23/12/2007 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ikkel
- Mountainbiker
Willy D wrote:alléé 2 kandidaten voor den 100!ikkel wrote:zou ik ook denken, de mijne staan harder hoorblazer wrote:zou denken tamelijk hard niet ?Het gaat over bevrozen ondergrond, spoorvorming en af en toe ijs....dus zo weinig mogelijk druk in de banden. Vanvoor 2... achter 2,8 en grip verzekerd
heum
voor mij is dat dus iets harder
modder toestanden staan ze voor en achter tussen 2 en 2,5 bar.
lager en ik rij snakebites zeker met mijn gewicht.
alles vragen voor ge over den 100 begint he
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Allez genoeg gezeverd over druk voor en achter hierboven, commentaar op de TT dan :
Veel afwisseling wel op deze winterTT v/d forestbikers. 1ste helft vond ik wel iets leuker dan de 2de, waar wat meer asfalt in zat en de regio met de fruitbomen is in 't seizoen wel ietsje minder saai als nu. Ook wel spijtig dat we juist voor de pauze over de grote baan moesten ipv in 't Meethoven?bos. Volgend jaar gaan 'k er wel door
. Af en toe oppassen geblazen bij ingaan van bos op de bevroren asfalt.
Toch al bij al leuk tochtje met slingerende st's genoeg, afdalingskes om voluit te gaan en mooi weer om te rijden, enkel door een wat vettigere afdaling op asfalt het fietske wat vuil geworden anders was 'm nog zoals gewassen.
Veel afwisseling wel op deze winterTT v/d forestbikers. 1ste helft vond ik wel iets leuker dan de 2de, waar wat meer asfalt in zat en de regio met de fruitbomen is in 't seizoen wel ietsje minder saai als nu. Ook wel spijtig dat we juist voor de pauze over de grote baan moesten ipv in 't Meethoven?bos. Volgend jaar gaan 'k er wel door
Toch al bij al leuk tochtje met slingerende st's genoeg, afdalingskes om voluit te gaan en mooi weer om te rijden, enkel door een wat vettigere afdaling op asfalt het fietske wat vuil geworden anders was 'm nog zoals gewassen.
jawatte, lang geleden dat ik nog zo mottig was op nen tt: het lukte voor gene meter, keelpijn, hoofdpijn en lichte koorts. Ik ben tot aan de bevoorrading gereden en dan via de weg binnen. Zelfs in de kantine kou gehad
.
Tocht zat goed in elkaar, op 1 punt wel met ne gansen hoop verkeerd gereden, terroristen zekers (dacht da die in Brussel iets zouden uitsteken
)
Tocht zat goed in elkaar, op 1 punt wel met ne gansen hoop verkeerd gereden, terroristen zekers (dacht da die in Brussel iets zouden uitsteken