hoorde het slechte nieuws in de kantine. Kan er echt nie bij waarom men dit doet ...

grtz
Bosmolentje
Mountainbiker

Post by Bosmolentje »

De gele bordjes zijn van de TT die woensdag doorgaat in Keiem.
Uw vader was dus niet :drunk: :drunk: .
Jowan
Mountainbiker

Post by Jowan »

Niet te geloven dat deze rit voor de 11e keer georganiseerd wordt !!!
Wij reden de 30 km, bevoorrading kwam pas na 25 km ... 't is dan ook niet echt meer nodig.
Blijkbaar was er al een heleboel op, het was toen nog maar 10u30 en er kwamen er nog veel achter.
Eens aangekomen waren de boterhammen met kaas ook op, niet echt leuk voor een vegetariër :-?
Goed bepijld.
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Bosmolentje wrote:De gele bordjes zijn van de TT die woensdag doorgaat in Keiem.
Uw vader was dus niet :drunk: :drunk: .
Dat laatste durf ik betwijfelen, maar alweer een probleem opgelost. 't zullen de pijlen van Keiem en de glühweinstand zijn die hij gezien heeft.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

roy wrote:Er stond een plakaat die waarschuwde hoor. Tegenliggende bikers ofzo.

Neen die pijlen waren neit van de vorige keer in koekelare geel met rood. (deze waren oranje kheb er maar eentje gezien van de vorige keer)

mvg roy
Als dat zo was, dan heb ik dat niet gezien, sorry daarvoor, maar 't blijft hoe dan ook zeer gevaarlijk.
Misschien toch best een alternatief vinden daarvoor.
Bonitãs
Mountainbiker

Post by Bonitãs »

Pffffffff... :roll:
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

roy wrote:
MoozeMeiske wrote:net telefoontje gehad van een clublid die deze morgen zijn Epic gestolen is toen hij twee minuutjes naar binnen was om zich in te schrijven!!
Ze hebben verschillende fietsen die ervoor stonden verzet om aan de zijne te kunnen... heeft er iemand dit opgemerkt?
Blijkbaar had er iemand nog een kerstcadeau nodig? :evil:
dit is de bike van Frederik die vandaag werd gestolen. Let wel, dit is een oude foto. Er zitten nu Mavic Crosstrails op (dus eigenlijk goed te herkennen als ze hem niet uit mekaar halen), en er zat ook een kilometerteller op...

een Specialized Epic Expert 2007, zeer goed onderhouden :evil:
met stickertje van Sportivo
ze weten alleszins wat ze stelen!

Wie hem zou opmerken, geef mij een seintje!

Image
Last edited by Mister T. on Sun 23 Dec 2007 15:55, edited 1 time in total.
Flying Banane
Mountainbiker
Location: Sportivo Full XT Disc, RockShox Sid Race, Fullcrum Redmetal 5, Ritchey Comp

Post by Flying Banane »

twos were a skoone toer vandoage i koekeloare tlag beenhard e twos hard (boanekoers) vanuchtend te 9n angezet e ten 11n olwere van de grooten toer (50km) mo der wos were niet te doen an de zwartn e den devil é mo kjé me goe verweerd vandoage e der zit beterschap in
:-D

grtz

The Banane
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

@ Frederik die zijn bike gestolen is, join the club.
Vorige maand ook mijn bike gestolen, ik kan u verzekeren, dit is geen pretje. Dit je ondertussen ook wel ondervonden hebben veronderstel ik?

Volgende week vrijdag zal ik op de toertocht in m'n thuisbasis Gits een aardig waakzaam oogje toekijken op de fietsenparking, ik wil niet dat iemand net op het einde van het jaar nog zijnen fiets kwijt is.

Als ik nen Expert zie zal ik er aan denken, alleen rijden er zoveel rond é.
Post Reply