23/12/07 Koekelare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
balance2007
Mountainbiker

Post by balance2007 »

Koekelare, tot morgen !!!
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

ja morgen ook van de party ik zet aan rond te zeven.
We zullen eens kijken of de organisatie zen best gedaan heeft.

Lol de lettertuin en het kta heel men leven gezeten. :-D
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

net telefoontje gehad van een clublid die deze morgen zijn Epic gestolen is toen hij twee minuutjes naar binnen was om zich in te schrijven!!
Ze hebben verschillende fietsen die ervoor stonden verzet om aan de zijne te kunnen... heeft er iemand dit opgemerkt?
Blijkbaar had er iemand nog een kerstcadeau nodig? :evil:
ThOmAsKeN
Mountainbiker

Post by ThOmAsKeN »

tis toch wreed é :evil:
je kan je nog geen 2 minuten permiteren of ze zijn er al met weg !!!!

ik doe woensdag een motoslot mee haha [-X

grtz ThOmAsKeN :wink:
adilo
Mountainbiker

Post by adilo »

MoozeMeiske wrote:net telefoontje gehad van een clublid die deze morgen zijn Epic gestolen is toen hij twee minuutjes naar binnen was om zich in te schrijven!!
Ze hebben verschillende fietsen die ervoor stonden verzet om aan de zijne te kunnen... heeft er iemand dit opgemerkt?
Iemand houd altijd de wacht als de anderen zich zijn gaan inschrijven bij ons groepje , das de veiligste manier .
johanc
Mountainbiker

Post by johanc »

Een rit met redelijk veel weg maar mij hoor je niet echt klagen daaromtrent. Ik heb in ieder geval liever wat meer verhard in plaats van die vervroren sporen die hier en daar zijn slachtoffers eist. Iemand zien liggen met een gebroken voet en diverse gasten die op de vervroren grond terecht komen.... Na de diverse technische passages van gisteren in Veldegem was het eens iets anders... Vandaag hoor je sommigen klagen omdat er teveel weg in zit, gisteren hoorde ik gasten (vooral ouderen) vloeken voor het soms kort manoevreren tussen de bomen. Zo komt iedereen eens aan zijn trekken.... Woensdag wordt het wellicht slippen over de zachte bovenlaag en nog bevroren ondergrond.

Johan C.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

MoozeMeiske wrote:net telefoontje gehad van een clublid die deze morgen zijn Epic gestolen is toen hij twee minuutjes naar binnen was om zich in te schrijven!!
daarom dat ik de politie daarstrax zag lopen toen ik terug keerde.
Gvd kheb er nog aan gedacht dat de bikes niet goed te zien waren kheb de mijne ook achter een anderlaten zetten.
Gvd en dat in mijn gemeente als het iemand van alier is zal ik het wel zien gelieve eens een foto te posten van de bike zodat ik een oogje in het zeil kan houden je weet nooit dat het een pipo is die er gewoon mee rond zal crosen.

Verder tocht was echt in orde iets na negen vertrokken met de jean. En er ferm de pees op gelegd tlag ook beenhard. Dan an in tbos voor de bevoorading bij een groepje kunnen raken met cyclocross mannen en een collega koereur van de jean op de mtb. Dan op de bevoorading nog wat bekenden gezien. Dan met het groepje naar vladslo gereden tot aan het stukje met de ingereden sporen dat die gastern eraf moesten :P. Dan nog met drie op de mtb over. Lekker tempo gereden aan de gluwein stand opt gemak een choco gedronken die niet slecht was maar wel ietsje aangebrand was :-). En dan nog vijf keer trappen en we waren er nog opt gemak eentje gedronken met de jean xavier en mnr vanslembrouk de twee laatste zijn ex leerkrachtjes uit het kta. Toch wel heeltijd wat opt ongemak daar binnen gezeten met mijn vlo daar buiten.

Al bij al goede toertocht als ik eentje zou maken in koekelare zou het er wel redelijk op gelijken ;).

grtz poggio roy,
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Gewoon even ter info vragen daar ik vandaag zelf niet kon rijden.

Mijn vader heeft hem wel gereden en beweert bij hoog en laag dat er twee tochten in Koekelare of omgeving waren? Voor ik hem van openbare :drunk: beschuldig, toch even informeren hiernaar? De tocht van vorige maand in Koekelare staat nog steeds uitgepijld, wat wellicht voor de verwarring zorgde, maar hij beweert een bevoorradingspost voor de tweede tocht gezien te hebben + volk die de andere pijlen volgde. Hij volgde blauw en groen, en zag er rood met geel.
roy
Mountainbiker

Post by roy »

Kheb ook zo'n peilen gezien geel en rood.
Maar de toch van vlede maand waren oranje pijlen.
De dichtste toch was in Lo maar das al een eindje van koekelare.
Op de tocht nu was er een bevorading en een Gluwein en choco stand 1 kilometer van eht einde.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Lichterveldenaere wrote:Gewoon even ter info vragen daar ik vandaag zelf niet kon rijden.

Mijn vader heeft hem wel gereden en beweert bij hoog en laag dat er twee tochten in Koekelare of omgeving waren? Voor ik hem van openbare :drunk: beschuldig, toch even informeren hiernaar? De tocht van vorige maand in Koekelare staat nog steeds uitgepijld, wat wellicht voor de verwarring zorgde, maar hij beweert een bevoorradingspost voor de tweede tocht gezien te hebben + volk die de andere pijlen volgde. Hij volgde blauw en groen, en zag er rood met geel.
Der was maar 1 rit hoor, dien "fantastischen" van vandaag.
Dat de gele pijlen er nog waren is een schandalig feit, als dat effectief van dien vorigen tt was.
Heb wel maar de kleine toer gedaan, van een andere bevoorrading kan ik niet spreken, maar als ik het goed voorheb was er voor de grote afstand ook maar 1 en dan natuurlijk de gluwhein.

Verder over de tt.....

Die gisteren in Veldegem gereden heeft en vandaag in Koekelare zal het wel begrijpen als we over een hemelsbreed verschil spreken.

Als je ziet dat het enige stuk bos waar we in konden of mochten, er dan nog heen en terug moet gefiets worden en dat zonder de nodige aanduiding, dan weet je het wel hoe de organisatie is.

Dit was echt wel een gevaarlijke passage [-X [-X [-X
Post Reply